

حال همه بگویید که :
- هنوز کار تموم نشده
- همه چیز دست ماست
- داریم درستش میکنیم
- یه کم صبر کنید حالا
- همش حرف و ادعاست
- اونی که ما گفتیم داره میشه
- هیچ کاری نمیتونند بکنند
- ........
- ...
- ..
با تشکر از وبلاگ"جامعه متخصصین تسهیلات و تجهیزات عملیات فرودگاهی"
http://fanni.vcp.ir
بسمه تعالی
با سلام مجدد خدمت همگی
البته من هم در کامنت قبلی همین توضیحات رو دادم ولی ظاهرا توجه زیادی به آن نشد و لابلای کامنتهای حاشیه ای به نوعی دیده نشد.در کامنت قبلی هم گفتم که هنوز کار ادامه دارد و تمام نشده چون این نامه هنوز تایید نهایی نشده و آقای ابراهیم عزیزی معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور باید تایید کنند البته امیدواریم مدیرعامل محترم نامه پیشنهادی الکترونیک رو به معاونت ریاست جمهوری بفرستند در غیر اینصورت گزینه های دیگری هم روی میز است که امیدوارم به اونجا نرسه چون برای مجموعه مدیریت شرکت چندان خوشایند نخواهد بود
ومن الله التوفیق
در ابتدای نامه نوشته شده است که این فوق العاده برای کنترلرهای ترافیک هوایی موافقت می گردد
خوب ما هم طرح بدیم شاید قبول کنند
باز این دوست!! مراقبتی با اسم "حمیدی" اومد.
بابا جان مادرت برو تو وبلاگ خودتون. آره عمو جون برو اونجا بازی کن
تا اونجایی که من میدونم تعداد مراقبتیها نهصدوسی چهل نفره حالا این 100 نفر اضافه از کجا اومدند؟؟ تازه تعداد مخابراتیها هم حداکثر 150 نفره پس این حدود 350 نفر اضافه از کجا اومدند؟؟؟؟
تمام این موارد قابل پیگیری است باید بریم معاونت ریاست جمهوری این تناقضات و بی عدالتیهای مدیر عامل رو رسوا کنیم.
دوستان نامه هنوز قطعی نشده ولی خیلی باید سریع عمل کنیم و حتی اگه کار به وزارت هم بکشه اصلا مهم نیست اگه لازم شد بنده لینک شکایت مستقیم به وزیر راه و شهرسازی رو به همین وبلاگ ارسال می کنم تا همه دوستان مستقیما به وزیر (البته فعلا)شکایت کنند
این ایمیل و آدرس معاونت محترم راهبردی منابع انسانی سرکار خانم تحریری نیک صفت که این نامه رو به شرکت زدند
تلفن: 88751082 الی 9
نشانی: خ شهید بهشتی - بین خیابان میر عماد و دکتر مفتح - معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور-طبقه سوم
آدرس پستی :
Rahbordi@Mdhc.ir
اینم نشانی معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور جناب آقای ابراهیم عزیزی که باید این نامه رو تایید کنند.
م. بهارستان، خ. صفیعلیشاه، معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور
تلفن 33271
دورنگار : 7-33272195
پست الکترونیک : pro_mpo@mporg.ir
این خبر رو که در صفحه اول سایت وزارت راه و شهرسازی اومده ببینید:
"با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛
بهره برداری از دو طرح راداری و آغاز ساخت پارکینگ فرودگاه مهرآباد
طرح کانال های رادار اولیه و سامانه پخش خودکار اطلاعات فرودگاهی فرودگاه مهرآباد امروز در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی و ساخت پارکینگ این فرودگاه آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، ماشاء الله عسکری همت اظهار داشت : رادار اولیه فرودگاه بین المللی مهرآباد درسال 85 از کار افتاد و شرکت های فروشنده این تجهیزات از فروش قطعات خودداری کردند.
مدیر کل فرودگاه مهرآباد تهران گفت : با تلاش کارکنان الکترونیک فرودگاه مهرآباد این کانال راداری راه اندازی شده است که علاوه بر ترافیک فرودگاه مهرآباد ، کنترل ترافیک فرودگاه امام خمینی را نیز انجام می دهد.
وی افزود: علاوه بر کارآیی بالا ، این سامانه 7.5 میلیون دلار نیز صرفه جویی داشته است"
http://mrud.ir/Portal/Home/Default.aspx
آقای رسولی نژاد میدونه 7.5 میلیون دلار صرفه جویی در شرایط تحریم یعنی چه!؟ ایشون جلوی وزیر خجالت نمیکشه با این باندبازیهاش و این ضریب بندی مسخرش. حتما باید به وزیر شکایت کنیم
با تشکر از شما
متن تکمیل شده این خبر رو از چند خبرگذاری تهیه کردیم
با آقای مشکوک موافقم تعداد مخابراتی ها حداکثر 150 نفر است
آقای پیگیر دمت گرم باید این جور خبرا باشه که بعضی ها حساب کار دستشون بیاد
داستانی کوتاه تقدیم به دوستان عزیز مراقبتی که عادت کرده اند بدون آگاهی فقط از بالا به دیگر کارکنان نگاه کنند .
ما در سالن غذاخوری دانشگاهی در اروپا هستیم. یک دانشجوی دختر با موهای قرمز که از چهرهاش پیداست اروپایی است، سینی غذایش را تحویل میگیرد و سر میز مینشیند. سپس یادش میافتد که کارد و چنگال برنداشته، و بلند میشود تا آنها را بیاورد. وقتی برمیگردد، با شگفتی مشاهده میکند که یک مرد سیاهپوست، احتمالا اهل ناف آفریقا (با توجه ...به قیافهاش)، آنجا نشسته و مشغول خوردن از ظرف غذای اوست!
بلافاصله پس از دیدن این صحنه، زن جوان سرگشتگی و عصبانیت را در وجود خودش احساس میکند. اما بهسرعت افکارش را تغییر میدهد و فرض را بر این میگیرد که مرد آفریقایی با آداب اروپا در زمینۀ اموال شخصی و حریم خصوصی آشنا نیست. او حتی این را هم در نظر میگیرد که شاید مرد جوان پول کافی برای خرید وعدۀ غذاییاش را ندارد. در هر حال، تصمیم میگیرد جلوی مرد جوان بنشیند و با حالتی دوستانه به او لبخند بزند. جوان آفریقایی نیز با لبخندی شادمانه به او پاسخ میدهد.
دختر اروپایی سعی میکند کاری کند؛ اینکه غذایش را با نهایت لذت و ادب با مرد سیاه سهیم شود. به این ترتیب، مرد سالاد را میخورد، زن سوپ را، هر کدام بخشی از تاس کباب را برمیدارند، و یکی از آنها ماست را میخورد و دیگری پای میوه را. همۀ این کارها همراه با لبخندهای دوستانه است؛ مرد با کمرویی و زن راحت، دلگرمکننده و با مهربانی لبخند میزنند.
آنها ناهارشان را تمام میکنند. زن اروپایی بلند میشود تا قهوه بیاورد. و اینجاست که پشت سر مرد سیاهپوست، کاپشن خودش را آویزان روی صندلی پشتی میبیند، و ظرف غذایش را که دستنخورده روی آن یکی میز مانده است.
توضیح پائولو کوئلیو:
من این داستان زیبا را به همۀ کسانی تقدیم میکنم که در برابر دیگران با ترس و احتیاط رفتار میکنند و آنها را افرادی پایینمرتبه میدانند. داستان را به همۀ این آدمها تقدیم میکنم که با وجود نیتهای خوبشان، دیگران را از بالا نگاه میکنند و نسبت به آنها احساس سَروَری دارند.
چقدر خوب است که همۀ ما خودمان را از پیشداوریها رها کنیم، وگرنه احتمال دارد مثل احمقها رفتار کنیم؛ مثل دختر بیچارۀ اروپایی که فکر میکرد در بالاترین نقطۀ تمدن است، در حالی که آفریقاییِ دانشآموخته به او اجازه داد از غذایش بخورد، و همزمان میاندیشید: «این اروپاییها عجب خُلهایی هستند!»
سلام
متاسفانه مشکل ما این است که هر واحدی سنگ خودش را به سینه میزند و بدتر از این سعی میکنیم که اهمیت و تخصص واحدهای دیگر را زیر سوال ببریم اول از همه همکاران مراقبت پرواز که خود را تافته جدا بافته میدانند و همیشه سعی میکنند که خود را حاکم مطلق فرودگاه معرفی و دیگر واحدها را کم اهمیت و حتی بی اهمیت جلوه بدهند!!!! و مسئولان هم از این عدم همدلی و اتحاد کمال استفاده را میبرند پس در وهله نخست سعی کنیم که همه واحدها یکدل و یکصدا بشویم تا مسئولان هم از این وحدت ما حساب ببرند و به خواسته های ما توجه بکنند ... باور کنید که همه واحدها مهم هستند و در صورت عدم حضور هر کدام از واحدها در فرودگاهها بطور حتم پروازی انجام نخواهد شد ..
اخه این قصه شب چی بود که سر هم کردی بوذر قصه نویس احتمالا خوابت رو تعریف کردی در مورد دختر اروپایی اینجا وقت اینترنت همکارارو با این تعریف خواب نگیرید ! بزارید دو کلام حرف حساب زده شه لااقل
والا ما هم مونده بودیم تایید کنیم نظر رو یا نه !؟!
بلاخرخ یخ نکته مهم داشت که ارزش خوندش رو داشت !
حالا چرا بی معرفت ها فوق العاده صلاحیت شغلی ریتینگ را حذف کردند
با این اوصاف فکر کنم متوسط اختلاف با مراقبت -با توجه به امتیاز حق شغل هر نفر ـ حدود ۱۰۰هزار تومان بشه
بابا این . . . ها چی بود که این ابوذر داستان کرده نوشته هر چی خوندم فکر می کنم قاتی کرده اینا رو نوشته خواهشا داستان تایید نکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بذار حرفشون رو بزنند . . . چی کار به کارشون داریم ما آخه ؟!!
باسلام
همیشه پرسنل عملیاتی گله شکایت دارنداز حق وحقوق خود ودراکثرمواقع خودشان رابالاتر می دانند نسبت به کارکنان اداری ومالی درسال 90درچندمرحله افزایش حقوق داشتند بازمی گویند کم است اما پرسنل غیرعملیات بخصوص قراردادکارمشخص درحد5درصد هم اضافه نشد پس این عزیزان چه بایدبکنند .. موضوع انشاء یک دانش آموزرابرای شمامی نویسم که شنیدن آن خالی ازلطف نیست
موضوع انشاء : تعطیلات عیدخودراچگون گذراندین
فرزندکارمندشرکت نفت ماتعطیلات رفتیم سوئیس بابا خرج کردماخوردیم وخندیدیم
فرزندکارمندبانک ماتعطیلات رفتیم دبی بابا خرج کردماخوردیم وخندیدیم
فرزندکارمندشرکت فرودگاهها البته غیرعملیاتی ماتعطیلات جای نرفتیم فروشگاه رفاه سبدکالادادباباخورد.. . . . . وماخندیدیم.
جواب همکار مراقبتی تحت عنوان ( مراقبت پرواز ) در سایت تین نیوز ( ضمن تشکر از قدامات این سایت
با سلام به همکار مراقبتیم که برای مطرح کردن خود ونشان دادن توانی های خود به هر شغلی چنگی می اندازدو ناخونکی می زند گاهی خود را مهندس می داند گاهی خود را با کاپتان وکمک خلبان مقایسه می کند و.....
گفته اید که مراقبت از cd شروع می شود وبه رادار کنترل ختم میشود در همه مشاغل موجود همین رویه حاکم است در اغلب رشته های مهندسی ( شما که خود فول مهندسی بهتر می دانی!!!) بر اساس سطح علمی وتجربه کاری ار تکنسین شروع وبه طراح وسازنده ختم میشود پس مثل همیشه سعی در قبضه کردن یک شرایط خاص باهوچی گری برای خود را نداشته باشید در ضمن این سئوال را خودتان جواب دهید مگر در مملکتی با این حجم پروازی که شرایط کنونی وبا غرض ورزیهای استعماری که منجر به گرفتن روتهای خاص از ما گشته چند مرکز کنترل یا به قول خودمان سنتر وجود دارد تا دوستانتان برای آن مهارت رادار کنترل کسب کنند ویا در فرودگاهایی که خدمات سیستم راداری توسط پرسنل زحمت کش اداره مهندسی ا لکترونیک ارائه می شود چند تا است که این همه اپراتور رادار کنترل بخواهد یاد قول آن سوزنبان شریف می افتم که مثل خوبی زده بود همکار کنترلر شما که در ایرانشهر / بم /رامسر /همدان ....با شنیدن صدای هواپیما از خوشحالی وذوق در مرز بی هوشی می رود ونیاز به CPR پیدا می کنند نیاز به تخصص رادار کنترل دارد ..... دارد یا ندارد !!!!
طبق فرمول اگر امتیاز متوسط حق شغل هر فرد را 4000 بگیریم
برای فرود گاه با پرواز بیش از 80 هزار ضریب 1.6 و
ضریب سال 90 که 70 تومان هر امتیاز بود (سال 89 هر امتیاز 63 تومان و 91 هر امتیاز ؟؟ ) میشود:
مراقبت با ضریب 1 می شود
۴۴۸۰۰۰ =۷۰* ۴۰۰۰*۱.۶*۱
الکترونیک
۳۳۶۰۰۰=۷۰ *۴۰۰۰*۱.۶*۷۵.
و ریتینگ حذف می شود
چه جالب ! "محاسب " به چه نکته ظریفی اشاره کرد !
خیلی مهمه این ! چه پس میگند حقوق کلی افزایش پیدا میکنه ؟
تازه ریتینگ هم که بپره فاتحه سیستم خوندست !
سر چی دعوا شده بوده ؟؟؟!!!
بابا جون .... عزیزان من .... داستان ابوذر جان دلالت مستقیم به مراقبتی ها داره که خودشون رو بالاتر و مهمتر از همه میدونن و از بالا به همه نگاه میکنن و فکر میکنند که علی آباد هم شهر شده .... زود قضاوت نکنید
داستان نکته دار قشنگی بود
باشه
اما خواهشا" خواب شان را تعریف نکنند . ممکنه به خواب ما هم بیاید .
سلام
عزیزان و همکاران گرامی
آن چیزی که در میان جدال بین صنفی گم شده این است که اختلاف ضریب بین فرودگاه های مختلف نیز بسیار زیاد است .
و این بدان معنی است که کسی که در منطقه محروم با امکانات بسیار کم دستگاه ها و سایت های بیشتر از بسیاری از مراکز را ساپورت میکند به اندازه یک هشتم فرودگاه های بزرگتر مزایا دریافت خواهد کرد.
این نهایت بی عدالتی و یک فاجعه در عملکرد تنظیم کنندگان است.
موفق باشید.