با بازنشستگی مهندس حمیدی راه برای مدعیان جدید محیا شده منتهی هیچ خوش بینی وجود نخواهد داشت و آب ریخته شده دیگر قابل جمع شدن نیست فقط با دخالت جامعه ممکن است آینده بهتری برای الکترونیک رقم بخورد به امید خدا.
91/7/21 روز رفتن حمیدی . کسی که اگر شخصیت داشت بعد از برکناریش دیگه برنمی گشت و برگشتن او فقط و فقط از بی شخصیتی او ناشی میشود .... و این رفتار او بر پیکره اداره الکترونیک تاثیر گذاشت . برگشتن او بابت انتقام گیری از افرادی که پشت او را خالی کردند نیز بود .... فردی همچون عبدلی . . . که دردم طعمه خشم انتقام او شد . در کل رفتن او پیش از این باید صورت میگرفت . او یک مهره سوخته ای بیش نبود . از انتخاب زمانی به عنوان معاونت می شد مطمئن شد که او یک خودرو فرسوده و داغون شده ای بیش نیست که ادامه کار و در راس مدیریت الکترونیک ، همچون حرکت یک خودرو با چهار لاستیک پنچر در یک جاده خاکی می بود .
سلام همکاران و دوستان عزیز لازم است که جامعه به شدت تقویت شود و این نیست مگر مشارکت همه همکاران و اینکه کسی خودش رو بیرون گود نبینه . ترس رو باید کنار گذاشت . آدمهای توسو و گوش بفرمانی مثل باقری برای الکترونیک سم هستند . آقایان توجه داشته باشند که ما در رده های شناخته شده فرد یا افرادی موفقی از الکترونیک نداریم فعلا . ببینید چطور مراقبتی ها به همدیگه بال و پر میدهند . خاک بر سر امثال مومنی رخ که کادر سازی موفقی برای الکترونیک انجام ندادند . حمیدی یک فاجعه بود برای الکترونیک و اگر باقری بیاید اوضاع تغییری نخواهد کرد و شاید که بدتر هم بشود . البته مشکل اصلی الکترونیک اختلافات بچگانه داخلی خودمان است . شما رو بخدا از این بچه بازیهای ناوبری ارتباطی راداری دست بردارید . شان یک مهندس رو برا خودتون قائل باشید . باز هم عرض میکنم که جامعه باید تقویت شود . ما در شهرستانها دستمان کمتر بازه . شما در تهران متحدتر باشید ما هم پشتیبانیم . جامعه قبلی هم زودتر کار را به تیم جدید تحویل دهد .
سلام. هر کسی دوره ای داره و توانایی یی. این ها که الان سر قدرت هستند فقط مترسگی بیش نیستند و بی خاصیت. اما شکر پور بیاد مظهر قدرت و جرات خواهید دید که مدیر یعنی چی.
سلام با عرض تاسف برای پرسنل الکترونیک تمام کشور. ما را آچربدست می کنند که گرانترین و حساس ترین دستگاههای هوانوردی را تعمیر و نگهداری کنیم.و ما هم به نسبت نوان و علاقه انجام می دهیم. و از بهتر ین و توانمند ترین ما چیز دیگری می خواهند بنام مدیریت. بین تخصص اکترونیک هوانوردی و مدیریت چه رابطه ای وجود دارد. و هر کسی که بیچاره مدیر شود هم خود را بدبخت می کند و هم سیستم و کارمندان زیر مجموعه.از قدیم گفتند کار زا بدهید به خبره آن رشته نه خبره رشته دیگر. در سیستم هوانوردی ATM طراحی شده . همان مدیریت. که کسی را بازی نمی دهند و اجازه فعالیت به کسی نمی دهند در شرکت فرودگاهها خصوصا اداره کل ما. مدیر خوب کارش دکترین است که با یک خط نسخه آرامش و پیشرفت و سلامت رابه مجموعه می بخشد. دنبال مدیر در بین خود نباشید که ما بهترین مان مهندس خوب است نه مدیر خوب.ملا نصیردین نشوید که شی گم شده خود در خانه را در بیرون جستجو می کرد چون خانه تاریک بود. و تازه مدیران قبلی و فعلی بین خود وکارشناسان آنقدر فاصله ایجاد کردند که به جرات نمی توان گفت چه کسی صلاحیت مدیر کلی دارد. دامه دارد....
این نیز بگزرد , لاکن قضاوت در مورد اشخاص بسیار سخت است منتها اشخاص بر اساس شخصیتی که از خود ارائه میدهند ارزیابی میشوند , شان خود را با نظرات سخیف, ناشیانه و غیر مودبانه اینقدر تنزل ندهید , امیدوارم اینگونه نظرات بی ادبانه از پرسنل و اعضاء جامعه الکترونیک نباشد , باشد که شما دایناسور نشوید و جوانمرگ هم نمیرید و بخود بیایید.
سلام همه مدیرکل خوب می خوان مسئولین شرکت دنبال مدیر لایق هستند. کارشناسان الکترونیک همینطور. مدیر خوب چیه؟ و کجاست؟ تا حالا به فکر پرورش ش بودند؟ که الان دنبال ش می گردند.چه کار خنده داری است این کار مردم ایران و خصوصا کار مسئولین مادر مادر تخصصی!!!!!
به نظرم باید کسی بیاد که آخرای خدمتش نباشه و همچنین علاوه بر اینکه در الکترونیک مسوول بوده باشه سابقه مدیریت در بخش عملیات رو هم داشته باشه . به نظر این حقیر آقای مهندس دهقانی زاده که همه این شرایط رو هم دارندگزینه مناسبی میباشند
سلام ،خدمت همکاران محترم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی بر تمان دوستان گرامی مبارک. نمی دونم فردا تهران چه خبره و آیا مراسمی گرفته میشه یا نه! اماتوی فرودگاه ما خبری که نیست ،اضافه کارای این ماه ما به خاطراین که توی ماه رمضان از ساعت 9 تا 1 نیومدیم سرکار و شیفت های قبلی مون رو می دادیم ،به لطف مدیر کل و حمایت های بی دریغ مسئولین عملیاتی کم شده!(فدای سرمون) متاسفانه وقتی یک سیستم دچار مشکل باشد با تعویض مدیر نیز نمی توان به نتایج خوبی رسید. اگر طرز فکر در این اداره کل عوض شود با تغییر مهره ها نیز مسیر قبلی به خوبی طی می شود.آیا دوستان مراقبت پرواز دغدغه ما را برای تعویض مدیر دارند؟ هدف آن ها مشخص است،اتحاد برای رسیدن به جایگاهی متعالی از لحاظ اجتماعی واقتصادی در شرکت فرودگاهها. آیا ما این هدف را همگی با هم دنبال می کنیم؟ آیا مسئولین الکترونیک برای منافعی اندک ،شان همکاران خود را پایین نیاوردند؟نمونه های زیادی همه شما سراغ دارید. تنها راه حل ممکن در این شرایط ایجاد اساسنامه ای منسجم و پر مغز در جامعه متخصصین الکترونیک هواپیمایی برای رسیدن به هدف متعالی همکاران و حق واقعی ایشان، می باشد. به امید روزهایی که دغدغه ما فقط وفقط انجام کار بهتر برای جامعه بلاشد، نه دغدغه انتخاب مدیر.
در این که جناب آقای حمیدی دورا مدیریتی درخشانی نداشتند شکی نیست اما واقعا به این فکر کرده اید که چرا در تمام الکترونیک یه نفر که ردای مدیرکلی برازنده ش باشه نداریم؟
دوستان توجه کنید که هم حمیدی داره میره هم زمانی و باید کسی که مدیرکل میشه یک معاون خوب هم داشته باشه تا بتونه کارها رو جمع کنه معاون در برخی از موارد از مدیر کل هم مهمتره زمانی که حسینی مدیر کل بود (وبراستی مدیر با کفایتی هم بودوفکر کارکنان بود نه شخص خودش )خیلی از کارها رو به عبدلی سپرده بود و عبدلی هم از پس کارها بر میومد الان هم باید کسانی مثل حمید حسینی وامیرانی و شکرپور رو حمایت کنیم تا اینها مدیر شند اگه کسانی مثل باقری و قربانی مدیرکل و معاون مدیر کل شوند باید فاتحه الکترونیک رو بخونیم
آیا شما همکاران محترم تا امروز نگرفته اید که انتخاب مدیران یا رئیس اداره یا کارشناس مسئول سالهاست که براساس لیاقت نیست ! در اینجا چند نمومه از نحوه انتخاب مدیران را یاد آور می شوم : 1- عضویت در باند موجود یا فایق آمده . 2- توصیه تلفنی یا حضوری بوسیله اصطلاحا" بچه های بالا . 3- دارا بودن مدرک تحصیلی پایین تر از پست مورد تصدی . 4- اثبات تابعیت مطلق از همه کس . 5- معاویه صفتی ( لعنت الله علیه ) . 6 - موارد دیگر که خود می دانید . حالا اگر فردی با این شرایط سراغ دارید معرفی کنید که موفقیعتش تضمینی است .
سلام دوستان و همکاران دقت کردین ما همیشه دنبال یک قهرمان میگردیم ؟ دقت کردین هیچ وقت به این فکر نمیکنیم که چگونه خودمان قهرمان شویم ؟ دقت کردین همیشه از دیگران انتقاد میکنیم در حالیکه خودمان بدتر از انها هستیم؟ از مسوولین انجمن انتقاد میکنیم در حالیکه حق عضویت که کمترینه را تا حالا پرداخت نکردیم؟ یه مشکل یا کاری اگه تو اداره مون پیش میادزود میزنیم به چاک که گردنمون نیفته ولی از دیگران انتظار داریم به بهترین نحو حلش کنن؟ و...... پس فرقی نمیکنه کی مدیرکل میشه مهم اینه هر کدوم ازما با حل مشکلات اداره تا جاییکه ازمون برمیاد سعی کنیم نقش یک مدیرکل رو بازی کنیم. اگه فکر میکنین سودشو دیگران میبرن فراموش نکنیم که ما هم جزو دیگرانیم.
خواهش می کنم اسم اشخاصی را که کوچک هستند الکی بزرگ نکنید. آقایانی که در طول خدمت خود فقط به دنبال منافع شخصی بوده اند و رزومه آنها خالی از خدمات مفید برای سیستم و پرسنل مجموعه (پایین دستی - هم رده - بالا دستی و پرسنل فرودگاهها)بوده است را مطرح نکنید. آقایانی که هم احترام بزرگان سیستم و هم زیردستان خود را در سابقه خود ندارند و حتی جلو پیشرفت دیگران را می گیرند گول قمپوزشان را نخورید. کسی آیا در سیستم هست که خیر ی از آن فلان شخص برده باشد و شما می خواهید بزرگ ش کنید. ببینید کسی که تا حالا در سوابق کاری و در رزومه خود برای دیگرا ن مفید بوده بحث کنید نه کسی که خود را با پر رویی تا اینجا بالا کشیده و یک قدم داره تا قله شما هم از روی نادانی کمک ش کنید و خودتان و دیگران را بدبخت کنید.
البته همانگونه که می دانید انتخاب مدیران تحمیلی است اما از تحمیل کننده گان عزیز می خواهیم که لااقل مدیرانی با سوابق 20 تا 25 سال سابقه را تحمیل فرمایند به چند دلیل : 1- سوابق کمتر از 20 سال تجربه و پختگی ندارند و عموما" رویایی فکر می کنند و خیال می کنند که همه چیز را می دانند و زود گول می خورند . 2 - سوابق بالای 26 سال هم بیش از حد تجربه دارند و عموما" به فکر این هستند که وقت آنست که بار خود را ببندند و بقیه سر کار خواهند ماند . 3- کارشناسان فارغ تحصیل دانشکده هواپیمایی باشند تا شاید غیرت بیشتری نسبت به ارگان خود بورزند . 4- با توجه به بی ارزش شدن مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا بعلت تبدیل مدارس غیرانتفاعی به دانشگاههای تحقیقات داشتن مدارک بالای لیسانس فاقد ارزش کاربردی است و ملاک برتری نیست .
بگیم خوشحالیم خب اینو همه میدونن
مدیر کل بعدی هم که معلوم شده باقری جووونم هستش
بحث رو باز گذاشتیم برای همه که هرکی نظری داره بذاره . . . .
شایعه فعلا زیاده ... باقری . . . . شیرازی . . . . حمید حسینی . . . . . بهشتی . . . .
با بازنشستگی مهندس حمیدی راه برای مدعیان جدید محیا شده منتهی هیچ خوش بینی وجود نخواهد داشت و آب ریخته شده دیگر قابل جمع شدن نیست فقط با دخالت جامعه ممکن است آینده بهتری برای الکترونیک رقم بخورد به امید خدا.
خوب اگه حمیدی بره دوران حکومت دایناسورا تموم میشه ولی اگه باقری باید فاتحه اداره الکترونیک رو باید خوند.
91/7/21 روز رفتن حمیدی . کسی که اگر شخصیت داشت بعد از برکناریش دیگه برنمی گشت و برگشتن او فقط و فقط از بی شخصیتی او ناشی میشود .... و این رفتار او بر پیکره اداره الکترونیک تاثیر گذاشت . برگشتن او بابت انتقام گیری از افرادی که پشت او را خالی کردند نیز بود .... فردی همچون عبدلی . . . که دردم طعمه خشم انتقام او شد .
در کل رفتن او پیش از این باید صورت میگرفت . او یک مهره سوخته ای بیش نبود . از انتخاب زمانی به عنوان معاونت می شد مطمئن شد که او یک خودرو فرسوده و داغون شده ای بیش نیست که ادامه کار و در راس مدیریت الکترونیک ، همچون حرکت یک خودرو با چهار لاستیک پنچر در یک جاده خاکی می بود .
ایا میشه دکتر صالحی پور هم همراه او بره؟
سلام همکاران و دوستان عزیز
لازم است که جامعه به شدت تقویت شود و این نیست مگر مشارکت همه همکاران و اینکه کسی خودش رو بیرون گود نبینه . ترس رو باید کنار گذاشت . آدمهای توسو و گوش بفرمانی مثل باقری برای الکترونیک سم هستند . آقایان توجه داشته باشند که ما در رده های شناخته شده فرد یا افرادی موفقی از الکترونیک نداریم فعلا . ببینید چطور مراقبتی ها به همدیگه بال و پر میدهند . خاک بر سر امثال مومنی رخ که کادر سازی موفقی برای الکترونیک انجام ندادند . حمیدی یک فاجعه بود برای الکترونیک و اگر باقری بیاید اوضاع تغییری نخواهد کرد و شاید که بدتر هم بشود . البته مشکل اصلی الکترونیک اختلافات بچگانه داخلی خودمان است . شما رو بخدا از این بچه بازیهای ناوبری ارتباطی راداری دست بردارید . شان یک مهندس رو برا خودتون قائل باشید . باز هم عرض میکنم که جامعه باید تقویت شود . ما در شهرستانها دستمان کمتر بازه . شما در تهران متحدتر باشید ما هم پشتیبانیم . جامعه قبلی هم زودتر کار را به تیم جدید تحویل دهد .
سلام.
هر کسی دوره ای داره و توانایی یی. این ها که الان سر قدرت هستند فقط مترسگی بیش نیستند و بی خاصیت.
اما شکر پور بیاد مظهر قدرت و جرات خواهید دید که مدیر یعنی چی.
حمیدی انسان لایقی است که بعد از رفتن قدر او شناخته می شود.
سلام
با عرض تاسف برای پرسنل الکترونیک تمام کشور.
ما را آچربدست می کنند که گرانترین و حساس ترین دستگاههای هوانوردی را تعمیر و نگهداری کنیم.و ما هم به نسبت نوان و علاقه انجام می دهیم.
و از بهتر ین و توانمند ترین ما چیز دیگری می خواهند بنام مدیریت.
بین تخصص اکترونیک هوانوردی و مدیریت چه رابطه ای وجود دارد.
و هر کسی که بیچاره مدیر شود هم خود را بدبخت می کند و هم سیستم و کارمندان زیر مجموعه.از قدیم گفتند کار زا بدهید به خبره آن رشته نه خبره رشته دیگر.
در سیستم هوانوردی ATM طراحی شده . همان مدیریت. که کسی را بازی نمی دهند و اجازه فعالیت به کسی نمی دهند در شرکت فرودگاهها خصوصا اداره کل ما. مدیر خوب کارش دکترین است که با یک خط نسخه آرامش و پیشرفت و سلامت رابه مجموعه می بخشد.
دنبال مدیر در بین خود نباشید که ما بهترین مان مهندس خوب است نه مدیر خوب.ملا نصیردین نشوید که شی گم شده خود در خانه را در بیرون جستجو می کرد چون خانه تاریک بود.
و تازه مدیران قبلی و فعلی بین خود وکارشناسان آنقدر فاصله ایجاد کردند که به جرات نمی توان گفت چه کسی صلاحیت مدیر کلی دارد. دامه دارد....
این نیز بگزرد , لاکن قضاوت در مورد اشخاص بسیار سخت است
منتها اشخاص بر اساس شخصیتی که از خود ارائه میدهند ارزیابی میشوند , شان خود را با نظرات سخیف, ناشیانه و غیر مودبانه اینقدر
تنزل ندهید , امیدوارم اینگونه نظرات بی ادبانه از پرسنل و اعضاء جامعه الکترونیک نباشد , باشد که شما دایناسور نشوید و جوانمرگ هم نمیرید و بخود بیایید.
سلام
همه مدیرکل خوب می خوان
مسئولین شرکت دنبال مدیر لایق هستند.
کارشناسان الکترونیک همینطور.
مدیر خوب چیه؟ و کجاست؟
تا حالا به فکر پرورش ش بودند؟ که الان دنبال ش می گردند.چه کار خنده داری است این کار مردم ایران و خصوصا کار مسئولین مادر مادر تخصصی!!!!!
به نظر من فقط یکی از شاخص های جامعه میتواند مشکل الکترونیک را حل کند که تنها با حمایت اعضا امکانپذیر است.
عسکری همت و دهقانی هم موارد خوبی برای این پست هستند
وقتی باقری به پسرش گفته برو مراقبت کسی که این همه سال سابقه داره میدونید یعنی چی . یعنی ما به خودمون هم اعتماد نداریم
به نظرم باید کسی بیاد که آخرای خدمتش نباشه و همچنین علاوه بر اینکه در الکترونیک مسوول بوده باشه سابقه مدیریت در بخش عملیات رو هم داشته باشه . به نظر این حقیر آقای مهندس دهقانی زاده که همه این شرایط رو هم دارندگزینه مناسبی میباشند
سلام ،خدمت همکاران محترم
(فدای سرمون)
روز جهانی الکترونیک هواپیمایی بر تمان دوستان گرامی مبارک.
نمی دونم فردا تهران چه خبره و آیا مراسمی گرفته میشه یا نه!
اماتوی فرودگاه ما خبری که نیست ،اضافه کارای این ماه ما به خاطراین که توی ماه رمضان از ساعت 9 تا 1 نیومدیم سرکار و شیفت های قبلی مون رو می دادیم ،به لطف مدیر کل و حمایت های بی دریغ مسئولین عملیاتی کم شده!
متاسفانه وقتی یک سیستم دچار مشکل باشد با تعویض مدیر نیز نمی توان به نتایج خوبی رسید. اگر طرز فکر در این اداره کل عوض شود با تغییر مهره ها نیز مسیر قبلی به خوبی طی می شود.آیا دوستان مراقبت پرواز دغدغه ما را برای تعویض مدیر دارند؟
هدف آن ها مشخص است،اتحاد برای رسیدن به جایگاهی متعالی از لحاظ اجتماعی واقتصادی در شرکت فرودگاهها.
آیا ما این هدف را همگی با هم دنبال می کنیم؟
آیا مسئولین الکترونیک برای منافعی اندک ،شان همکاران خود را پایین نیاوردند؟نمونه های زیادی همه شما سراغ دارید.
تنها راه حل ممکن در این شرایط ایجاد اساسنامه ای منسجم و پر مغز در جامعه متخصصین الکترونیک هواپیمایی برای رسیدن به هدف متعالی همکاران و حق واقعی ایشان، می باشد.
به امید روزهایی که دغدغه ما فقط وفقط انجام کار بهتر برای جامعه بلاشد، نه دغدغه انتخاب مدیر.
در این که جناب آقای حمیدی دورا مدیریتی درخشانی نداشتند شکی نیست اما واقعا به این فکر کرده اید که چرا در تمام الکترونیک یه نفر که ردای مدیرکلی برازنده ش باشه نداریم؟
دوستان توجه کنید که هم حمیدی داره میره هم زمانی و باید کسی که مدیرکل میشه یک معاون خوب هم داشته باشه تا بتونه کارها رو جمع کنه معاون در برخی از موارد از مدیر کل هم مهمتره زمانی که حسینی مدیر کل بود (وبراستی مدیر با کفایتی هم بودوفکر کارکنان بود نه شخص خودش )خیلی از کارها رو به عبدلی سپرده بود و عبدلی هم از پس کارها بر میومد الان هم باید کسانی مثل حمید حسینی وامیرانی و شکرپور رو حمایت کنیم تا اینها مدیر شند اگه کسانی مثل باقری و قربانی مدیرکل و معاون مدیر کل شوند باید فاتحه الکترونیک رو بخونیم
شنیده ها حکایت از آن دارد که چون قراره اضافه کار قطع بشود رسولی نژاد گفته حکم ها را توضیع نکنند تا زمان کاهش یا قطع شدن اضافه کار پرداخت شوند
آیا شما همکاران محترم تا امروز نگرفته اید که انتخاب مدیران یا رئیس اداره یا کارشناس مسئول سالهاست که براساس لیاقت نیست !
در اینجا چند نمومه از نحوه انتخاب مدیران را یاد آور می شوم :
1- عضویت در باند موجود یا فایق آمده .
2- توصیه تلفنی یا حضوری بوسیله اصطلاحا" بچه های بالا .
3- دارا بودن مدرک تحصیلی پایین تر از پست مورد تصدی .
4- اثبات تابعیت مطلق از همه کس .
5- معاویه صفتی ( لعنت الله علیه ) .
6 - موارد دیگر که خود می دانید .
حالا اگر فردی با این شرایط سراغ دارید معرفی کنید که موفقیعتش تضمینی است .
این اقای شکر پور همون مسئول با درایت و معجزه گر و قدرمتندی هست که سیلی محکمی به گوش یکی از همکارانش کوبیده؟!!!!!!
سلام دوستان و همکاران
دقت کردین ما همیشه دنبال یک قهرمان میگردیم ؟
دقت کردین هیچ وقت به این فکر نمیکنیم که چگونه خودمان قهرمان شویم ؟
دقت کردین همیشه از دیگران انتقاد میکنیم در حالیکه خودمان بدتر از انها هستیم؟
از مسوولین انجمن انتقاد میکنیم در حالیکه حق عضویت که کمترینه را تا حالا پرداخت نکردیم؟
یه مشکل یا کاری اگه تو اداره مون پیش میادزود میزنیم به چاک که گردنمون نیفته ولی از دیگران انتظار داریم به بهترین نحو حلش کنن؟
و......
پس فرقی نمیکنه کی مدیرکل میشه مهم اینه هر کدوم ازما با حل مشکلات اداره تا جاییکه ازمون برمیاد سعی کنیم نقش یک مدیرکل رو بازی کنیم.
اگه فکر میکنین سودشو دیگران میبرن فراموش نکنیم که ما هم جزو دیگرانیم.
سلام دوستان.
خواهش می کنم اسم اشخاصی را که کوچک هستند الکی بزرگ نکنید.
آقایانی که در طول خدمت خود فقط به دنبال منافع شخصی بوده اند و رزومه آنها خالی از خدمات مفید برای سیستم و پرسنل مجموعه (پایین دستی - هم رده - بالا دستی و پرسنل فرودگاهها)بوده است را مطرح نکنید.
آقایانی که هم احترام بزرگان سیستم و هم زیردستان خود را در سابقه خود ندارند و حتی جلو پیشرفت دیگران را می گیرند گول قمپوزشان را نخورید. کسی آیا در سیستم هست که خیر ی از آن فلان شخص برده باشد و شما می خواهید بزرگ ش کنید.
ببینید کسی که تا حالا در سوابق کاری و در رزومه خود برای دیگرا ن مفید بوده بحث کنید نه کسی که خود را با پر رویی تا اینجا بالا کشیده و یک قدم داره تا قله شما هم از روی نادانی کمک ش کنید و خودتان و دیگران را بدبخت کنید.
البته همانگونه که می دانید انتخاب مدیران تحمیلی است اما از تحمیل کننده گان عزیز می خواهیم که لااقل مدیرانی با سوابق 20 تا 25 سال سابقه را تحمیل فرمایند به چند دلیل :
1- سوابق کمتر از 20 سال تجربه و پختگی ندارند و عموما" رویایی فکر می کنند و خیال می کنند که همه چیز را می دانند و زود گول می خورند .
2 - سوابق بالای 26 سال هم بیش از حد تجربه دارند و عموما" به فکر این هستند که وقت آنست که بار خود را ببندند و بقیه سر کار خواهند ماند .
3- کارشناسان فارغ تحصیل دانشکده هواپیمایی باشند تا شاید غیرت بیشتری نسبت به ارگان خود بورزند .
4- با توجه به بی ارزش شدن مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا بعلت تبدیل مدارس غیرانتفاعی به دانشگاههای تحقیقات داشتن مدارک بالای لیسانس فاقد ارزش کاربردی است و ملاک برتری نیست .
آقای محترم شما هم مثل اینکه حرف تو گوشت نمیره ها حواستو جمع کن خود خودشه!!!!!!!
انتخاب آقای باقری فاجعه ای که بوقوع پیوست .طبق اطلاع دقیق و موثقی باقری انتخاب شد
از بس جامعه بی جهت برای باقری سوسه اومد تا قرار شد یک آدم بی خیال رو مدیرکل بزارند
فاجعه رخ داد وهمچنان ما تماشاگر بودیم!!! و این جامعه شد ملعبه دست شوشتری!