نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از وبلاگ "مرکز کنترل تجهیزات ارتباطی فرودگاه بین المللی مهرآباد"

در جلسه روز جمعه جمعی از همکاران منتخب و نمایندگان جامعه متخصصین در واحد ناوبری فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و دلایلی برای لغو تجمع روز شنبه یعنی امروز آورده شد و مورد قبول اکثریت حاضر در جلسه قرار گرفت.

در این جلسه اعضای هیات مدیره جامعه متخصصین الکترونیک از نشستی که با هیات مدیره شرکت و مدیرکل الکترونیک و معاونانش در بعد از ظهر روز چهارشنبه یعنی روز تجمع اعتراضی خبر داده و از محتوای مذاکرات آن صحبت کردند. ایشان بیان کردند که در آن جلسه هیات مدیره بسته پیشنهادی را ارائه کرده و خواستار فرصت برای اقدام عملی شده اند.

حاضرین در جلسه روز جمعه از نمایندگان جامعه متخصصین خواستند بسته پیشنهادی را بترتیبی که آنان می خواهند تغییر داده و به هیات مدیره شرکت ارائه دهند. (بنا به معذوریاتی از تشریح بسته پیشنهادی آن جلسه خودداری می کنیم.)

همکاران عزیز و یاران صمیمی ضمن دوری از هرگونه تفرقه و جند دستگی ( که آرزوی بعضیها است ) با حفظ هوشیاری خود منتظر خبرها از این وبلاگ و وبلاگهای مرتبط بوده تا در صورت عدم تحقق وعده های هیات مدیره شرکت و خواسته های ما متخصصین الکترونیک در جهت بالا بردن جایگاه و شخصیت کاری همکاران و رفع تبعیضها، مجدداٌ اقدامی پرقدرت ، شایسته و بایسته انجام داده و ضربه ای دیگر به این عاملین تشنج و اضطراب وارد آوریم.


لینک اصلی صفحه وبلاگ


نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل مطهری نژاد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

دم از اتحاد و این چنگولک بازیها نزنید. سیاهی خدمنی که جامعه کذائی الکترونیک دانسته و شما ندانسته به رسولی و خیانتی که به شرکت کردید هرگز از تاریخچه شرکت پاک نخواهد شد.
بسته های نجست پیشنهادی که الکترونیک برای خودش شکلات پیچ کرده چه مقدارش سهم دیگر پرسنل خدوم شرکت است.
اگر به قول شما مراقبتیها از خود راضی و هزار کوفت دیگه هستن؟ شما چی نیستین؟

بدنبال جامعه تا به کی؟ دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

آنچه مشخص است و بر کسی پوشیده نیست زحمات دوستان در جامعه است . زحماتی که در جهت اجرای سناریویی است که نوشته رسولی نژاد و مورد تایید اداره کل الکترونیک میباشد.اگر این عزیزان نامه ۷۵.۸۵و۹۵ را بدست نمیگرفتند و در به در با التماس و خواهش در جهت گرفتن امضا نمی دویدند و جلو تجمع ۳ ماه پیش همکارانشان را نمیگرفتند و با در دست گرفتن یک سری جداول فرمالیته مورد تایید رسولی و اداره کل الکترونیک سعی در توجیح همکاران خودشان نمی بودند وضعیت ما اینگونه نبود.بعد از آن حرکت انتحاری و انفجاری همکاران که آقایان رامجبور به گذاشتن جلسه اضطراری کرد انتظار میرفت که جامعه نقش ترمز بودن خودش را تکرار نماید. عزیزان کنسل نمودن رفتن به وزرارت خانه و یا تجمع همه روزه جلوی شرکت جز آب به آسیاب رسولی نژاد ریختن چیز دیگری نیست به خودمان بیاییم چه کرده ایم و چه شد . بخشی از مشکل ما درصد و ضریب است مشکل اساسی ما رسولی و دیدگاه بیان شده ی صنفی او و تنگ نظریهای روسای خودمان است

دادستان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:19

با عرض ادب و احترام خاص خدمت همکار عزیزم جناب مهندس مطهری نژاد که هنوز توفیق زیارت ایشان از نزدیک را نداشته ام
به نظر من ما باید کاملا با جامعه هماهنگ باشیم حتی شهرستانها
و همچنین از طریق مسالمت آمیز دنبال حق وحقوق خودمان باشیم مگر در حالت خاص مثل روز چهارشنبه که حرکت بجا و به موقعی بود
هر چند بنده با صحبت جنابعالی در پیگیری اهداف بزرگ در بلند مدت موافقم ولی به شکل کاملا مسالمت آمیز و حساب شده

محمد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:11

دادستان عزیز هیچ کس از حرکت مسالمت امیز بدش نمی آید. انجه مسلم است این است که حرکت جامعه در راستای اهداف همکاران نیست. اگر بود که کار به اینجا ها کشیده نمیشد.راه آنها در جهت اهداف رسولی و اداره کل خودمان است.اگر آنها بدنبال تصاحب حرکت جوش نبودند تا بحال به نتیجه رسیده بود نه اینکه بعد یک هفته هرچی هست فقط شایعه انهم چی ضریب ۹۵صدم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد