نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

روز شمار . . . .


کمتر از یک ماه به بازنشتگی و برکناری آقای حمیدی باقی مانده است .


لطفا نظرات خود را در این مورد و همچنین جانشین وی اظهار نمایید تا در یک پست مستقل بروی وبلاگ قرار گیرد .


ممنونیم از توجه و عنایت همه شما همکاران عزیز .



کمیته رفاهی در اداره ارتباطی !!!!

---- از میان ایمیل های رسیده ------


اداره ارتباطی یک کمیته با حضور نمایندگان واحد های مختلف این اداره تشکیل داده تا در مورد اعطای وام 10میلیونی عملیات تصمیم گیری کنند . حالا این آقایون نشستند و تصمیم گرفتند که به افرادی که سابقا وام خودرو شرکت رو گرفتند (6 یا 7 سال پیش ) ، این وام 10میلیونی رو ندهند . اخه این چه اوضاعیه ؟؟؟ تا کی باید صبر کنیم ؟؟؟ ما با سابقه 20 سال و 22 سال باید وایسیم تا کی ؟؟؟  همه گرفتند این وام رو ، حالا که نوبت به ما رسیده این کمیته برپا شده و این قانون ها !!!  کجای این عدالته ؟؟!!  این آقایون اگر عرضه دارند برند جلوی امکاناتی که به مسئولین دارند میدند رو بگیرند و راجع به اونها تصمیم بگیرند . من به شخصه به این موضوع اعتراض دارم و هر جا هم این آقایون رو دیدم  این اعتراض رو اعلام کردم ... ولی ظاهرا گوششون بدهکار این حرف ها نیست ! واقعا بی انصافیه و این اقایون هم بی انصاف تر بقیه !

شایعه ای که تکذیب شد . . . .!!!

شایعه تغییر در ضرایب . . . . و ارائه شده به شرکت . . . . . به جهت صدور احکام . . . . .!!!!!


تکذیب شده ولیکن . . . .


امید است که فقط یک شایعه باشد !

ایمیل های رسیده . . . . (3)

با سلام
فراهم آوردن امکانات ورزشی در محیط کاری وبعضا ارائه تسهیلات رفاهی و ورزشی به پرسنل جهت ایجاد نشاط کاری اقدامی قابل تحسین است که جای تقدیر وتشکر دارد اما شک وتردید ( که بدلیل عدم شفاف سازی وپاسخگویی بوجود امده )در انگیزه این اقدام هنگامی نمایان می گردد که دررویه ای  غیر معمول اخیرا اداره تدارکات فرودگاه مهراباد درحرکتی تامل برانگیز وقابل پیگیری اقدام به صدور حواله هایی تحت عنوان بن کارت ورزشی نموده است که به نوبه خود می تواند منفذی جدید در ایجاد شائبه رانت خواری وفساد انگیزی باشد این حواله ها در حالی چاپ وپخش شده است که بن کارتهای فراگیر نظیر زیباموج نوین /کارت سبزورزش وکارت سبز زیبا موج و رهروان ورزش و زرین کارت و راهیان سلامت و... که همه ارگانها وادارات دیگر برای ارائه مزایای رفاهی از آنها بهره می برند و بدلیل داشتن قرارداد با طیف وسیعی از فروشگاههای معتبر ورزشی در سطح شهر امکان استفاده از مراکز ورزشی وفرهنگی نظیر استخرها وباشگاههای ورزشی ورستورانها را نیز فراهم می سازد ضمن ایجاد قدرت انتخاب بیشتر برای پرسنل در هنگام بروز تخلف از سوی این مراکز امکان پاسخگویی وشکایت نیز بدلیل اعتبار این سری کارتها فراهم است
این اقدام غیر معمول اداره کل مهراباد که هنوز دلایل آن بر هیچ کس مشخص نگردیده ضمن کاهش قدرت انتخاب در خرید پرسنل از سری فروشگاههای معتبر به یک فروشگاه آن هم در حد مغازه فروش اجناس چینی ( بیابید رابط وواسط مغازه آقای توسلی را  !!!) بنا بر گزارش همکاران در هنگام مراجعه بدلیل اجبار خرید تنها از این مغازه مشاهده شده که قیمتهای اجناس هم غیر واقعی وبعضا 20 تا 30 در صد بالاتر از فروشگاههای مشابه می باشد و به دلیل انحصار بوجود امده خرید از روی اجبار وناچاری صورت می پذیرد حال حق پرسیدن این سئوال باقی می ماند که صدور این چنین حواله هایی با این محدودیت وایجاد ناخرسندی ونارضایتی پرسنل دل و جیب  چه کسی یا کسانی را خرسند و  شاد می کند؟؟!!!

ایمیل های رسیده . . . . (2)

با سلام و احترام به مدیریت وبلاگ و همه  مراجعین محترم . خواهشمندم در صورت امکان  این در خواست من را در صفحه اصلی قرار دهید. چون تهیه بروشور و بنر روز جهانی متخصصان الکترونیک هواپیمایی بر عهده اینجانب گذاشته شده . بخاطر استفاده از خرد جمعی  خواهشمندست جملات و مطالب زیبایی که  معرف حرفه و جایگاه الکترونیک هواپیمایی  وتلاش همکاران گرامی است به ایمیل اینجانب ارسال نمایند تا در تهیه بروشور و بنر از آن جملات و مطالب استفاده شود. در ضمن به بهترین  جمله یا مطلب از طرف انجمن  جایزه ای مناسب هدیه خواهد شد. به امید بر گزاری جشنی با شکوه و در خور شاْن تلاشگران بی ادعای   بستر ایمن صنعت هواپیمایی.    jebeleh@gmail.com

ایمیل های رسیده . . . . (1)

اینجانب علی اکبرراکعی به اتفاق یکی از همکاران  آقای ضرابی نامه ای در دونسخه  جهت اعتراض به آقای نیکزاد و کمیسیون عمران مجلس در مورد اعطای سهمیه به کارکنان شرکت بابت خانه های در حال ساخت مسکن ویژه تهرانسر تهیه نمود ه ایم ودر فرودگاه امام در حدود 300 امضا جمع آوری کرده ایم اما در سنتر وفرودگاه مهرآباد جمعا 80 امضا جمع شده است خواهشمندم در این مورد اطلاع رسانی گردد فرصت اندک است .