نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

درآوردن غدد سرطانی و یا . . . . انتقادهای کشنده و خودزنی ؟!!؟

پس از درج "یادداشتی " مبنی صاعقه زدگی ایستگاه ها و فرودگاه ها ، چندین نظر و ایمیل دریافت شد که شدیدا انتقاد داشتند که چرا شما دارید خودزنی میکنید و از این جور حرفها . . .!

ظاهرا این دوستان متوجه منظور ما نشدند . . . . ما قصد داریم آن دسته از افرادی که بنا به دلایلی همچون : بی لیاقتی ، منافع شخصی و . . .  استانداردهای اعمال شده در سطح اداره کل اداره الکترونیک را زیر پا میگذارند و مسبب چنین وقایعی میگردند معرفی و بازخواست شوند تا در آینده شاهد چنین رخداد هایی نباشیم .

باید قبول کنید که تا کسی پیگیر این موضوعات نباشد این افراد همچنان در سمت های قبلی خواهند بود و هیچگونه تغییری در روند استاندارد سازی تجهیزات پیش نخواهد آمد .

رعد و برق و شرکت های پیمانکار !

پیرو اطلاعات رسیده ، در طی هفته های اخیر ، فرودگاه ساری و ایستگاه فرستنده و گیرنده کرمانشاه دچار صاعقه زدگی شدید شده اند که باعث صدمات مالی بسیاری گردید . اکنون سئوال اینجاست که :

  • مگر این ایستگاه و فرودگاه به تجهیزات برقگیر مجهز نبوده اند ؟
  • چه شرکتی این تجهیز را انجام داده است ؟
  • اکنون این شرکت کجاست ؟
  • چه کسی و یا چه کسانی این شرکت را معرفی و تایید نموده اند ؟
  • اکنون این شخص یا اشخاص کجا هستند ؟
  • چه کسی وظیفه پیگیری این موارد را به عهده دارد ؟

بهره وری ها واریز شد !

بهره وری ها پس از مدتها شایعه و شایعه سازی ، بلاخره واریز شد !

اما ظاهرا تفاوت های چشمگیری در مبالغ واریزی مشاهده شده است !!!!


از همه بدتر اینکه دوایر و واحدهای اداری و غیر عملیاتی میانگینی بالاتر از عملیات و بخصوص همکاران الکترونیک  داشته اند .


نظر سنجی جدید

با توجه به عملکرد مدیریت جدید اداره کل ارتباطات و ناوبری (مهندس باقری ) و همچنین انتخاب معاونین خود ، آینده اداره الکترونیک را چگونه می بینید ؟

آیا روند فعلی را مناسب برای رشد و ارتقا جایگاه اداره الکترونیک میدانید ؟


لطفا در این نظرسنجی ما را یاری نمایید .

معارفه معاونین

امروز در طی مراسمی آقای مهندس باقری معاونین خویش را معارفه نمودند .


آقای مهندس اسماعیل نیا ، بجای آقای مهندس زمانی

و همچنین آقای مهندس امیرانی . . . . .


منتظر نظرات شما هستیم .


دانشکده بدون آب !!!

ظاهرا بدلیل عدم پرداخت قبض آب ، امروز آب دانشکده بابت بدهی . . . . .قطع گردید !!!


ضمن ابراز همدردی با آقای عبدالرحیمی . . . . .همچنین خبر رسیده است که قبوض میلیونی فرودگاه امام (ره) نیز پرداخت نشده است و هر لحظه احتمال قطعی برق ، آب و یا گاز آن وجود دارد !!!


از وضعیت مرکز کنترل تهرانسر نیز خبری در دست نیست . شاید شرایطی شبیه این را دارا باشد ؟؟!!




از میان ایمیل های رسیده (3)

امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح گردید :


برقراری فوق العاده ویژه مشاغل خاص به کارمندان شرکت سرم سازی رازی


این بحث در 2 فایل زیر آماده شنیدن میباشد:


  1. قسمت اول
  2. قسمت دوم



 اینجانب ترجیح میدهم این پست را "بدون شرح" عنوان بزنید !!!! . . . . . تا شاید . . . . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------


در اینجا جا دارد از این همکار گرامی جهت تهیه و ارسال این مطلب تشکر نماییم و همچنین از تمامی همکاران عزیز که با بازدید از این وبلاگ و درج و ارسال نظرات سازنده مارا یاری می نمایند ، کمال تشکر را داشته باشیم .

از میان ایمیل های رسیده (2)

سلام


آقایون و همکاران عزیز ، در جریان باشید هنوز که هنوزه برای آقای مهندس جبله "حق جبله" رو نزده اند!!!!!؟؟؟؟!!!


با توجه به پیگیری های ایشان و سایر همکاران ، ظاهرا هنوز اقدامی برای حکم ایشان صورت نگرفته است !!!


از طرف دیگر نیز هیچ کدام از ادارات و واحد های :  اداره کل ارتباطات و ناوبری . . . ..  اداره تجهیزات ارتباطی . . . . واحد مرکز کنترل ارتباطی . . . . . و همچنین سایر واحد های شاغل در مرکز کنترل . . .

تشکر وتقدیری درخور و شایسته برای ایشان نداشته اند ؟؟؟!!؟

هرچند که شخصیت آقای مهندس جبله بسیار بالاتر از این است که منتظر این نوع قدردانی ها باشند ، ولیکن شخصیت هر یک از ما ایجاب مینماید که پاسخی مناسب بابت زحمات ایشان داشته باشیم .

از میان ایمیل های رسیده (1)

با سلام

اوایل سال گذشته بود که رییس فراکسیون هوانوردی مجلس از پیگیری این فراکسیون برای حل مشکل کارکنان پرسنل عملیاتی شرکت فرودگاهها و درنظرگرفتن شرایطی در قانون خدمات کشوری خبر داده بود و در تابستان همان سال بود که مبلغی بعنوان فوق العاده ویژه به همه ی پرسنل عملیات و مدیران شرکت فرودگاه های کشور افزوده شد و در اواخر سال گذشته بود که پیرو پیگیری های دولت، پرسنل قراردادی شرکت فرودگاه ها به پیمانی تبدیل وضعیت داده شدند ولی زمانی که احکام حقوقی خود را دریافت کردند غافلگیر شدند. برخی از این کارمندان با سابقه کار تا 5 سال، احکام حقوقی خیلی پایین تر از کسانی داشتند که سال پیش استخدام شده بودند و  حتی کمتر از یکسال سابقه داشتند و دلیل کاهش حقوق آنها حذف مبلغ تفاوت تطبیق از احکامشان بود. آنها دلیل آنرا جویا شدند و قضیه از این قرار بود:

در حال حاضر برای هر کارمند جدیدالاستخدامی، احکام کارگزینی با احکام کارگزینی کارمندان نظیر در سال87 تطبیق داده می شود و بمیزان اختلاف با آن، مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به احکام اضافه می شود.
احکام کارگزینی کارمندانی که بعد از اعمال بند10 یا فوق العاده خاص استخدام پیمانی شده اند نیز با احکام کارگزینی کارمندان نظیر در سال87 تطبیق داده می شود و این باعث می شود تا میزان تفاوت به صفر برسد و میزان حکم کارگزینی بعد از برقراری فوق العاده خاص از میزان حقوق قبل از برقراری فوق العاده خاص در احکام بیشتر نشود. در عوض فوق العاده خاص، تفاوت تطبیقشان صفر شود و عملا گویی به آنها فوق العاده ویژه ای تعلق نگرفته است. در اینجا ، مزایای بند 10 عامل حذف تفاوت تطبیقی بود که قبل از برقراری بند 10 برای آن شغل محاسبه می شد. این بدین معناست که چه بند10 برای شغلی درنظر گرفته شده باشد و چه درنظر گرفته نشده باشد هیچ تفاوتی نباید در احکام کارگزینی کارمندان وجود داشته باشد.
افزایش حقوقی که برای کارمندان تحت عنوان فوق العاده ویژه درنظر گرفته شده بود تنها شامل حال کسانی شد که تا قبل از تاریخ 15/05/90 در شرکت فرودگاه ها استخدام رسمی یا پیمانی شده بودند و این افزایش برای کارمندانی که بعد از این تاریخ استخدام شده اند لحاظ نمی گردد.
متاسفانه این مشکلی است که خود مسئولین شرکت فرودگاهها با صراحت، آنرا یکی از نقص های قانون خدمات کشوری برشمردند ولی خود هیچ اقدامی در مرتفع سازی آن انجام نداد.
این در در شرایطی است که برخی از کامندان تبدیل وضعیت شده حتی برخی در فرودگاه پرترافیک مهرآباد مشغول بکارند و برخی حتی مسئول تیم عملیاتی یک فرودگاهند و محبورند با حقوق حدود 650 هزار تومان امرار معاش کنند.
این موضوع بعنوان یکی از مشکلات قانون خدمات کشوری است که نیازمند اصلاح از سوی قانون گذاران است. تاکنون نامه نگاری های متعدد این پرسنل به مسئولین بی پاسخ مانده است و موجی از یأس در میان این پرسنل و حتی پرسنلی که در مراحل استخدامی هستندایجاد کرده است و باز در انتظار وارد شدن مسئولین رده بالاتر کشوری از جمله مجلس و کمسیون هوانوردی و معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هستند.