نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از طرف آقای جبله به همکاران (درج شده در بخش نظرات)

با سلام  خواهشمندست  خبر خود را اصلاح فرمایید. خبر درست اینست . من به دیوان از معاونت  توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور  به خاطر  جوابیه به شرکت در ارائه طریق در احتساب  تفاوت تطبیق دز  فوق العاده ویژه شکایت کردم و دیوان از معاونت مذکوز استعلام نمودند. و امور نظامهای جبران خدمت این جواب را دادند.؛۰(احتراما پیرو نامه 48779/90/222/د  مورخه 1/11/90 در خصوص  شکوائیه آقای عزیزاله جبله موضوع دادخواست دیوان عدالت اداری در خصوص عدم اعمال تفاوت تطبیق در برقراری فوق العاده ویژه، به این وسیله اعلام می دارد . اقلام قابل محاسبه حقوق ثابت مقرر در مصوبه شماره 100755/ت 46364 مورخه 16/5/90هیات محترم وزیران جهت متصدیان مشاغل مندرج در مصوبه مذکور در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاههای کشور، شامل حق شغل – حق شاغل- فوق العاده مدیریت و تفاوت تطبیق  مندرج در احکام کار گزینی  مشمولین مصوبه فوق خواهد بود. عدم اعمال میزان تفاوت تطبیق مندرج در احکام کارگزینی مستخدمین مشمول مصوبه فوق الذکر در برقراری فوق العاده ویژه آنان توسط دستگاههای یاد شده ، مورد تاَیید این امور نمی باشد.) به محض اینکه آقای   مهندس رسولی نژاد از متن این نامه مطلع شدند . با اشتیاق  و لطف زیاد همکاری نمودند. ودستور صدور احکام را صادر نمودند. شایان ذکر است از همکاری صمیمانه و بدرنگ معاونت محترم هوانوردی آقای مهندس شوشتری وآقای  مهندس زمانیان همکار  مراقبت پرواز تشکر می کنم. ودر پایان خواهشمند به نحوی موضوع را بیان نکنید که تحریک کننده و مقامت بر انگیز شود و در روند کار اثر منفی بگذارد.من هنوز حکم دیوان را نکرفتم و بخاطر داشته باشیم بر شک  درست شدن این امر فقط و فقط لطف خداوند بلند مرتبه است. من ودیگران جز وظیفه انجام نداده ایم و انتظار هیچگونه تشکر و سپاسگزاری هم نداریم. خواهش می کنم فقط خداوند را شاکر باشید و ب حق خود آگاه . طاعاتتان قبول در گاه حق . با احترام جبله

دیوان عدالت اداری : حق کارمندان را بدهید !

  

ارسال شده توسط یکی از همکاران


    پس از تلاش همکاران الکترونیک در تخصیص بند "فوق العاده ویژه " احکام و کارشکنی معاونت امور اداری شرکت فرودگاه ها و درنظر نگرفتن "تفاوت تطبیق" (که منتج به افزایش حقوق حداکثر 240 هزار تومان گردید )  با شکایت یکی از متخصصین الکترونیک هواپیمایی ، آقای مهندس جبله ، به دیوان عدالت اداری مبنی بر کارشکنی و انجام عمل غیرقانونی در صدور احکام همکاران ، دیوان عدالت اداری همکاران را ذیحق دانسته و شرکت فرودگاه ها را ملزم به تصحیح و صدور احکام با در نظر گرفتن "تفاوت تطبیق" نموده است .

    ضمن تشکر از همکار گرامی آقای مهندس جبله ، مجددا اعلام میداریم که این مهم از ابتدا توسط پیگیری های همکاران متخصص و بی ادعای الکترونیک صورت پذیرفته است .

نظرات ارسال شده (از طریق ایمیل )

طاها :


سلام

یک هفته است که در ساختمان سنتر تهرانسر همه توالت ها به غیر از یکی در طبقه پایین خراب شده اند. یکی از دوستان میگفت چنین مشکلی در منزل ما پیش آمد و ما از طریق آگهی های روزنامه همشهری با یکی از موسساتی که خدمات شبانه روزی میدهند تماس گرفتیم که یک گروه مجهز شامل جند نفر کارگر ؛ بنا ؛ لوله کش  بلافاصله در محل حضور یافتند ظرف کمتر از 12 ساعت از صبح تا پایان همان روز اقدام تخریب کف سرویس ها و تعویض لوله ها و فاضلاب و  سرامیک و چینی های ساختمانی سرویس بهداشتی نمودند ؛ حال چگونه اسنت که مسئولین شرکت فرودگاها از تعمیر سرویس بهداشتی مرکز کنترل ناتوان هستند.
سوال این است مسئولینی که از پس حل مشکل خرابی توالت های یک ساختمان بر نمی آیند و یک هفته است هنوز این مشکل پابر جاست چگونه توان مدیریت صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور را به دست آنان سپرده ایم !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای مشاهده مشکل مطرح شده میتوانید به ساختمان سنتر تهرانسر مراجعه و از پرسنل صحت موضوع را بپرسید.



--------------------------------------------------------------------------------------------


نام محفوظ :

با سلام و وقت بخیر
لطفا اگه امکان داره  آدرس  زیر و  یا  بنر در آن را که راجع به برگزاری مجمع عمومی IFATSEAدر هند می باشد رو در وبلاگتون قرار بدین تا یه اطلاع رسونی به همکاران بشه. هر سال همکاران مراقبت پرواز  با ارسال نامه جامعه مراقبت پرواز به شرکت های هواپیمایی بخصوص ماهان و تهیه بلیط رایگان در این نوع همایش ها (IFATCA)شرکت می کنند امیدوارم که امسال  انجمن الکترونیک هواپیمایی در این همایش شرکت کند .
http://www.cnsguild.com
ممنونم




-----------------------------------------------------------------------------------------------


به گزارش کارمندنیوز ، دکتر حسین مبارکی، مشاور معاونت توسعه و مدیرکل منابع انسانی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پیرو مصوبه برقراری حق جذب برای هیات امنای دانشگاه ها و پیگیری وزیر بهداشت و معاونت توسعه، حق جذب کارکنان ستادی وزارت نیز برقرار شد.

وی افزود: بر طبق این مصوبه دولت، کارکنان ستادی به نوعی مشمول استفاده از مصوبه فوق العاده جذب شده اند که احکام آن به زودی صادر می شود.

دکتر مبارکی تصریح کرد: طبق این مصوبه از اول تیرماه بین 150 تا 300 هزار تومان و به طور میانگین 200 هزار تومان به حقوق کارکنان ستادی اضافه خواهد شد.