نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از آن بالا "مگان " می آید . . . . . یک دانه "مدیر" می آید


 


اخیرا به تمــامی مــدیــران کـل ، اعـم از فـرودگاهی و عملیاتی ، یک دستگاه مــگان سفید رنگ تحویل داده اند !!!!

جای تبریک دارد و البته صد تبریک !!!!

ما آنقدر ها هم که فکر میکنید بخیل نیستیم ، بخدا !

ولی حتما در کنار آن یک پول بنزینی هم هست و ... یک کمک هزینه ایاب و ذهاب هم هست و ... یک وام بدون بهره که پس از یکی دوسال با بخشش مواجه خواهد شد هم هست و ... یک مبلغی چند میلیونی که همینجوری ، یکهو ، اشتباهی میریزند تو حسابتون و بعد از یک ماه می گویند که : اه اشتباهی شده ! خب حالا ماهی چند ده هزار تومان به ما پس بده ، هم هست و . . .

و تازه اینها جدای اون کارت بیمه های طلاییه که بهتوم تقدیم شده است و . . .  باز هم جدای اون منازلی است که شرکت براتون اجاره کرده است و باز پول کمک هزینه مسکن هم دریافت میکنید و . . . و باز هم جدای اون اضافه کاری های چند صد ساعته و .... پاداش های آخر سال و وسط سال و یکم اول سال و یکم آخر سال . . . .


چقدر بهتون سخت میگذره واقعا !!!! چقدر تو این اوضاعی که براتون ساختند ، میتوانید به مشکلات مالی پرسنل فکر کنید !!!!

آقای محسن اسماعیلی تخصص خاصی تو این مورد دارند ، چون زمانی که مدیر کل فرودگاه کرمان بودند ، دوو سیلو  برای مدیرکل ها مهیا شد و اکنون ... مگان.





فوق العاده ویژه خلبانان پرید !


سایت " الف " امروز تیتر زد !


خراسان خبر داد:

در حالی که هیئت دولت چندی پیش با تصویب مصوبه ای، میزان فوق‌العاده ویژه مشاغل خلبانی و... در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور را تصویب و ابلاغ کرد، شنیده شده این مصوبه به علت رعایت نکردن بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری که تاکید می کند فوق‌العاده ویژه برای حداکثر بیست و پنج درصد مشمولان مشاغل، قابل تصویب است، با توقف اجرا مواجه شده است.


برای مشاهده این صفحه اینجا کلیک کنید .

مصاحبه محسن اسماعیلی با پایگاه خبری رسانه قانون

    کنترلر مهرآباد توبیخ نشد،تذکر گرفت/اخذ وام دروغ است


       


برای خواندن متن کامل مصاحبه اینجا کلیک کنید .

(متن و عکس از پایگاه خبری رسانه قانون می باشد )


وبلاگ مراقبت پرواز فیلتر شد !



پس ازمطرح کردن موضوع "اشتباه خلبان747 شرکت ماهان در زمان فرود در مهرآباد" و اعلام " تعلیق از فعالیت کنترلر  از جانب مسئولین مراقبت پرواز " ، وبلاگ مراقبت پرواز (مرکز کنترل و مهرآباد) www.oiiiatc.blogfa.com  از اواسط روز پنجشنبه فیلتر گردید . در ابتدا گمان میشد که شاید وبلاگ از جانب مدیریت "بلاگ فا" غیر فعال شده باشد که پس از استفاده از فیلتر شکن این موضوع منتفی گردید .

بحث در مورد درستی عملکرد همکاران مراقبت پرواز در این موضوع از این مبحث خارج است ولیکن نکته قابل توجه این است که انتقاد پذیری و پاسخ گویی مسئولین شرکت فرودگاه ها تا چه اندازه پایین آمده که حتی تاب یک وبلاگ را هم ندارند . آنها گویی از چیزی در هراس و وحشت هستند که این چنین واکنشی نشان داده اند . واقعا این ترس و واهمه از چیست ؟ نظرات درج شده توسط سایر همکاران در بخش نظرات این یادداشت (Post) در این وبلاگ گویا پرده از اسراری برداشته است که احتمالا برای آقایان مسئول بسیار گران تمام میشود . شاید فیلتر کردن این وبلاگ خود صحه ای بر این ادعاها باشد و در نهایت یادی از یک مثل قدیمی میکنیم ، که تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها .

امید است ذکر این یادداشت ، وبلاگ ما را دچار عاقبتی چون وبلاگ همکاران مراقبت پرواز ننماید . در صورت بروز چنین مشکلی مطالب وبلاگ از طریق ایمیل : 90electronic@gmail.com برای شما ارسال خواهد شد و در صورت در خواست ایمیل خود را برای ما ارسال نمایید .


تعدادی از نظرات شما عزیزان

          

بسیاری از دوستان که از وبلاگ بازدید کردند ، نظراتی رو اعلام نمودند که ذکر تعدادی از آنها را در یک "یادداشت " مستقل ، جالب دونستیم . در اینجا لازم به ذکر میدانیم که ساختن یک وبلاگ با یک ایمیل و چند کلیک ساده میسر است اما مهم این است که منظور ما جهت ارتقای سطح اداره الکترونیک و از بین بردن مشکلات و معضلات ناشی ار سوء مدیریت هاست ، که لازمه این امر همکاری همه دوستان و همکاران میباشد . لذا نیازمند یاری شما در ارسال مطالب و موضوعات مرتبط هستیم .


عنوان یادداشت : اداره الکترونیک و کـاکُــل بعضی از آقایان !

--------------------------------------------------------------------------------------

از طرف : ستاد


ما که دم از اتحاد میزنیم چرا؟
دوستان شیفتی تا یه چیزی به نفعشون شد فوری . . .

. . . . . . . . . .  به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...