نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

پیگیری

پیرو شایعات و خبرهای ضد و نقیض این روز ها ،. . . . ، نامه دستور وزیر محترم راه و شهر سازی کجا رفته ؟؟؟ اینکه چرا هنوز حکم ها زده نشده ؟؟؟  چرا کسی جوابگو نیست ؟؟؟ دلیل اینهمه وقت کشی و اتلاف وقت چیست ؟؟؟ . . . . . . . 

جدای از این مطالب که آقای رشیدپور چه گفته و چه برخوردی داشته ؟ و یا انقلت جدید آقای یزدانی چه بوده ؟ و دست آخر هم مانع تراشی جدید آقای عبدالرحیمی چیست ؟ باید گفت که این کار و این روند با مشکلات بسیاری همراه بوده و با مشکلات بیشتری نیز همراه خواهد بود . این سنگ اندازی ها توسط هر دسته و هرگروهی که باشد ، خدشه ای در روند پیگیری مطالبات مان نخواهد داشت و در زمان لازم پاسخ مناسب به تک تک آنها خواهیم داد .

در نهایت از همه همکاران خواهشمندیم پیگیر مسایل از طریق جامعه متخصصین الکترونیک هواپیمایی باشند .

نظرات 12 + ارسال نظر
منتخب سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05

بقول آقای مطهری نژاد
" چکنم چکنم مدیرعامل تبدیل شد به چکنیم چکنیم همکاران الکترونیک"

یک عقب نشینی و سکوت کاملا خوشبینانه از الکترونیک
انسان را یاد جنگ عضرت علی و معاویه می اندازد جنگ برده به شکست و عقبنشینی مصلحتی تبدیل میشود.
سپاه الکترونیک با به نیزه کشیده شدن ضریب 48 و 50 درصد از درخواست عزل مدیرعامل عقبنشینی کرد و حالا به از چکنم چکنم مدیرعامل به چکنیم چکنیم الکترونیک دجار شده است
تقاضا دارم پیدا کنید :
1- معاویه را
2- عمر و عاص را
3- مالک اشتر را
تا بدانیم تکلیفمان چیست ؟
آخر به نظر شما "چه کنیم" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاکی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:46

ما باید از هئیت مدیره بخاطر کارشکنی و بالا کشیدن حقوق پرسنل به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم لطفاً جامعه پیگیر باشند.

دوست سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:17

با سلام و احترام
مدیر محترم وبلاگ دمت گرم که به کانون اصلی مشکلات اشاره کردی. دیگه وقت اون رسیده که آقای یزدانی و آقای رشیدی جمع کنند و از این پست تشریف محترمشان را ببرند تا همه پرسنل خدوم شرکت فرودگاهها ی کشورنفسی راحت بکشند. کاش می شد حکم آقای یزدانی را روی سایت می گذاشتم و اون وقت این سوال رو از ایشان می پرسیدیم بر اساس چه قوانینی مبلغ حکم شما این قدر شده است؟! آیا از این قوانین برای پرسنل خدوم که این قوانین را نمی دانند و فقط برای اهداف شرکت زحمت می کشند هم استفاده می کنید؟ آیا قوانین را برای خودتان و کارکنان یک جور تفسیر می کنید؟ آقای رشیدی طبق چه حکمی پیمانی شدند که دیگر همکارانش نمی توانند بشوند؟ و چه گونه بعضی ها را مدیر هواپیمایی می کنید که در این جایگاه نیستند.و بس بسیار زیادند خطای های شما و حق کشی هایتان. از مدیر عامل محترم می خواهم فکری به حال این پرسنل بیچاره کندو با تعویض آقای یزدانی ورشیدی ببیند چقدر از مشکلات معمول اداره حل و آرامش به شرکت بر خواهد گشت.

همکار فرودگاه امام سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

با سلام وخسته نباشید به تمامی همکاران سخت کوش وبی ادعای الکترونیک
اینجانب چندین بار جهت بررسی احکام 95 درصد به شرکت مراجعه نمودم ومتاسفانه هر بار با آقای رشید پور صحبت نمودم ایشان اظهار بی اطلاعی از تاییدیه نامه 95 درصد می کردند وحتم دارم که ایشان وقت کشی وسنگ اندازی می کند اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه حضرت امام (ره ) هر گونه کمک ،مساعدتی باشد با تمام وجودم انجام می دهم.
با تشکر همکار الکترونیکی فرودگاه حضرت امام

دوست سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:46

بنده از شما خواهش میکنم که اگر با جامعه در ارتباط هستید به آنها اعلام کنید سایت جامعه را به روز کنند. چون اصلا مطالب آن به روز نیست . تا ما هم در ارتباط باشیم.ممنون

حسام پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:58

به نظر بنده این کارشکنی حضرات بالارده شرکت در خصوص نامه وزیر از یک منطق بسیار ساده ولو مزخرف آب می خورد.
این مدیران گذشته از بی اعتنایی و عدم مسئولیت پذیری که در قبال پرسنل زیردست خود دارند حتی برای فرامین بالا دست خود هم (حتی در حد وزیر!) تره خرد نمی کنند! گویی بزعم خود اوضاع مدیریت کلان مملکت را آنقدر نابسامان و بهم ریخته ارزیابی می کنند که حتی حاضر به گردن نهادن به دستر صریح و مکتوب وزارتخانه مربوطه هم نیستند!
البته در این میان مساله انقضای قریب الوقوع مهلت تصدیگری دولت فعلی را هم نباید فراموش کرد که مزید بر علت این شده است! که البته اگر این آقایان پیرو راستین قانون و قانونمدار بودند بهیچ وجه با تکیه بر این بهانه ها ، بر این مساله توقف نمی کردند.
حال با توجه بر این فرضیات باید از این عزیزان پرسید: آیا در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال جهاد اقتصادی و جهاد سیاسی نامگذاری شده است سطح توجه ،اعتقاد و اعتماد شما به سطوح عالی تصمیم گیری و سیاست گذاری کشوری به قدری تنزل یافته که حتی خود را موظف به اجرای دستورات وزارتخانه ای هم نمی دانید و آیا اعتبار قانون را ( که بلاشک ستون اصلی خیمه گاه هر جامعه و کشور و رکن اعتلای سیاسی و اقتصادی میهن اسلامی ماست) با سبک و سنگین کردن ماخذ و مصدر متصدیان آن می سنجید؟
آیا می دانید گردن کشی های نابخردانه و بچه گانه از قوانین حتی در ساده ترین سیستم های حقوقی متضمن چه خسران ها و بالطبع چه مکافاتی برای مرتکبان آن است؟
و فراتر از آن آیا به عنوان یک مسلمان!!! به معنویت ، حق ا.. و حق الناس اعتقاد دارید؟

سامان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

با سلام و عرض ادب حضور یکایک دوستان و همکاران عزیز الکترونیک .
اخبار موثق واصله از مذاکرات خصوصی حضرات هیئت مدیره و مدیر عامل حاکی بر این است که افراد مذکور با سیاست جدیدشان مبنی بر عدم صدور احکام الکترونیک سعی بر این دارند تا با این وقت کشی قضیه را به زمان انتخابات ریاست جمهوری بکشانند .دوستان مستحضر باشید که در اینصورت تمامی دستورات صادره از طرف وزیر در این دوره در آن زمان کان لم یکن تلقی شده و ضمانت اجرایی نخواهد داشت.به عبارت دیگر تمامی زحمات همکاران نقش بر آب خواهد شد.متاسفانه روند حاضر دقیقا مارا به آن سمت جهت میدهد.امور اداری و هیئت مدیره نامحترم هیچ توجیه و دلیل منطقی برای این تعویق در صدور احکام ندارند و صرفا هدفشان وقت کشی برای کشاندن قضیه به زمان انتخابات ریاست جمهوری میباشد.حالا ببینید کی گفتم....مطمئن باشید که در آن زمان هم تا صدور دستور از وزیر جدید و توجیه کل قضیه برای ایشان (آنهم در صورتی که مراقبت و هیئت مدیره جو را مسموم نکنند) بسیار بیشتر از قبل باید هزینه و انرژی و وقت خرج کنیم.تازه آنهم معلوم نیست چه کسی با چه طرز تفکری بر مسند وزارت تکیه خواهد داد . آیا در آن زمان ایشان روی خوش به این قضیه نشان خواهند داد یا نه!!!!!!!!
به هر صورت ادامه شرایط فعلی مبنی بر امتناع شرکت برای صدور احکام الکترونیک بدون هیچ شک و تردیدی به ضرر همه همکاران الکترونیک تمام خواهد شد.مطمئن باشید آقای رسولی نژاد و اعضای هیئت مدیره از آن رسوایی هیچ خاطره خوشی ندارند و شدیدا در صدد تلافی هستند و علی الظاهر راه چاره را نیز برای تلافی یافته اند.....دوستان هوشیار باشید....
با آرزوی توفیق روزافزون برای دوستان و همکاران عزیزم در اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی

49 جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53

به نظر بنده جامعه متخصصین اگر طبیب بودند که درد خود را دوا میکردند ؛ یکی نیست بیاد بگه اینها دارن چیکار میکنند که حالا هی تبلیغ هم میکنند که چی : بیایید عضو جامعه بشید , از سنگ حرف در اومد ولی از این جامعه حرف در نیومد ؛ سایت جامعه هم تار عنکبوت زده باید یکی بره اونجارو گرد گیری کنه ..........................
حوصله آپدیت کردنش رو هم ندارن ، چه برسه به اینکه دنبال حق وحقوق از دست رفته باشن ، اگر سازش این جامعه نبود بنظرم الان به اهدافمون رسیده بودیم ولی ماهی رو هروقت از آب بگیری تازست ...................

یا علی

شاکی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:05

دوستان اینقدر این دست اون دست نکنید سریع جمع شید و راهی وزارت خونه بشیم فرصت مناسبه.

دادستان دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:38

دوست عزیز خیلی منفعلانه عمل میکنید

گرفتار شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:04

دوستان در حالی که شما برای احکام 95 درصد تلاش می کنید، ما برای حقوق اولیه خودمون موندیم.
مدیران برخی از فرودگاهها با استناد به قانون 192 ساعت کاری برای کارمندان، کارمندان عملیاتی رو هم روزکار کرده و ملزم به رعایت این قانون کردند.
حالا اگه کسی مدرک مستندی داره که ما بتونیم به استناد اون بگیم که ساعت کاری بچه های عملیات مخصوصا ما الکترونیکی ها که باید on call باشیم چقدره راهنماییمون کنه.
ضمنا از این که صحبتم ربطی به موضوعتوتن نداشت شرمنده...
منتظریم.
تشکر

::::: چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

درپاسخ به دوست گرفتارمان عرض میکنم ان شالله با بازنشستگی رییس واینکه معاونش هم مطمعنا رییس نخواهدشد شماآزاد میشوید.فقط ۲ ماه تحمل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد