نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

جلسه کارشناس مسئولین در مرکز کنترل

از ساعت 8 صبح امروز ، 27 اسفند ، جلسه ای با حضور کارشناسان مسئول اداره کل ارتباطات و ناوبری (مرکز کنترل، واحدهای ستادی و فرودگاه های مهرآباد و امام(ره))  در سالن اجتماعات مرکز کنترل برگزار گردید که در آن تمام همکاران بر تحقق ضریب 1 برای الکترونیک تاکید داشتند و طی مذاکراتی که تا بعد از ظهر نیز بطول انجامید ، نتایج قابل قبولی حاصل گردید .

ظاهرا بخشی از کار تا نتیجه نهایی به روز کاری آتی منتهی گردیده است .


خبرهای تکمیلی در این مورد بزودی اعلام میگردد .

نظرات 3 + ارسال نظر
همکار الکترونیکی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

از اینجا دست همه همکاران را می بوسم و سال نو را پیشاپیش به همه تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی را در کنار خانواده هایتان آغاز کنید

دوستان یک پیشنهادی دارم که اگر آن را هم اجرا کنیم بد نیست .

ما که این همه سختی و مشقت را تحمل کردیم و دوستان ما در تهران واقعا از هیچ چیزی دریغ نکردند و خلوص خود را در احقاق حق خود به نمایش گذاشتند ؛ اما دوستان ما بیشتر از هر کس دیگر از افراد داخل ضربه خوردیم مثل مدیر کل محترم خودمان آقای باقری که پسرش مراقبتی است و چندتای دیگر که خودتان بهتر میشناسید .... ما باید خواستار برکناری آقای باقری هم باشیم چون با این مدیریت الکترونیک روز به روز افت بیشتر و غیر قابل جبرانی خواهد داشت و الان هم هیچ پشتیبانی هم از همکاران نکرده است و در چندجا اظهار نظر کاملا بر ضد همکاران کرده است که بنده نمیتوانم آن را بازگو کنم چون آن شخصی که این خبر را آورده شناسایی می شود ولی کاملا خود را نشان داده که چه کاره است اگر در جایی مجبور شویم و با اجازه دوستان سخنان ایشان را خواهیم گفت !!!!!!

پس دوستان بیایید همگی خواستار برکناری این آقا باشیم تا یک ارگان کاملا محکم و استوار چه از نظر علمی و آموزشی و اداری داشته باشیم و از پتانسیلهای قوی استفاده کنیم نه اینکه مثل اینها که به زور دهان را باز میکنند و اگر هم در آن موقع حرفی بزنند تازه به ضرر بچه ها میزنند

از دست مراقبتی ها دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:26

واکنش وبلاگ مراقبت به حرکت همکاران الکترونیک
http://oiiiatc.blogfa.com/

atsep دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:50

خطاب به همکاران محترم مراقبت پرواز
اینجانب به تمام همکاران مراقبت پرواز چه آنان که با متانت و همدلی مشوق دوستان الکترونیکی خود در پیگیری احقاق حقوق خود بوده اند و چه آنان که بر طبل مخالفت با احقاق حقوق الکترونیک و کژ اندیشی می کوبند دروود می فرستم.
بعد از مطالعه مطالب سراسر توهین و شتابزده وبلاگ مراقبت پرواز تصمیم به نگارش سطوری نه در جواب که در مذمت اخلاق نکوهیده بخل و حسادت همکاران نویسنده این وبلاگ گرفتم و زحمت انتشار آن را به وبلاگ نود سپردم.
همکاران محترم مراقبت پرواز!
بهتر است بدانید مدت زیادی است که افزایش حقوق کارکنان بخش عملیات خصوصا مراقبت و الکترونیک با توجه به افزایش تورم و مقایسه با کارمندان ایرلاین های دولتی به عنوان مطالبه مهم کارکنان این دو قشر مطرح می شود و متاسفانه به دلایل آشکار توجه چندانی به آن نمی شود. با انتصاب آقای رسولی نژاد به عنوان معاونت عملیات و سپس مدیریت عامل تلاش های زیادی برای پیگیری این مطالبه اما به صورت یک طرفه انجام شد که از آن جمله حمایت فراوان در برنامه ریزی دیدارهای خصوصی با مسئولان و چشم پوشی در استفاده از میکروفن مراقبت برای منافع صنفی و ریاکاری در ارسال نامه های یکسویه و ندیده گرفتن زحمات سایر بخش های عملیات در دوره اجلاس را می توان نام برد. به این موارد اضافه کنید موارد بی شمار تبعیض در شرکت فرودگاهها را که نه بر مبنای توجیه منطقی که بر اساس نگاه کورکورانه و صنفی است. همکاران شما در بخش های مختلف الکترونیک مدتها این بخشی نگری و بی انصافی را تحمل کردند و با اقدامات قانونمند سعی در حل مشکل داشتند اما ظاهرا و بر اساس شواهد عینی، تعامل و نجابت همکاران الکترونیک صرفا باعث بروز رفتارهای نابخردانه تری از سوی مدیرعامل گردید که باعث شد همکاران الکترونیک بنابر توصیه های دینی و شرافت خود ضرب شستی به ظالم نشان دهند اما در تمام مراحل اعتراض خود نه به همکاران مراقبت و نه به مدیران هیچ توهینی نکردند ( بر خلاف نویسندگان این وبلاگ). حال شما با دید بخیلانه و متنی شتابزده صرفا آتش حسد درون خود را شعله ورتر می سازید.
الفاظی مانند " مافیای الکترونیک" ،"حرکت های غیر قانونی و وقیح" را از کجا به عاریه گرفته اید؟ انصافا همکاران خودتان به این الفاظ نمی خندند؟
در صورتی که مایل باشید حاضرم در گفتاری دیگر با دلایل فنی و بر اساس آمار پرواز و میزان نیروی انسانس شاغل در مراقبت پرواز و الکترونیک و در نظر گرفتن شرایط تحریم و مقایسه مشغله شما و کنترلرها در کشورهایی که همواره از کنترلر های آنها نام می برید و چاپ آن در روزنامه و یا ارسال به معاونت توسعه ریاست جمهوری یا مرکز پژوهش ها و کمیسیون حمل و نقل مجلس روشنگری کنم.

در آخر به این جمله حکیمانه که بر بالای وبلاگ مراقبت نوشته شده و شاید سخن روز است بسنده می کنم. " عزیز مصر برغم برادران غیور زقعر چاه برآمد باوج ماه رسید "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد