نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

تغییر ضریب افزایش جدول بند ده ماده 68

پس از دریافت موافقت ضریت 50 (ضریب قبلی 46 بود ) تغییراتی در جدول اولیه داده شد که شنیده ها حاکی از این بود که این افزایش به طرز بسیار ناعادلانه تغییر یافته بود . این تغییرات که در سایت atsep.ir آمده بود ، اعتراض همکاران و کارشناس مسئولان ادارات الکترونیک را به دنبال داشت . پس از هماهنگی جلسه ای در روز شنبه 24 فروردین در دفتر مدیر کل الکترونیک تشکیل گردید و در نهایت تغییرات جدول به شرح زیر تایید گردید :(براساس ریتینگ)

  • Basic  افزایش 1%  ==> 43%
  • A       افزایش 2%  ==> 46%
  • B       افزایش 3%  ==> 48%
  • C       افزایش 4%  ==> 50%


ضریب فوق العاده خاص

بدنبال انبوهی از شایعات . . . . هنوز هیچ ابلاغ و اعلام و در نهایت هیچ تاییدی مبنی بر ضریب 0.95 صادر نشده است . ظاهرا این امر ناشی از کار شکنی عده ای و قطع یقین ریا کاری برخی از مسئولین می باشد . مطمئنا پس از دریافت خبر موثق ، آنرا به شما دوستان اعلام خواهیم نمود .


قبلا از کند شدن روند بروز رسانی وبلاگ عذرخواهی می نماییم و علت آنرا فقط و فقط اطلاع رسانی صحیح و درست بدانید .


مهندس نیاکان ، درگذشت !


 با نهایت تاثر و تاسف . . . . همکار عزیزمان ،جناب آقای مهندس یداله حمزه نیاکان ، از بین ما رخت بربست و به دیار باقی شتافت .

مردی فرسنگها دور از خودخواهی و غرور , عزیزی که همصحبتی ایشان پر از جاذبه و محبت بود . مردی پر از تمام خوبیها از میان ما رفت و تمام ما را در بهت و اندوه فراغ ناگهانی اش فرو برد .

مهندس یداله نیاکان یکی از زبده ترین و داناترین همکاران مهندسی الکترونیک کرمانشاه پس از عمری تلاش و کار صادقانه  جان به جان افرین تسلیم کرد .


روحش شاد و یادش گرامی !


بروید !!! پی این توهم خود برتر بینی را بگیرید !!!

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز خبر داد «اداره هوانوردی فدرال» آمریکا که دایره‌ای از واحد ترابری و حمل و نقل آمریکا می‌باشد اعلام کرد این اداره 149 برج مراقبت خود را به علت قطع بودجه‌های دولتی تعطیل خواهد کرد.

این اداره که اختیار کنترل و سرپرستی همه امور هوانوردی غیرنظامی در آمریکا را به عهده دارد اعلام کرده خلبان‌ها باید از تاریخ 17 آوریل (چهارشنبه 28 فروردین) صعود و فرود خود را در فرودگاه‌های کوچک، بدون برج کنترل‌های زمینی و از طریق فرکانس‌های رادیویی بین خودشان هماهنگ کنند.

«اداره هوانوردی فدرال» یک ماه پیش از این فهرستی از پایگاه‌هایی که ممکن است تعطیل شوند را منتشر کرده بود.

برخی کارشناسان ابراز نگرانی کرده‌اند این اقدام ممکن است بر امنیت پروازها اثرگذار باشد، به خصوص که برخی از این فرودگاه‌ها در نزدیکی مراکز جمعیتی قرار دارند.

85 میلیارد دلار از بودجه اداره هوانوردی فدرال قطع شده است؛ علاوه بر این این اداره باید تا ماه سپتامبر 637 میلیون دلار هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند.


پس ای عزیزانی که نامه و طومار می نویسید که "ما باید یک شرکت مستقل شویم" ، هرچه زودتر از بدنه شرکت فرودگاه ها ، پیکر پر خرج تان را جدا نمایید .


برای دیدن متن اصلی خبر اینجا و اینجا را کلیک کنید .