نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از میان ایمیل های و پیام های رسیده

مثل اینکه قراره همه کارشناس مسئول ها با هم و همگی استعفاء بدهند . . . ظاهرا آقای باقری قصد داره منصرفشون کنه !!!! اما موضوع شدید تر از این حرف هاست . . . .

مثل اینکه شنبه هم یه جلسه ای بوده در مورد همین موضوع که تو این جلسه طولانی آقای باقری می خواسته موضوع رو یه جور هایی جمع و جور کنه !!! یه چند نفرهم حمایتش کردند . . . ولی در نهایت با اعتراض چند تن از کارشناس مسئولین که نهایتا به بالا گرفتن کار و مشاجره لفظی هم کشیده میشه . . . . قرار بر استعفای دست جمعی میگردد .


---------------------------------------------------------------------------


با سلام
دوستان عزیز مستحضر باشید  قانون خدمات کشوری  به شرکت های که بصورت  در آمد هزینه فعالیت می کنند اجازه داده تا از قوانین خاص مالی خود جهت پرداخت پاداش استفاده کنند بنا بر این طبق ماده ۲۱-۲۲ شرکتهای دولتی ما می توانیم ۲ بار در سال پاداش بگیریم. مدیران عالی شرکت در جریان هستند . ژی گیر حق خود باشیم.


--------------------------------------------------------------------------


ببخشید  شما این حرفها را به چه کسانی گفتید؟
چه کسانی باید استعفا بدهند؟
و کجای کار اشتباه بوده؟
باید چکار می کردیم  که نکردیم ؟ آیا اگر پیشنهادات شما را قبول می کردند و نتیجه نمی داد امروز طور دیگربی حرف نمی زدید؟
هنوز امید است بدلیل اینکه دوستان ما برای یک جمع متخصص زحمت کش  دارند تلاش می کنند و به لطف خدا به نتیجه میرسند . اگر هم نشد آنها تلاش کرده اند و انقدر وجود دارند که با شهامت بگویند رفتیم  تلاش کردیم نشد دوستان شرمنده ایم .هرچند می دانم نیازی نیست


------------------------------------------------------------------------


سلام مدیران الکترونیک که خود در سید (رتبه) مراقبت قرار گرفتند  ویک شدند پس چرا غصه دیگران را بخورند و موقعیت خود را به خطر بیندازند.بد زمانه ای شده هر کسی که مشکلش حل می شود فکر همکار گرفتارش هم از ذهنش پاک می شود. حالا دیگه مشکل برای دیگرونه  دیگه هم هیچوقت  سراغ ما نمی آید. مدیران ما خودشان که کار نمی کنند اگه کسی هم کار کنه به فکر ریشه کن کردنش هستن.من  که برای مبارزه با این بی همتی از گرفتن فوق العاده خاص  انصراف علنی و می دهم. و در روزنامه کثیرالانتشار پخش می کنم.


----------------------------------------------------------------------


لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود، می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد. ((نارسیس))


--------------------------------------------------------------------------


با عرض سلام خدمت تمام همکاران محترم  من تقریبا هر روز به این سایت سر میزنم و بیشتر دوست دارم نظرات سایر دوستان را ببینم
دوستان گرامی تفاوت الکترونیک و مراقبت .تفاوت دیروز و امروز نیست بلکه داستانی است که از سالها قبل و توسط خود ماالکترونیکی ها رقم خورده وقتی که ما قبول کردیم بالاترین ضریب ما در ریتینگ پایین تر از بالاترین ضریب مراقبت باشد .وقتی که در ماده ۶ قبول کردیم ضریب آنها بالاتر باشد . وقتی در بند ۱۰ ماده ۶۸ قبول کردیم بالاترین ضریب ما ۴۶ باشد و بالاترین ضریب آنها ۴۸ و .....در اوائل جلسه اشاره شده نیز صحبت از کوتاه نیامدن بود و ... ولی در آخر جلسه نمیدانم ..........انشاءا... خدا آخر و عاقبت ما را با این تصمیم گیران و مدیران بخیر کند فکر میکنم با توجه به اینکه در آخرین تغییرات مدیران هواپیمایی نیز در لیست با ضریب ۱ جا گرفته اند دیگر آقایان نیازی به ضریب الکترونیک نداشته اند و قانعشان کرده اند که یک جوری همکاران را هم ساکت کنند که نتیجه تمام تلاشها و دوندگی های جامعه را هم به باد دادند!!!!!!!!


-----------------------------------------------------------------------


بروبچه های الکترونیک هنوز به قدر و منزلت خود واقف نیستند فقط تجمع مسالمت آمیز چاره ساز است و بس.


------------------------------------------------------------------------

ایستگاه " ترکستان " !!! آقایان لطفا پیاده شوید !

ما گفتیم ... همه گفتند ... که آقایان با رسولی نژاد مذاکره و جلسه و هماهنگی و . . . . فقط و فقط یعنی اتلاف وقت و سوزاندن موقعیت !

گفتیم و همه گفتند که آقایان ،   " این ره که می روید به ترکستان است " . . . . اما اصرار داشتید که :

جواب میدهد . . . . باید سیاست داشت . . . . ضرایب رو ما تعیین میکنیم . . . . لیست دادیم . . . . امتیاز دهی کردیم . . . .  جلسه گذاشتیم  . . . .  پیگیریم . . . . شماها کاری نمی خواد بکنید . . . . تحصن و اعتراض الان جواب نمیده . . . . 


حالا بیایید جواب بدهید که چرا ضریب الکترونیک شده 0.75 ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟


آیا الان عواقب کار رو در نظر دارید ؟ فکر میکنید ما ها بلد نیستیم مثل مراقبت پرواز دروغ پردازی کنیم و بزرگ نمایی در بیاریم ؟؟!!!


مسئولیت این تصمیم رو قبول کردید ؟


اگر قرار بر اینه که ضرایب اینجوری باشه ، درگیری لفظی و فیزیکی دهه های گذشته رو بیاد دارید ؟ آیا میل دارید مجددا این پرونده ها رو روبروتون ببینید ؟


اما آقایان محترم و مسئولین الکترونیک !! رسیدید به ترکستان !!!! لطفا شجاعت داشته باشید و استعفا بدهید و . . . همگی باهم پیاده شوید !!! البته اگر جرات . . . . باشد .