نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

چه دل خوشی داریم ما . . . . . !!!


    با واریز "کارانه" که وعده اش را دوسال پیش داده بودند . . . . همه منتظر وام علی الحساب و پول بلیط ها بودیم که ناگهان خبر رسیده است که . . . .  .


     از پول بلیط ها فعلا خبری نیست و وام علی الحساب نیز ظاهرا به 25% پرسنل پرداخت خواهد گردید .




چه خبرا !!

ببخشید  ! یه مدتی شدیدا گرفتار بودیم و مشغول !


آقای امیریان ! شما چه خبر ؟ اوضاع چطوره ؟

ماموریت عسلویه

طبق قوانین جدید !؟! ماموریت های عسلویه ( یا به عبارت بهتر "عسلوله" ) به صورت تعداد روز واقعی یا real محاسبه میگردد .

از آنجایی که هزینه دریافتی از منطقه پارس جنوبی به شرکت فرودگاه ها بابت نگهداری و ارائه خدمات هوانوردی ، رقمی چندین برابر این هزینه ماموریتهاست ، لذا از همه همکاران تقاضا داریم در اعتراض به این رویه ، تا اطلاع ثانوی این ماموریت را متقبل نشوند .


وضعیت اسکان و رفاه و تغذیه هم را از آنهایی که رفتند بپرسید تا عمق فاجعه را دریابید .

این " مدرسه پیرمردها" کی تعطیل میشه ؟

یکی یه روز شمار راه بیاندازه ! 


ببینیم این رییس و معاون کی بازنشته میشوند و میروند ؟

ابلاغ شرایط تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی(ارسال شده در بخش نظرات)


ابلاغ شرایط تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی


      به گزارش کارمندنیوز به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، دستگاه های اجرایی می توانند مشخصات کارکنان پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی که از محل مجوزهای قانونی استخدام شده اند، برای تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی تأیید نهایی کارگروه متشکل از معاونتهای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کنند شرایط تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه های اجرایی از پیمانی به رسمی، طی بخشنامه ای از سوی لطف الله فروزنده دهکردی به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
    به بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و به استناد تبصره (2) ماده (57) قانون برنامه پنجم توسعه، دستگاه های اجرایی می توانند مشخصات کارکنان پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی موضوع بند(الف) ماده (45) قانون مدیریت خدمات کشوری را که از محل مجوزهای قانونی استخدام شده اند، با رعایت شرایط ذیل برای تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی بر اساس ماده(46) قانون مذکور و سایر مقررات مربوط برای تأیید نهایی کارگروه متشکل از معاونتهای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کنند.

شرایط مورد نیاز تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی

1) تأیید و تصویب ساختار سازمانی در اجرای ماده(29) قانون مدیریت خدمات کشوری.
2)تصویب مشاغل حاکمیتی توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران.
3)داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی (فوق دیپلم و بالاتر) و حداقل 5 سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم.
4)رضایت مدیر واحد محل خدمت.
5) کسب حداقل 60 درصد میانگین نمره ارزیابی عملکرد سه سال آخر.
6)تأیید گزینش ذیربط.


برای دیدن متن اصلی ، اینجا کلیک کنید .


با تشکر از همکاران گرامی ، جهت ارسال این مطلب در بخش "نظرات" .


فراخوان ساخت مسکن ویژه ( ارسال شده توسط یکی از همکاران)


      


دنیای اقتصاد :


[فراخوان ساخت مسکن ویژه]
رییس سازمان مسکن‌و‌شهرسازی استان تهران اولین فراخوان مربوط به «مسکن‌ویژه» را ابلاغ کرد

در قالب این فراخوان، انبوه‌سازان متقاضی ساخت مسکن، یک هفته(تا هفتم اردیبهشت) فرصت دارند برای پذیرش مسوولیت احداث مسکن‌ویژه در محله تهرانسر به ظرفیت 10 هزار واحد، مطابق شرایطی که وزارت راه‌وشهرسازی تعیین کرده، اعلام آمادگی کنند و درخواست خود را به صورت مکتوب به سازمان مسکن‌وشهرسازی ارائه دهند.
رییس سازمان مسکن‌وشهرسازی استان تهران از نهایی شدن شیوه‌نامه ساخت واحدهای مسکونی طرح «مسکن‌ویژه» در داخل شهر تهران خبر داد و گفت: کمیته‌ای که در وزارت‌ راه‌وشهرسازی به ریاست علی نیکزاد اجرای طرح «مسکن‌ویژه» را مدیریت می‌کند، 4 روز پیش دستورالعمل ساخت این واحدها را مشخص کرد.
تقی رضایی افزود: در حال حاضر شیوه‌نامه ساخت مسکن‌ویژه در پروژه 10 هزار واحدی تهرانسر به عنوان اولین پروژه از مسکن‌ویژه، تنظیم شده است؛ به طوری که این واحدها با قیمت مقطوع مترمربعی 330 هزار تومان باید ساخته شود.رضایی تصریح کرد: ساختمان‌های طرح مسکن‌ویژه در محله تهرانسر به صورت 10 طبقه ساخته می‌شود و قرارداد ساخت با انبوه‌ساز به قیمت 330 هزار تومان برای هر مترمربع زیربنای ناخالص مسکونی، منعقد خواهد شد.
رییس سازمان مسکن استان تهران با تاکید بر اینکه این فراخوان فقط برای ساخت واحدها است و هنوز درباره نحوه فروش یا واگذاری آنها به متقاضیان مسکن، دستورالعملی نوشته نشده است، گفت: در حال حاضر هیچ نهاد دولتی یا خصوصی مجوزی برای فروش «مسکن‌ویژه» ندارد و تهرانی‌ها باید از پرداخت پول به شرکت‌هایی که ادعای فروش مسکن‌ویژه در تهران را دارند، خودداری کنند.رضایی در عین حال تاکید کرد: جزئیات نحوه واگذاری این واحدها به متقاضیان مسکن بعد از جمع‌بندی و تصویب، از طریق وزارت راه‌وشهرسازی یا سازمان مسکن استان تهران به صورت فراخوان یا اطلاعیه رسمی اعلام می‌شود، اما تا آن زمان هر نوع ادعا درباره فروش مسکن‌ویژه، غیرمعتبر خواهد بود.


لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب ...