نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

مسئله ای به نام ...... پارکینگ



        از آنجایی که تمامی مناطقی که هم اکنون به عنوان پارکینگ در اختیار کارکنان ادارات مختلف شرکت فرودگاه های کشور استفاده میگردد ، تحت تملک شرکتفرودگاه های کشور می باشد، لذا به عنوان نواحی اختصاصی این شرکت قلمداد شده و استفاده از این مناطق حق طبیعی تمام کارکنان این شرکت می باشد . اکنون نکته قابل تذکر اینجاست که چرا نحوه اختصاص و مدیریت این مناطق باید به گونه ای باشد که کارکنان عملیاتی خصوصا متخصصین الکترونیک هواپیمایی این شرکت ، بابت رفت و آمد روزانه وکاری و شغلی خویش باید هر روز درگیر این مشکل باشند . اکنون قصد داریم مشکلات پیش آمده در مورد پارکینگ های مختلف این شرکت را به تفکیک بررسی و پیگیری نماییم .



پارکینگ ساختمان اداری شرکت فرودگاه های کشور


           این پارکنیگ در فضای پشت ساختمان فعلی اداری شرکت فرودگاه های کشور قرار گرفته است و طبق اطلاعات واصله برچسب پارکینگ آن با رنگی متمایز از سایر برچسب های پارکینگ مشخص گردیده است . مطابق منطق ، استفاده کننده گان از این پارکینگ می بایست کارکنان شاغل در این ساختمان و ساختمان برج فرودگاه مهرآباد  باشند . از آنجایی که کلیه کار های اداری تمامی کارکنان در این ساختمان صورت می پذیرد ، لذا رفت و آمد کارکنان سایر ادارات به این ساختمان ناگزیر می باشد  ،


برای مشاهده ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اداره الکترونیک و کـاکُــل بعضی از آقایان !

        در پی تصمیمات اخیر هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور ، مبنی بر افزایش میانگین ساعت اضافه کار به 130 ساعت در ماه و همچنین اختصاص وام 10 میلیون تومانی به کارکنان شیفت حوضه عملیات ، خبرهای رسیده حاکی از این میباشد که عده ای از مسئولین ستادی  صحبت هایی را ابراز نمودند که فقط و فقط بیانگر شخصیت آنها میباشد و طی جلساتی که با مدیر کل الکترونیک ، مهندس حمیدی ، و همچنین معاونت عملیات ، مهندس رسولی نژاد ، داشته اند اظهار نظراتی واقعا شرم آور در مورد پرسنل شیفت کرده اند که اصلا قابل دفاع نیست .

          شایان ذکر است که فایل های صوتی این اظهار نظرات نیز موجود بوده و مطمئنا در آینده نزدیک به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت . اما منظور از این یادداشت فقط اعلام یک تذکر جدی به این دوستان میباشد که بیشتر مواظب رفتار وکلام خود باشند تا موضوع را بیشتر و بیشتر برعلیه خود نکنند .



سایت جامعه متخصصین

قابل توجه همه همکاران عزیز


امروز 25 امین روزی است که سایت جامعه متخصصین الکترونیک ایران www.iatsea.ir

به روز نشده است .


احتمالا هیچ اتفاق خاصی رخ نداده که کسی از دوستان زحمت به روز کردن سایت رو به خود نداده .


پیش بینی ها حاکی از این است که احتمالا و احتمالا و باز هم احتمالا ، به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز ، سایت یه تغییری در خود خواهد داشت .


شایان ذکر است که دوستان جامعه متخصصین ، سابقا اعلام میکردند که بدلیل عدم صدور مجوز برای تاسیس سایت ، هیچ گونه خبر رسانی و اعلام موضع و انتشار رویداد های رخ داده را ندارند .


حال باید پرسید که اکنون مشکل چیست ؟




روز جهانی مراقبت پرواز مبارک


20اکتبر ، روز جهانی مراقبت پرواز ،


بر همه همکاران پر تلاش این عرصه ،


مبارک .

تودیع مهندس پیرهنده و معارفه مهندس اسماعیل نیا

امروز مراسم تودیع مهندس پیرهنده و  معارفه مهندس اسماعیل نیا انجام پذیرفت . به زودی نقد و بررسی عملکرد مهندس پیرهنده و اسماعیل نیا و نظر خواهی از همکاران در خصوص این جابجایی  در این وبلاگ خواهیم داشت .

نکته

دوستان و همکاران گرامی


این وبلاگ فقط و فقط جهت بروز رسانی و انتشار مطالب علمی و آموزشی مرتبط با صنف الکترونیک هواپیمایی و همچنین تبادل اخبار و رویدادها در تمام فرودگاه ها و پیگیری مسائل مربوط به امور این صنف تشکیل شده است .

لذا خواهشمند است مطالب مرتبط با موارد فوق را به آدرس :


90electronic@gmail.com


 ارسال نمایید .

به نام خدا

سلام


با عرض درود و آرزوی سلامتی برای همه دوستان گرامی ، این وبلاگ جهت تحلیل و بررسی وضعیت شغلی و صنفی پرسنل پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی شرکت فرودگاه های کشور ایجاد شده است .  از همه همکاران درخواست داریم جهت همکاری ( ارسال اخبار ، پیگیری موضوعات مطرح شده ، اظهار نظرات مسئولین ، . . . ) ما را یاری نمایند . از آنجایی که مطمئنا ، وبلاگ های دیگری در این موضوع تشکیل شده است لذا دست همه این عزیزان را جهت همکاری به گرمی می فشاریم . امید است کمی ها و کاستی ها را از ما ببخشید .