نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

آن چیز که عیان بود . . . . . . چه حاجت به بیان بود !



  مطابق پیش بینی همه ، ابراهیم شوشتری ( مدیر کل مراقبت پرواز ) به سمت معاونت عملیات منصوب شدند .

تودیع مهندس ملایی و معرفی مهندس باقری


        امروز مراسم تودیع مهندس ملایی و معارفه مهندس باقری انجام شد . مهندس امیرانی نیز بجای مهندس باقری منصوب شدند .

برایم کمی اسپاگتی بیاور !



    خدمت جناب آقای صالحی پور ، مسئول محترم اداره آموزش .


امیدوارم پیغام ما بدستتان برسد .


Benvenuto in Italia


Buon viaggio



عذر خواهی !



دمکراسی ، ما را به خاطر سوء استفاده یک دسته اقلیت ، ببخش .


بخش " نظرات " تغییر پیدا کرد .

پاداش خارج از شمول هم داریم پس !!؟؟!!


             

     شرکت فرودگاههای کشور هر ساله مبلغی بعنوان پاداش خارج از شمول به معاونت های مربوطه جهت توزیع بین کارکنان  تخصیص میدهد ، ظاهرا معاونت توسعه نیروی انسانی و منابع  و معاونت عملیات هوانوردی  در بهمن 1390  مبلغی بعنوان خارج از شمول صدور احکام ، .... دریافت کرده اند .

    چرا این پاداش ها هر ساله در این معاونت ها بصورت محرمانه  به افراد خاصی تعلق میگیرد ؟ شنیده ها حاکی از این است که دفتر تشکیلات بودجه 40 میلیون تومان ، دفتر روابط بین الملل 20 میلیون تومان و دفتر بررسی اقتصادی 15 میلیون تومان پاداش خارج از شمول دریافت کرده اند !!!!

...

. . . .

. . . . .


کاملا بدون شرح ! . . . نمیدونم چی بگم !؟؟!

جلسه پرسش و پاسخ



    روز سه شنبه ، 1390/12/16 ، جلسه پرسش و پاسخی با حضور مدیر کل اداره ارتباطات و ناوبری ، آقای حمیدی و معاونین ایشان و همکاران الکترونیک (ظاهرا بدون حضور کارشناس مسئولان محترم) برگزار خواهد شد .  دوستان و همکاران گرامی که نمی توانند در این جلسه شرکت نمایند ، در بخش اظهار نظرات این "یادداشت" سئوال خود را اعلام نمایند .

من عـــــــــاشقه سونامی ام !


    لیست تغییرات مدیران (کاملا جدید ) در راه است . تعداد این تغییرات بالغ بر 30 مدیر کل میباشد .



اعلامیه !!!!



با تبریک به همه . . . . .


و


عرض تسلیت به همکاران متخصص الکترونیک . . .


    دوستان و همکاران گرامی ، مشکلات و گرفتاری ها بیش از آنچه فکرش را میکنید ،  افزایش یافت . همت بلند دارید که رهی بسیار سخت در پیش داریم . . . 


مردِ Nهزار چهره !!!



      شاید هیچ کس نتواند اینگونه چهره تغییر دهد ! مردی که در آخرین جشن روز مراقبت پرواز ، وقتی برای سخنرانی پای تریبون رفت ، تمام کارمندان مراقبت پرواز سالن را به نشان اعتراض ترک کردند .... وقتی که گپی با کارمندان مراقبت پرواز داشتیم ، همگی بد و بیراه نثار او میکردند . . .  وقتی که بحث حق و حقوق الکترونیک بود ، حرف از حساسیت و مشکلات لاینحلی میزد که بدست بر و بچه های بی ادعای الکترونیک که با دست های خالی و بدون امکانات مناسب ، چه کارهایی را که انجام داده اند . . .  اکنون در آخرین دُر فشانی !!!! اعلام نموده که : "مراقبت پرواز زرنگ بوده و تونسته بگیره ، شما حالا میخواین چی کار کنید ؟ "

      کسی نیست بگه که آقای رسولی نژاد ! ، مراقبت زرنگ نبوده ، با شما دست به یکی کرده . . . . شما چشمتون رو روی انصاف و وجدان بستید . . . شما تمام کارهایی که مراقبت انجام داده را لاپوشانی کردید . . . شما از بی لیاقتی مدیرکل الکترونیک سوء استفاده کردید . . .

   آقای رسولی نژاد ! مثال شما ، مثال این آیه شریفه از قرآن کریم است که می فرماید :" . . .همانا فقط(و فقط) خداوند است که از ضمیر دل آنها با خبر است ."

     هرچند برای برکناری شما ، شاید دیگر کمی دیر شده باشد ، ولیکن بدانید که اتحاد روز افزون همکاران الکترونیک ، با نهایت قدرت و تلاش خود در مقابل این اعمال شما خواهد ایستاد و از هیچ کاری برای کسب حقوق همکاران دریغ نخواهد کرد .


حمیدی . . . حمیدی !!! استعفاء . . . استعفاء !!!



       با شرایطی که آقای رسولی نژاد چند ماه است زیرآبی مشغول دور زدن تمام کارمندان الکترونیک می باشند و همه حق و حقوق ها را لایق مراقبت پرواز و مدیران اداری شرکت میداند و از آنجاییکه برای شخص شما - آقای حمیدی ! شما را عرض میکنم - و اداره کلی که شما مدیر کل آن هستید ، حتی یک اطلاع رسانی هم ننمود ، شرط لازم و کافی برای بی لیاقتی و ناکفایتی شما در امور محوله به شماست . امید است که کمی ، شاید کمی ، به غیرتتان بر بخورد و در این آخرین روزهای خدمتتان ، استعفاء خود را شخصا تهیه نمایید و به نشان اعتراض به این عملکردی که باعث تضعیع حق و حقوق کارمندان و همکارانتان گردیده داست ، تقدیم نمایید . باشد که با این کار اندکی از کاستی ها دوران خدمتان را جبران نمایید . البته اگر غیرت و جراتی در شما باقی مانده باشد !   

همه همراه شوید


      با توجه به اظهارات اخیر آقای رسولی نژاد در مورد طبقه بندی الکترونیک و مراقبت پرواز و همچنین سکوت مدیر کل و معاونین الکترونیک و عدم واکنش از جانب جامعه متخصصین الکترونیک در این مورد و موارد مشابه در گذشته ، از کلیه همکاران الکترونیک در سراسر ایران ، بخصوص همکاران شاغل در مهرآباد و فرودگاه امام (ره) و سنتر ، تقاضا میگردد روز شنبه مورخ 1390/12/6 راس ساعت 10 صبح در مسجد مرکز کنترل حضور بهم رسانند .

       امید است که این امر آغازی باشد بر یک تجمع  در یک روز مشخص در هر ماه ، جهت پیگیری مطالبات صنفی همکاران الکترونیک .

مدیران محترم الکترونیک ! صبح همگی بخیر !

   


      اخیرا آقای رسولی نژاد اعلام نمودند که ضریب افزایش حقوقی مراقبت پرواز می بایست بیشتر از الکترونیک باشد . هرچند که بارها و بارها مراقبت پرواز در وبلاگ ها و سایت های رسمی و غیر رسمی خود ، آقای رسولی نژاد را به باد بدترین انتقاد ها گرفته است ، ولیکن این اقدام ایشان  که گویا در آخرین روز های کاری ایشان نیز می باشد ، جوابی واضح به الکترونیک و مراقبت پرواز است و نشان میدهد که گفته های همکاران منتقد الکترونیک از عملکرد و رفتار تبعیضی ایشان نسبت به الکترونیک ، کاملا درست بوده است .

    شایان ذکر است که مدیران فرودگاهی و اداری و همچنین مدیران غیر عملیاتی نیز در کنار مراقبت پرواز قرار گرفته اند و آنان نیز شامل بالاترین ضریب هستند !!!!!   واقعا این موضوع چه چیزی را نشان میدهد ؟!!؟؟؟؟


     اکنون آقای رسولی نژاد ، چه پاسخی برای  اظهارات خود دارید ؟ . . . و آقایان مدیران الکترونیک و نمایندگان جامعه متخصصین الکترونیک ، شما چه واکنشی  تاکنون از خود نشان داده اید ؟