نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

"شیفتِ ایران" . . . . پست جدیدی در چارت سازمانی الکترونیک !

       در پی مباحث اخیر در مورد افزایش اضافه کاری و وام 10 میلیونی عملیات ، تعدادی از همکاران شیفت مرکز کنترل به همراه آقای مهندس وحید فخاری ، روز شنبه جلسه ای با معاونت عملیات داشته و پیگیر مطالبات مصوبه هیئت مدیره برای پرسنل شیفت شدند . نتیجه به طور خلاصه بدین گونه بوده است که معاونت عملیات اعلام نمودند که صحبت هایی از جانب بعضی از همکاران ستادی شده است - قید نمودن آن در اینجا جدا به صلاح نمی باشد - ایشان با ذکر نام تعدادی از این افراد و اعلام نقطه نظرات بی منطق آنها ، در پایان اعلام نمودند که نحوه تخصیص را به اداره الکترونیک واگذار نموده ایم . در طی جلسه اظهار نظراتی از جانب آقای فخاری ابراز گردید که واکنش همکاران شیفتی را نیز به دنبال داشت . از جمله میتوان به نام جدید "شیفتِ ایران" برای پرسنل ستادی اشاره کرد. این عنوان که تعجب همه را برانگیخت پس از تعریف شرح وظایف توسط ایشان ، با واکنش همکاران شیفت رادار و اتوماسیون همراه شد که اعلام نمودند  این تعریف همین کار فعلی ایندو واحد میباشد.

      روز یکشنبه آقای مهندس وحید فخاری با دعـــوت از همکاران شیــفت و روز کــار هســـته مــرکــز کنترل ( ارتباطی ، رادار و اتوماسیون ) در ابتدا ضمن ابراز اینکه سایر واحد های الکترونیک در کنار شیفت روییده اند به تفسیر اظهار نظرات روز گذشته خویش پرداختند و راه حل های پیشنهادی خویش را جهت این موضوع اعلام نمودند . این سخنان چندین بار توسط همکاران قطع گردید و به ایشان اعلام شد که مواضع و صحبت های مطرح شده از جانب بعضی از همکاران ستادی باعث رنجش خاطر گردیده است و پرسنل شیفت هیچگاه و در هیچ جایگاهی ، کار و تلاش همکاران ستادی را نادیده نگرفته اند ولیکن اجازه نخواهند داد که عده ای که قرار است اکنون کمی دیر تر به بعضی از امکانات  برسند ، شروع به خودزنی کنند و اینگونه شان اداره را دستخوش بازی قرار دهند . همچنین اعلام شد که مسئله اصلی این است که عده ای در این اداره خود را مالک همه چیز میدانند . هر نوع امکانات وتسهیلاتی که میرسد ، اول باید نصیب این افراد بشود ........... اگر درخواستی از جانب ما بشود ، اونوقت دستورالعمل و قانون و مقررات و آیین نامه می آورند که اصلا حقه شما ها نیست ........ حالا که یک آیین نامه هم آمده ، دارند به نفع خودشون قضیه رو تغییر می دهند ........ بابا ! این افراد تویه صف وایستند ، بقیه تو یه صفه دیگه ......... خیلی از امکانات به آنها رسیده ، صداش هم در نیومده ....... کلا این افراد براشون خیلی سخته که تفاوت ساعت اضافه کار آنها با سایر پرسنل کاهش پیدا کنه، یعنی اگه اضافه کار شیفت زیاد بشه ، آنها باید همون تفاوت قبلی رو  ، بیشتر از شیفت بگیرند ........ همچنین برای این افراد خیلی زور داره  که یه نفر دیگه ،  زودتر از آنها وام بگیره ، حالا به هر دلیلی که میخواد باشه .

در پایان بدلیل لزوم حضور آقای فخاری در یک جلسه دیگر ، بحث ها با پیشنهاد چند راه حل برای این موضوع ، پایان یافت .

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:38

تا حالا بحث مراقبت و الکترونیک بود ازاین به بعد ستاد و روزکار.فکر میکنین کی این وسط ماهی میگیره؟؟؟

گل علی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:00

بخدا منم شیفت الکترونیک تو تمام قسمتام به ظاهر زوزکازم ولی وقت و بی وقت منو میکشن این ور اونور.اظافه کارم یوخومده.

atsep دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

با تشکر از اطلاع رسانی شما
من وقعا از این راه حل های انفجاری آقای فخاری تعجب می کنم. بحث این نیست که به روش و یا اسمی این مشکل حل شود. حتی اضافه کار هم همه ش پیشکش آقای مدیر کل و روسای ادارات.
موضوع اینکه که تمام زحمت های شیفت در این مدتزیر سوالرفته و بدتر از آن به شیفت توهین شده.
برادارن محترم! دست از این مسخره بازی ها برداریدو به حق خود قانع باشید.
همکاران مراقبت مجموعه خود را یکپارچه می بینند اما مدیران ما چشم ندارند ببینند کارمندانشان کمی بیشتر گیرشان بیاید.
حافظ می فرماید :
یا رب مپذیر که گدا معتبر شود .............

همکار دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:34

شنیده شده یکی از روسای ادارات به بعضی همکاران سنتر خرده گرفته که چرا نامه اعتراضی را امضا کرده اند. دونکته:
۱- اول اینکه هیچ رئیس اداره ای صلاحیت تعیین تکلیف برای همکاران را ندارد
۲- دوم اینکه بالاخره همکاران مجبورند وقتی مدیران اداره کل بخاری از خود نشان نمیدهند خودشان حرکتی بکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد