نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

گمشده !


              


شما در اداره تان شایسته سالاری دارید؟


گویا هنوز جواب استعلام "خانم شایسته سالاری در کجا مشغول کار هستند ؟" از کارگزینی شرکت فرودگاه ها نیامده و اداره الکترونیک نیز با پیگیری ها موثر آقای حمیدی و  آمارهای دقیق اداره آموزش (با مدیریت آقای صالحی پور) همچنان در حال بررسی موضوع هستند .


نظرات 5 + ارسال نظر
atsep یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:28

در باب شایسته سالاری در اداره کل که نه در شرکت فرودگاههای کشور اوضاع بیشتر شبیه فاجعه است. تعدادی چاپلوس دروغ گو بر مسند و شایستگان در کنج عزلت و جوانان هم که هیچی.

کارمند سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:58

بدیهی است که با مدیریت اقای صالحی پور مشکل به سرعت مرتفع خواهد گردید

خواننده چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

در سیره نبی اکرم(ص) نیز شایسته سالاری در گزینش ها جایگاه ویژه ای داشت دربینش پیامبر گرامی اسلام(ص) فضیلت و برتری های شخصی تنها معیار نبود بلکه حضرت در کنار ایمان و تعهد «لیاقت » را نیز لحاظ می کرد. در روایتی آمده است: روزی ابی ذر این صحابی بزرگ و وفادار و مخلص پیامبر(ص) به حضرت عرض کرد آیا مرا به مسوولیتی نمی گماری «الاتستعملنی؟» حضرت دستی بر شانه ابی ذر زد و فرمود: ابی ذر تو را دوست می دارم و هر آن چه را که برای خودمی پسندم برایت نیز می خواهم لیکن مسوولیت ها امانت است و اگر انسان درست از عهده آن برنیاید مایه خواری و پشیمانی در قیامت می باشد. من تو را درمدیریت ضعیف می بینم بنابراین هیچ گاه امارت حتی بر دو نفر را نپذیر وولایت بر مال یتیم را بر عهده مگیر «انی اراک ضعیفا فلاتامرن علی اثنین و لاتولین مال یتیم.» این روایت هرگز دلالتی بر کم ارجی ابی ذر ندارد که شخص پیامبر بارها و بارها او را به بهترین خصال ستوده است. بلکه الهام بخش این درس است که شایسته سالاری به حدی از دیدگاه پیامبر(ص) مهم است که حتی در مورد شخصیتی هم چون ابی ذر نیز پیامبر در سپردن مسوولیت به او امتناع می کند چرا که توان کاری در او نمی بیند. نیز در سیره حضرت می خوانیم حضرت پس از فتح مکه عازم نبرد حنین شد و جوانی بیست و یک ساله به نام «عتاب بن اسید» را به فرمانداری مکه برگزید و فرمود: «لو اعلم لهم خیرا منک استعملته علیهم; اگر برای اداره مکه بهتر از تو کسی رامی شناختم او را برمی گزیدم ». این انتصاب مورد اعتراض برخی قرار گرفت حضرت فرمود:

«لایحتج محتج منکم فی مخالفته بصغر سنه فلیس الاکبر هو الافضل بل الافضل هو الاکبر;نباید هیچ یک از شما به خاطر کمی سن او مخالفت کنیدزیرا که هر که سن بیش تری دارد برتر نیست بلکه هر آن کس که برتر است اوبزرگ تر است.»

مراد بی حاصل چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:49

سلام دوستان
اگه موافق باشید یک تاپیک در مورد اداره این آقای نالایق بزنیم وهمه مستندات خودمون در مورد بی لیاقتیهای ایشان چه در مورد نحوه کلاسهای اموزشی کیفیت کلاسهاو.... وهمچنینی در مورد اختصاص پستها /سرکشیکیها/ نقلوانتقالاتو.. بزنیم وتفاوتها در مرود نحوه نحوه اداره این اداره در زمان مهندس برهانی ومهندس فرنیا واین آقا رو مقایسه کنیم وببنیم آیا واقعا با زیاد شدن طول وعرض این اداره اتفاقات مثبت دیگری هم افتاده یا خیر !!!

اسماعیل مطهری نژاد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:40

از شایسته سالاری همین بس که نقل است لشگر شیران که توسط یک گوسفند هدایت میشود از لشگر گوسفندان که توسط یک شیر هدایت میشود شکست خواهد خورد. حال به عقل خود قضاوت کنید که لشگر شکست خورده اداره کل ارتباطات و ناوبری رهبرانی شیر صفت دارد یا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد