نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

وبلاگ مراقبت پرواز فیلتر شد !



پس ازمطرح کردن موضوع "اشتباه خلبان747 شرکت ماهان در زمان فرود در مهرآباد" و اعلام " تعلیق از فعالیت کنترلر  از جانب مسئولین مراقبت پرواز " ، وبلاگ مراقبت پرواز (مرکز کنترل و مهرآباد) www.oiiiatc.blogfa.com  از اواسط روز پنجشنبه فیلتر گردید . در ابتدا گمان میشد که شاید وبلاگ از جانب مدیریت "بلاگ فا" غیر فعال شده باشد که پس از استفاده از فیلتر شکن این موضوع منتفی گردید .

بحث در مورد درستی عملکرد همکاران مراقبت پرواز در این موضوع از این مبحث خارج است ولیکن نکته قابل توجه این است که انتقاد پذیری و پاسخ گویی مسئولین شرکت فرودگاه ها تا چه اندازه پایین آمده که حتی تاب یک وبلاگ را هم ندارند . آنها گویی از چیزی در هراس و وحشت هستند که این چنین واکنشی نشان داده اند . واقعا این ترس و واهمه از چیست ؟ نظرات درج شده توسط سایر همکاران در بخش نظرات این یادداشت (Post) در این وبلاگ گویا پرده از اسراری برداشته است که احتمالا برای آقایان مسئول بسیار گران تمام میشود . شاید فیلتر کردن این وبلاگ خود صحه ای بر این ادعاها باشد و در نهایت یادی از یک مثل قدیمی میکنیم ، که تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها .

امید است ذکر این یادداشت ، وبلاگ ما را دچار عاقبتی چون وبلاگ همکاران مراقبت پرواز ننماید . در صورت بروز چنین مشکلی مطالب وبلاگ از طریق ایمیل : 90electronic@gmail.com برای شما ارسال خواهد شد و در صورت در خواست ایمیل خود را برای ما ارسال نمایید .


نظرات 8 + ارسال نظر
همکار جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:30

ممنون از اطلاع رسانی امیدواریم شمارو دیگه فیلتر نکن چون تازه یکی پیدا شده داره درد دل بچه های الکترونیک و بیان میکنه و بازم افرین به دور اندیشیتون موفق باشید

مراد بی حاصل جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:46

شما ودیگر وبلاگهای مشابه می توانید با منعکس کردن نظرات پرسنل مراقبت وانتقال محتوای وبلاگ آنها در وبلاگ خود ( البته در حکم فقط نقل قول واز باب اطلاع رسانی )در راستای رسیدن به یک اتحاد صنفی ( این بار از نوع عملیاتی ) که مسلما لرزه بر اندام مدیرانی که از چیزکی می ترسن باشید جا دارد ندا وخواسته صنفی خود را به گوش دوستانمان در هیئت مرکزی انجمن متخصصین الکترونیک هواپیمایی هم برسانیم که اینجا ست که باید انسجام صنفی خود را در حیطه عملیاتی نشان دهدند و فارغ از هرگونه محافظه کاری وعملکرد محتاطانه و در راستای مطالبات صنفی اقدامی منسجم نمایند .

atsep جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:13

متاسفم برای مدیران صنعت هواپیمایی

ما هم متاسفیم


ظاهرا امروز ، شنبه ، مشکل دسترسی به سایت برطرف گردیده است.

ولی هیچ مطلبی مبنی بر علت بروز این مشکل بیان نشده است !!

گل سرخو سفید شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:35 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/post-11.aspx

به شدت از مدیر و ادمین 90 الکترونیک. هم سپاسگذارم هم خشنودم. دست مریزاد. حتی سر سوزنی تعصب منفی از شماها ندیدم. پس گفتار شما بر دل من هم است. تنها بخشی که من عاشق آن هستم . تنها معیشت پرسنل شرکت است. مانند بهرهوری. پاداشش شش ماه دوم. پول کتاب . پول 22 بهمن حق کارایی حق کارانه بهره وری و دویست حق و حقوق دیگر که نمیدهند. خواهش میکنم که درباره آنها هم بنویسید. درباره پول بلیط که مطلب نوشتید هم به دیگران گفتم. براستی خودم هم شوکه شدم که آیا این همه حق خوری؟

ادمین وبلاگ مهرآباد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:25 http://oiiiatc.blogfa.com

با تشکر از ادمین وبلاگ
بنده بررسی زیادی روی اخبار در مورد علت بسته شدن وبلاگ کردم .گویا کل سایت بلاگفا به علت نامعلوم برای دو روز فیلتر شده بود که بنده فکر میکند بعید میباشد که به علت وبلاگ مهرآباد این امر اتفاق افتاده باشد .در هر صورت مدیران ما پوست کلفت تر و بی سواد تر(سواد کامپیوتری)از این هستند که خواسته باشند دنبال چنین اقداماتی بروند .

با سلام
من هم با نظر شما ( در مورد سواد آقایون ) موافقم ولی چندین وبلاگ رو با دامنه بلاگ فا چک کردم ، در طی اون مدت بیشتر وبلاگ ها با این دامنه در دسترس بودند . کمی غیرعادی بود قضیه.

الکترونیک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:59

به نظر من هم مشکلی توی سرور وبلاگ بوده
و همچنین پستی که قبلا در مورد هک سایت جامع متخصصین الکترونیک نوشته بودید
احتمالا برای مدتی سایت جامعه در دسترس نبوده که این موضوع با هک شدن متفاوت هست

یه مثلی هست که میگه ؛ بعد از یه عمر گدایی .... شب جمعه و این جور حرفها .....
خلاصه آقا یه چیزهایی میدونیم و بلدیم .
اهل هر چی هم باشیم اما دروغگو نیستیم .
اون موضوع هک رو هم از دوستان دست اندر کار سایت بپرسی ، فکرکنم به یه جواب هایی میرسی !

مراد بی حاصل دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

لینک مربوط به نظر سنجی در مورد مدیر عامل شرکت فرودگاهها
خواهشمند است در صورت مراجعه واراده شرکت در این نظر سنجی تمام مسائل ازقبیل مواردی مربوط به امور پرسنلی وکارمندان شرکت /سطح رفاه ایجاد شده/ ساخت وسازها وامور مربوط به ترمینالها ورفاه مسافران محترم /تسلط وهماهنگی بر ایرلاینها ونحوه وصول مطالبان ومعوقات/ نحوه مدیریت در مورد هزینه ها ودر امدهای شرکت واقداماتی جهت درامد زایی بیشتر وکاهش هزینه های با توجه به درامد هزینهای بودن شرکت /نحوه مدیریت واداره تنها مرکز اکادمیک وآموزشی ایران در زمینه تربیت نیروی متخصص مورد نیاز شرکت که در واقع چشم انداز تامین نیروی انسانی در سالهای آتی است و.... را در نظر بگیرید ووجدان خود را ملاک وقاضی قرار دهید البته ممکن است در حواب دهی در بعضی از ایتمها با کمبود ویا نبود اطلاعات و مستندات مواجه شوید که این امر خود می توانند به نوبه خود ضعف در نحوه اطلاع رسانی به اعضای محترم شرکت از سوی هیئت مدیره باشد http://www.tinn.ir/vote.html

لینک دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

لینک نظر سنجی http://www.tinn.ir/airports

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد