نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

مصاحبه محسن اسماعیلی با پایگاه خبری رسانه قانون

    کنترلر مهرآباد توبیخ نشد،تذکر گرفت/اخذ وام دروغ است


       


برای خواندن متن کامل مصاحبه اینجا کلیک کنید .

(متن و عکس از پایگاه خبری رسانه قانون می باشد )


نظرات 13 + ارسال نظر
مراد بی حاصل یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

با سلام
ما فرصت لازم برای دیدن طاغوت و طاغوتیان را نداشته ایم اما مدیرانمان در شرکت فرودگاهها با عملکرد خود طاغوت صفتی را به عینه برایمان تجسم نموده اند.
خواستم از این طریق پیشنهاد کنم در ایام یوم الله 22 بهمن از این انسانهای فداکار که در فهماندن خوی طاغوتی رژیم منفور پهلوی تلاشی قابل تقدیر کرده اند مراتب تقدیر وتشکر به عمل آید

پیگیر دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:30

خارج از اینکه عملکرد مدیران شرکت چگونه بوده است ولی باید پذیرفت که هر خبری را هم نباید رسانه ای کرد. اگر هر کس بخواهد اخبار حوزه عملکرد خود را رسانه ای کند که سنگ رو سنگ بند نمیشود. متاسفانه دوستانمون در مراقبت برای افزایش حقوق دست به هر کاری میزنند که اصلا صحیح نیست.

گل سرخو سفید دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:19 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

صد در صد با آقای مراد بی حاصل موافقم. طاغوت امروزه. مدرنترین روی طاغوت این کشور تاکنون بوده است.
و درباره آقای پیگیر بگویم که اصلا راه مراقبت پرواز و من یکی جداست. در وبلاگم هم گفته ام و جزییات بیشتر را در وبلاگم بخوانید . البته من و مراقبت پرواز هم مقصدیم. پس این هم مقصد بودن یک همجواری نسبی بین من و مراقبت پرواز به وجود آورده است. کارهای من را به حساب مراقبت پرواز نگذارید. من مسول کارهای خودم هستم. حتی گروهی از مراقبت پرواز. اصلا با کارهای من موافق نیستند که هم میتوانید در کامنتهای وبلاگ برج بخوانید هم اصلا دشمنی رو در روی آنها را در هنگام مواجهه با من ببینید ولی تنها یک قصه را برای شماها بگویم که دیگر برای من یکی. کارد به استخوانم رسیده است.

مراد بی حاصل چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:10

می بینیم که کارت زرد گرفتی عکس رو حذف کردی
به قول اون سریاله قوی باش مرد قویییییییی

گر مرد رهی میان خون باید رفت....... از پافتاده سرنگون باید رفت

در چه موردی صحبت میکنید ؟؟؟؟!!؟؟
تا کنون هیچ عکس ویا مطلبی رو پاک نکردیم
نظراتی را هم که حذف کردیم به نظرمون حامل بی ادبی نویسنده بودند

حال تعجب میکنیم از گفته شما !
ما و خود سانسوری !!!!!

مراد بی حاصل پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:56

یه سوء تفاوت در فضای سایبری پیش اومد مال سرعت بالا وپهنای باند عریض پوزش می طلبم پس حالا که اینجوری شد

تا زنده ایم رزمنده ایم

پیگیر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

به نظرم بهتره که تاپیکی هم در مورد ادغام احتمالی شرکت فرودگاهها و سازمان هواپیمایی کشوری زده بشه و گزینه های احتمالی نیز بررسی شود .ظاهرا امر بر دوستان مراقبتی مشتبه شده که قرار است صرفا مراقبت از شرکت فرودگاهها جدا شود. البته آقای نخجوانی در مراسم روز جهانی هواپیمایی کشوری در مورد ادغام گفته که ما تصمیم گیرنده نیستیم و فقط نظر مشورتی می دهیم.

پاسخ: مراد بی حاصل شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:12

مدیریت شرکت فرودگاهها ، مشابه مدیریت ها ی دیگر کشور می باشند با 10 درصد کمتر بیشتر

و اینکه بایید همه جای کشور به هم بیاد ... شرکت فرودگاهها هم مثل همه نهادهای کشور است

اینجا یک چیز استثنایی نیست که اینجوری می گید

مراد بی حاصل یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

نقلی از دکتر شریعتی
ما داستان کربلا را از روز تاسوعا می دانیم و عصر عاشورا ختمش می کنیم؛ بعد دیگر نمی دانیم چه شد! داستان کربلا, نه از آغاز تاسوعا و یا محرم شروع می شود و نه به عصر عاشورا و اربعین تمام می شود. این است که از دو طرف قیچی اش کردیم و آن را از معنی انداختیم, مثل قلبی که از داخل بدن در بیاوریم, که دیگر قلب نیست. باید قلب را در این سینه و اندام بزرگ بشری و در تسلسل عظیم یک دست تاریخ انسان بگذاریم؛ و آن وقت تپش پیدا می کند و آن وقت خون "حسین", خون می شود. اما الان از آن ماده تخدیری درست کرده ایم.

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می‌کنند اما برای حسینی که آزاده زندگی کرد٬می‌گریند.

حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود.افسوس که به جای افکارش، زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.

دیدم عده ای مرده متحرک که بر زنده ی همشه جاوید عزاداری میکردند!

اگر در جامعه ای فقط یک حسین و یا چند ابوذر داشته باشیم هم زندگی خواهیم داشت هم آزادی هم فکر و هم علم خواهیم داشت و هم محبت هم قدرت و سرسختی خواهیم داشت و هم دشمن شکنی و هم عشق به خدا...

آنان که رفتند، کاری حسینی کردند. آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند، وگرنه یزیدی‌اند.

گل سرخو سفید یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:22 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

آقای پیگیر. ظاهرا امر بر دوستان مراقبتی مشتبه شده که قرار است صرفا مراقبت از شرکت فرودگاهها جدا شود. پایان نقل قول از شما. خب این درباره سرنوشت خود من است و دیگر همکاران مراقبت اگر مانند من فکر کنند. و من حق خود میدانم که درباره وضع حقوق خودم تلاش کنم خواه معنوی و چه به ویزه مادی. درباره گروه خودتان. خودتان تصمیم گیرنده اید.
آقای مراد بی حاصل
مدیریت شرکت فرودگاهها ، مشابه مدیریت ها ی دیگر کشور می باشند با 10 درصد کمتر بیشتر پایان نقل قول
آیا در اطرافیان شما کسی نیست که در فلان ارگان یا فلان وزارتخانه باشد که مانند شرکت ما که برای از ما بهتران است. دست بتیغ نداشته باشد و دست و دلباز باشد؟
آیا نوشهر رفته اید یا رامسر یا جزیره کیش که ببینید فلان کارگر فنی آنهم با مدرک دیپلم. آیا چه تورهای تفریحی با هزینه شرکت یا سازمان یا ارگان خود آمده است. آنهم با خانواده اش؟ آنهم گاههای طولانی؟ حتی این شخص نیاز نداشته است که با خودش حتی یک ریال بیاورد؟ مگر تنها برای خرید سوغاتی؟ نخورده ایم نان گندم. ولی دیده ایم دست مردم. دیگران برایم تعریف کرده اند. وصف العیش. نصف العیش. این تنها درباره دیدنیهای آشکار است وگرنه ... الی ماشاالله.

مراد بی حاصل دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:53

مصاحبه مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور با تین نیوز
"وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز در خصوص علت تغییر مدیران فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهر آباد گفت: این تغییر یک جابجایی بوده و شایسته سالاری، دارابودن تجربه و نوآوری همواره ملاک انتخاب مدیران در شرکت فرودگاههای کشور است."
و بدین ترتیب حاجی نو رسیده که بنا بر روایات بدلیل استغفار از گناهان صغیره وکبیره ولمس سنگ حجر السود همچون کودکی تازه متولد شده می باشد این مرحله کودکی را سپری نمود و میرود که باز جوید روزگار وصل خویش ...

مراد بی حاصل دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:53

مصاحبه مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور با تین نیوز
"وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز در خصوص علت تغییر مدیران فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهر آباد گفت: این تغییر یک جابجایی بوده و شایسته سالاری، دارابودن تجربه و نوآوری همواره ملاک انتخاب مدیران در شرکت فرودگاههای کشور است."
و بدین ترتیب حاجی نو رسیده که بنا بر روایات بدلیل استغفار از گناهان صغیره وکبیره ولمس سنگ حجر السود همچون کودکی تازه متولد شده می باشد این مرحله کودکی را سپری نمود و میرود که باز جوید روزگار وصل خویش ...

گل سرخو سفید دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:11 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

برای من عذابی بود که این شخص در ریاست بود. در این چند سالی که این شخص مدیر شرکت فرودگاهها بود. تنها برای من شکنجه بود. خدا گواه ( = ان شا الله ) که همیشه به تن این شخص خستگی باشد. از دیدن عکس این شخص حالم بد میشود. در وبلاگم درباره رفتن این شخص تاپیکی چاپ کرده ام. هر که مایه آمدن این شخص به شرکت باشد. از او راضی نیستم. هر که مایه پیشترفت این شخص باشد. خدا همیشه او را آواره کند.

مافیای حاج محسن یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

سلام و درود به شما همکار عزیز / من همکار کنترلر شما هستم و در وبلاگ مراقبت با نام ؛ مافیای حاج محسن اسماعیلی ؛ کامنت میزارم / امشب وبلاگتان را یافتم و سعی میکنم اینجا هم مطالب افشاگرانه بزارم اول از همه و برای شروع باید بگم که حالم از عکس محسن اسماعیلی به هم میخوره بخدا قسم که راست میگم حتی از دیدن عکس این موجود متظاهر هم حالم بد میشه / یعنی یک ادم چقدر میتونه متظاهر و بیشرف باشه ؟؟؟؟ خدا ازش نگذره / همون امام رضا که ادعای خادمی ایشون رو میکنه بزنه به کمرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد