نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از آن بالا "مگان " می آید . . . . . یک دانه "مدیر" می آید


 


اخیرا به تمــامی مــدیــران کـل ، اعـم از فـرودگاهی و عملیاتی ، یک دستگاه مــگان سفید رنگ تحویل داده اند !!!!

جای تبریک دارد و البته صد تبریک !!!!

ما آنقدر ها هم که فکر میکنید بخیل نیستیم ، بخدا !

ولی حتما در کنار آن یک پول بنزینی هم هست و ... یک کمک هزینه ایاب و ذهاب هم هست و ... یک وام بدون بهره که پس از یکی دوسال با بخشش مواجه خواهد شد هم هست و ... یک مبلغی چند میلیونی که همینجوری ، یکهو ، اشتباهی میریزند تو حسابتون و بعد از یک ماه می گویند که : اه اشتباهی شده ! خب حالا ماهی چند ده هزار تومان به ما پس بده ، هم هست و . . .

و تازه اینها جدای اون کارت بیمه های طلاییه که بهتوم تقدیم شده است و . . .  باز هم جدای اون منازلی است که شرکت براتون اجاره کرده است و باز پول کمک هزینه مسکن هم دریافت میکنید و . . . و باز هم جدای اون اضافه کاری های چند صد ساعته و .... پاداش های آخر سال و وسط سال و یکم اول سال و یکم آخر سال . . . .


چقدر بهتون سخت میگذره واقعا !!!! چقدر تو این اوضاعی که براتون ساختند ، میتوانید به مشکلات مالی پرسنل فکر کنید !!!!

آقای محسن اسماعیلی تخصص خاصی تو این مورد دارند ، چون زمانی که مدیر کل فرودگاه کرمان بودند ، دوو سیلو  برای مدیرکل ها مهیا شد و اکنون ... مگان.





نظرات 6 + ارسال نظر
گل سرخو سفید چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:08 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

آقای ادمین. تنها برای همین افشاگریهایت که در همین تاپیک گفتی. از خدا و برای خودت. من خواهان یک بهشت با همه تجهیزات هستم.
دیگر فکر نمیکنم که هم خودت میتوانستی از این کاملتر افشاگری کنی و من هم بهتر از این برایت دعا کنم. برای این رسواگری. به شما. من افتخار میکنم.

گل سرخو سفید چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:18 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

آقای ادمین جمله گرامری من اشتباه شد. باید بنویسم:
برای افشاگری این رسوایی رییسها . به شما من افتخار میکنم. میبخشید. با اجازه از شما. در وبلاگم. با نام شما. من مقالهتان را کپی پیست کردم.

از وبلاگتان چند بار بازدید کردم
چرا "نظر" گذاشتن رو مسدود کردید ؟
بعضی از "یادداشت " هاتون خیلی عالی بود ، از جمله : تخم مرغ و قدقد ، حیف ومیل ، بودجه شرکت و . . .

موفق باشید

بیژن چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:13

چرا سیاه نمایی میکنید
بگید به پرسنل عملیات هم چه خدمات گرانبهایی ارائه میشود

مثلا ؟؟؟؟

حمید جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:34

مثلا که زیار داره یکیش اینکه حق ماموریتهای رفته هنوز پرداخت نشده
یا اینکه وام متوقف شده
بازم بگم؟

گل سرخو سفید شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

با سپاس از ادمین
وبلاگ من هم آزمایشی است هم شخصی ولی در همان تاپیک نخست. بخش دیدگاه است که اتفاقا. تاکنون هیچ مراقبتی به من کامنت نگذاشته است و تنها بچه های خودتان کامنت گذاشته است.

ندار با عزت پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

اقای مشازمینی مدیر کل ف مازندران از بستگان نزدیک رحیم مشایی معروف از ریس فرودگاهی رامسر مستقیم پرید به پست مدیر کلی مازندران از مراقبتی های با عرق گفته مگان برای مدیران تحقیر امیز بود و فوقالعاده مراقبتی ها اگر به الکترونیک و ... داده شود ظلم به مراقبت است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد