نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

روزنامه جوان 90/10/6 - صفحه 3 - ستون " روی خط "



شاید به همین جا ختم نشود !؟! 


اگر پای بازرسی به شرکت باز شود ..... 


اگر فیش حقوقی و پاداش های بعضی از آقایان برملا شود . . . .


اگر از وضعیت حساب های مالی شرکت تحقیق و تفحص شود . . . 


برای دیدن فرمت "PDF" روزنامه جوان (صفحه 3 را انتخاب کنید)  اینجا کلیک کنید .



نظرات 9 + ارسال نظر
مراد بی حاصل چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:29

با سلام
مدیران شرکت علاوه بر اینکه دچار طاغوت صفتی ممتد هستند از چندین صفت دیگر هم رنج می برند که متناسب با تیتر های شما سعی می کنم باز گو نمایم:
یکی از صفتها وشاخصه های بعضی از مدیران شرکت فرودگاهها , کر گدن صفتی است بله در ست خوانده اید متاسفانه در این دوره زمانه مدیران بالا دستی وبعضا میانی شرکت ,کرگدن صفتی را یک تاکتیک مدیریتی ناخوانده ونانوشته می دانند که از صفت کلفتی و نفوذ ناپذیری پوست کرگدن برای کم جلوه دادن نظرات وانتقادات چه در نظر سنجی ها وچه در مشاوره ها سود می جویند اما تفاوت مدیران ما با کرگدنهای نازنین این است که نسل این موجود دوست داشتنی که برای دیدنش باید 100 ها دلار هزینه کرده ورنج سفر را به جان خرید در حال انقراض است در حالی که برای دیدن این مدیران فقط باید دکمه آسانسور را محکم فشار داد, نسل این مدیران نه تنها در حال منقرض شدن نیست بلکه با ترویج این فرهنگ در مدیران پایین دستی وبعضا مسئولین ادارات و واحدها در حال رسیدن به نقطه انفجار نسل نیز می باشند پس سفارشی به دوستان دارم سعی نکنند رگ گردن (غیرت) این مدیران طاغوت صفت وکرگدن ماب را با دادن قسم های حضرت عباس (ع) و... و حواله دادن به دیار باقی و قیامت موعود متورم نموده وباعث آزرده خاطری این دوستان شوند که می دانیم ومیدانید که نرود میخ آهنین در پوست کرگدن !!!!

گل سرخو سفید چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:11 http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

حق با آقای مراد بی حاصل است. ولی این را هم بگویم که: بدبختانه پرسنل شرکت طی یک سال گذشته که از فصل سرمای پارسال آغاز شد و تا رزمآیش محسن اسمعیلی در تاریخ 18 تیر 1390 و در نمازخانه مرکز کنترل. ادامه داشت. و به جای این که. همه پرسنل شرکت. اشتراک دیدگاهها را در چشم داشته باشند و با هم همدست شوند و امتیازات مشترک خود را بگیرند که مانند پول بلیط و حق کارایی و حق کارانه و پاداش شش ماه دوم و حق معاش و حق 22 بهمن و عیدی خارج از عیدی دولت و 200 آیتم دیگر که در وبلاگ خودم هم آورده ام. بدبختانه وازگونه: با تفرقه اندازی و تخریب واحد دیگری و تعریف از واحد خود به جای این که مستندات را به مقامات بالا گفتن. و آب را به آسیاب مسولین انداختن و مانند اینها. مایه گاهکشی ای ( = وقتکشی ) شدند که تا اینک ادامه دارد. باز هم ماهی را هرگاه از آب بگیریم. گران است. بیایید برای گرفتن حقمان همدست شویم. در این صدارت محسن اسمعیلی. تنها به تن من خستگی نشسته است. این را بگویم که خیال همگی تخت خواب شود. آیا در قرآن نخوانده اید که بارها خدا در قرآن گفته که: هنگام رستاخیز و دوزخ. به خود خدا. دوزخیان میگویند که ما را به دنیا برگردان تا ادامه قصه؟ خب اگر در این دنیا حقمان را نگیریم. حتما در آن دنیا هم حقمان را نخواهیم گرفت.

آیا شما یک وبلاگ نویس حرفه ای هستید؟؟

به هیچ وجه !

چطور ؟؟

ه مثل هیس جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:31

در پاسخ به این پرسش که گفتید اگر پای بازرس به شرکت باز شود باید گفت:
فعلا دست وپا وکلیه وکبد و ششو آب شوش اداره بازرسی درگیر اختلاس ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ( شما بخوانید ۳ هزار میلیار ریال چون موقع شمردن صفرها سرم ۲ بار گیج رفت ) است وفعلا دستو پای اضافه واسه مثال کوچک وافتابه دزدا ندارد

مهندس شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:22

سلام.
آقا من به همه مسئولین و نویسندگان این وبلاگها که در جهت احقاق حقوق کارکنان شرکت و برقراری عدالت تلاش می کنند پیشنهاد میکنم جلسه بگذارند و با هم متحد شوند و تا کنده شدن ریشه این همه فساد و نابودی حکومت حاج محسن از پا ننشینند . واقعا خسته نباشید. من واقعا از خوندن وبلاگ شما و وبلاگهای زیر لذت می برم :
http://fanni.vcp.ir
http://oiiiatc.blogfa.com

کارمند غیر مدیرکل یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:47

بنظر من اگه واقعا این قضیه های مگان و وام 30 تومنی و ... صحت داره باید بصورت مستند یه نامه ای چیزی به دیوان عدالت عداری یا سازمان بازرسی کل کشور بنویسیم ....

گل سرخو سفید دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://\http://salaryoiiiatc.blogfa.com/posts

آقای کارمند غیر مدیرکل
به گمان اشتباه. یک خبر دروغ. دو خبر دروغ. سه خبر دروغ. آیا میشود چهارخبر هم دروغ باشد؟ نخستین بار. در بخش بایعه های وبلاگم. درباره مگان سی میلیونی. تاپیک نوشته بودم.

شایعه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:17

شایعاتی شده که اسماعیلی مدیر عامل جهت نمایندگی مجلس از حوزه استان خراسان ثبت نام کرده

مجید سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:08

آقای به ظاهر گل سرخو سفید لازم نیست شما گردهمایی عظیم همکاران الکترونیک در 18 تیر رو به رزمایش به گفته نه چندان محترمانه شما محسن اسماعیلی(بد نیست با مدیر عمل شرکتمون در پهنه وسیع اینترنت که همه به اون دسترسی دارند یه کم محترمانه تر برخورد کنیم )تشبیه کنید امیدوارم شما هم از این سرعت عمل به موقع درسهای لازم رو گرفته باشید هر چند بعید به نظر میاد ، در مورد 18 تیر هم باید بگم بنده شخصا نامه مربوط به افزایش حقوق پرسنل عملیات که در حدود یک سال پیش برای کمسیون مجلس نوشته شده بود رو دیدم و اونجا اسامی تمام واحدهای عملیاتی قید شده بود حال چگونه یک شبه به اسم مراقبت درآمد الله اعلم لازمه این رو هم بگم الکترونیک به هیچ عنوان با پیشرفت صنفی شما مشکلی نداشته و نخواهد داشت مشروط به این که شما زحماتی که یک مجموعه ویک سیستم کشیده رو به اسم خودتون تموم نکنید و زمانی که از امکانات عملیات برای پیشبرد اهدافتون استفاده میکنید یادتون باشه که مراقبت یا هرقسمت دیگه ای فقط می تواند جزئی از عملیات باشد و نه کل آن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد