نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

مدیران محترم الکترونیک ! صبح همگی بخیر !

   


      اخیرا آقای رسولی نژاد اعلام نمودند که ضریب افزایش حقوقی مراقبت پرواز می بایست بیشتر از الکترونیک باشد . هرچند که بارها و بارها مراقبت پرواز در وبلاگ ها و سایت های رسمی و غیر رسمی خود ، آقای رسولی نژاد را به باد بدترین انتقاد ها گرفته است ، ولیکن این اقدام ایشان  که گویا در آخرین روز های کاری ایشان نیز می باشد ، جوابی واضح به الکترونیک و مراقبت پرواز است و نشان میدهد که گفته های همکاران منتقد الکترونیک از عملکرد و رفتار تبعیضی ایشان نسبت به الکترونیک ، کاملا درست بوده است .

    شایان ذکر است که مدیران فرودگاهی و اداری و همچنین مدیران غیر عملیاتی نیز در کنار مراقبت پرواز قرار گرفته اند و آنان نیز شامل بالاترین ضریب هستند !!!!!   واقعا این موضوع چه چیزی را نشان میدهد ؟!!؟؟؟؟


     اکنون آقای رسولی نژاد ، چه پاسخی برای  اظهارات خود دارید ؟ . . . و آقایان مدیران الکترونیک و نمایندگان جامعه متخصصین الکترونیک ، شما چه واکنشی  تاکنون از خود نشان داده اید ؟



نظرات 6 + ارسال نظر
آقا دکتر جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:35

بهتر است بگوییم :

آقای فخاری ، صبح عالی بخیر !

آقای حمیدی ، صبح عالی نیز بخیر !

واقعا صبح همگی تون بخیر !

مجید شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

ای کاش این آقا برای حرفش فقط یک دلیل قانع کننده می آورد و شرکت رو به جایگاهی برای گروکشیهاش تبدیل نمی کرد ولی اینو اطمینان میدم من و بقیه همکارام قدرت اینو داریم که خیلی سریع و منطقی حقمونو بگیریم ایشون هم بهتره از حالا به فکر یه پست بلاتصدی برا خودش تو شرکت باشه چون با این تبعیضی که بین ما ومراقبت قائل شد بعیده تو این پست بمونه

ابوذر شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:41

همکاران و دوستان عزیز
ما از سه ناحیه داریم ضربه میخوریم
1- مدیران عالی الکترونیک که همگی بازنشست هستند و بفکر شغل پس از کناررفتنشان هستند
2- مسئولین انجمن صنفی الکترونیک که علارغم ظاهر پر سر و صدا همگی اهل معامله و توافق پشت دست هستند و به نوعی اخلاق تنبل و زالو صفتی دارند
3- نجابت و سربکار مشغول بودن خودمان
هرگاه تصمیم گرفتیم این سه مشکل رو باهم حل کنیم آنگاه است که مدیران شرکت و برخی همکاران بادکرده مراقبت باید دنبالمان بدوند.
فراموش نکنیم و مجمع صنفی مراقبت از افرادی جوان و شجاع و پیگیر تشکیل شده و مجمع صنفی ما عده ای الکی حراف و در مرز بازنشستگی . لازم است که جوانان شجاع و باسواد الکترونیک کم کم وارد گود شوند.
یا علی

حامد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:09

آقای قاطع لطفا مودب باشید آقای حمیدی انسان شریفی است این همه تلاش ایشان را نادیده نگیرید این طرح هم یک شایعه بیشتر نبود

حسن دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

آقای به اصطلاح قاطع لطفا در مورد پرسنل الکترونیک که آقای حمیدی هم یکی از اونهاست درست و مودبانه صحبت کنید مطمئن باشید ما کاملا به وظایف خودمون آگاهی داریم و به موقع و دقیق کارمون بدون لابی و جنجال انجام میدیم و صد البته بدون زیرآب زنی و جنجال

دوست پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

بهتر است اعتصاب غذا بکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد