نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

پاداش خارج از شمول هم داریم پس !!؟؟!!


             

     شرکت فرودگاههای کشور هر ساله مبلغی بعنوان پاداش خارج از شمول به معاونت های مربوطه جهت توزیع بین کارکنان  تخصیص میدهد ، ظاهرا معاونت توسعه نیروی انسانی و منابع  و معاونت عملیات هوانوردی  در بهمن 1390  مبلغی بعنوان خارج از شمول صدور احکام ، .... دریافت کرده اند .

    چرا این پاداش ها هر ساله در این معاونت ها بصورت محرمانه  به افراد خاصی تعلق میگیرد ؟ شنیده ها حاکی از این است که دفتر تشکیلات بودجه 40 میلیون تومان ، دفتر روابط بین الملل 20 میلیون تومان و دفتر بررسی اقتصادی 15 میلیون تومان پاداش خارج از شمول دریافت کرده اند !!!!

...

. . . .

. . . . .


کاملا بدون شرح ! . . . نمیدونم چی بگم !؟؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
الکترونیک سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:47

دوستان توجه کنید سایت 90الکترونیک (سایتی که الان درش هستید)یه سایت کاملا مدیریت شده توسط همکاران مراقبته تا بتونن از این طریق ابتکار عمل در دست داشته باشند کمترین دلیلم اینه که این سایت بدون هیچ نظارتی کامنت هایی که حتی توهین به همکارای الکترونیک هست رو درج میکنن لطفا در این سایت کامنت نذارین همچنین این سایت در حال تخریب روابط بین الکترونیک و سطح مدیریتی شرکت نیز هست

دست شما درد نکنه ! . . . . .

ما که همه میدونیم سوزش بعضی ها از چیه ! پس چه اهمیتی داره که دارند چی میگند . ما از اول نظرمون این بوده که یک جو باز داشته باشیم که همه بتوانند نظراتشون رو بگند ، حتی مخالفامون ! با این روش اول از همه تاثیر "یادداشت ها" مون را میبینیم ، دوم اینکه ذهن بسته مخالفان رو از زبان خودشون میشنویم !
با این وجود گاها توهین های غیر اخلاقی نیز مشاهده شده . . . که غالبا گروه وبلاگ رو دربر میگرفته . . . . محدود کردن نظرات در بین گروه ما مطرح شده و با توجه به این شرایط ، احتمال این محدودیت زیاده .
هرچند که هدف و نظر اصلی ما چیز دیگری بود که میبایست همه کمی تحمل و خویشتن داری از خود نشان بدهند .

atsep چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48

با سلام و خسته نباشید به مسئولا محترم نود الکترونیک.
دوست نسبتا محترمی که اظهار داشته این سایت قصدش ایجاد تفرقه و این حرفاست بایدتوجه داشته باشه که این سایت در بین همکاران الکترونیک محبوبه و ماخیلی هم قبولش داریم. در ضمن این خزعبلات اینجا خریداری نداره. در مورد پاداش خارج از شمول هم نود جان دیگه آب از سر گذشته

عادل چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:20

سلام دوستان
جای بسی تاسف داره که که خیلی از ادارات دولتی در اواخر سال با دادن پاداش وبهره وری و حق آجیل و.... که خیلی خیلی بیشتر از اونی که ما فکر می کنیم هستُ برای کارمنداشون شب عید یه احترامی قائل میشنُ در صورتی که شرکت حتی نمی تونه یه پاداش برای کارمنداش بگیره.اگه بهره وری هم داده بشه سهم عملیات نسبت به امور مالی و اداری خیلی پایینهُ البته مسولین عملیاتی رو ازاین مقوله جدا بدونید.پارسال که پاداشی ما نگرفتیم خیلی از آقایون از ما بهترون حق ماموریت نشسته گرفتندُُ.خنده داره . یعنی بدون رفتن به ماموریت پول پاداشی که قرار بود مابگیریم اونا گرفتن.

مجید چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37

آقای ادمین من بانظر کامنت اول موافق نیستم و بهتره این کامنت حذف کنید ولی اینم که نظرات وبلاگ بدون نظارت درج بشه خوب نیست چون این کار فضا رو برای افراد دورو باز میزاره تا هر حرفی رو بزنند بدون هیچ نظارتی با این حال از زحمات شما عزیزان تشکر و قدردانی میکنم در ضمن همینجا از همکاران مراقبت هم به خاطر نوع نگاهی که در این کامنت هست عذرخواهی میکنم

دوست چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

با نهایت احترام به ادمین وبلاگ خوب نود به نظرم این خبرها دردی رو دوا نمیکنه ما باید تمرکزمون رو بذاریم روی اتحاد بچه ها و پیگیری حقوق حقه خودمون و همچنین تعامل با مدیرعامل جدید که عملیاتی هستند. اولین قدم هم تغییر اعضا جامعه و برگزاری انتخابات برای جامعه است . ضمنا با عصبانیت هیچ وقت کار پیش نمیره .من تاکیدم روی جامعه قوی و شجاع و پیگیر است. ما می توانیم.

منتقد پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:37

ای سانسورچی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:05

سلام
ترکش این بخششها...به شهرستانیها خورد...چونکه از 800 فقط 600گیرشان امد ....ان شا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد