از دوستان و همکاران خودم میخوام که در سایتها و وبلاگهای هوانوردی حضوری
فعالانه تر داشته باشند و اهمیت و حساسیت کار مهندسین الکترونیک ایمنی
ترافیک هوایی رو بیان کنند
در این لینک هم نظرتون رو بنویسید
http://www.tinn.ir/vdchqkn6.23n6zdftt2.html#fd7681
---------------------------------------------------------------------
رسولی نژاد یادش رفته کی گذاشتش معاون عملیات
بعدش هم تقصیر الکترونیکی
هاس که تا رییس میشن فکر میکنن دوست مراقبتیشونو بزارن معاونشون اینا شدید
ناسیونالست هستن حالا دید که یه مراقبتی فقط یه مراقبتی رو انتخاب میکنه
-------------------------------------------------------------------
دانشکده صنعت هواپیمایی تعطیل می شود
http://3nasl.com/archive/view/2170083
------------------------------------------------
با تبریک سال نو خدمت تمامی همکاران محترم . زمانیکه گرفتن مدرک رشته برق از هر محلی به اسم آزاد عمومی شد واین سالها که دیگه مثلا دانشگاه آزاد کنکورش هم الکیه و فقط پولیه و بس باید هم دیگر جایی برای یک دانشکده اصولی و اساسی هواپیمایی نباشه چون دیگه تخصص برای مسئولین اهمیت نداره و فاتحه صنعت بدین گونه خوانده شد .
به این قسمت از سطح تحصیلات یکی از اعضای هیئت مدیره نگاه کنید:
تحصیلات
- مهندسی مراقبت پرواز + کاردانی!!!!!؟؟؟؟
- لیسانس زبان انگلیسی
- دارای گواهینامه صلاحیت شغلی مراقبت پرواز (ACC
از اینکه این دانشکده مهم و استراتژی در حال تعطیل شدن است باعث تاسف و ..... همه ما کارکنان عملیاتی فرودگاهها شده است . این دانشکده باید روز به روز روی به جلو میرفت و به روزتر میشد ولی اینقدر مدیران بی لیاقت و بی سواد که به فکر جیب و منفعت خود هستند حاضرند که از حیثیت خود بگذرند .. به نظر بنده این دانشکده به عنوان ناموس این سازمان وشرکت است و بی غیرتی است که ما بگذاریم تعطیل شود ما هر چه داریم از همین ساختمان است چرا مدیران به فکر بزرگ کردن این دانشکده نیستند ، چرا به فکر پذیرش اساتید و در برابر آن پذیرش دانشجو در رشته های مختلف نیستند .... با هزار خون دل خوردن و با زحمتهای فراوان این دانشکده به ثبت رسیده آخه چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟ ... من به نوبه خودم از خداوند میخواهم هرکس باعث تعطیلی این دانشکده شده یا میشود ؛ خداوند او را در هر دو جهان تعطیل کند ..... الهی آمین ......
یقینا" اکثریت کارکنان محترم اداره مهندسی الکترونیک حداقل کاردانی را از این دانشکده معتبر جهانی ( به لحاظ صنعت هواپیمایی ) گرفته اند و باید به این افتخار کنند حتی اگر ادامه تحصیل را در جای دیگری گذرانده اند اما باید قبول کنیم در گذشته مهندسین کار آمد زیادی از این دانشکده به فرودگاهها خدمت کرده اند و حتی شرط انتصاب مسئولیت گذراندن کارشناسی علمی فقط در دانشکده هواپیمایی بود . اما امروزه با بی اهمیت شدن تخصص الکترونیک خاص هواپیمایی از نظر مسئولینی که خودشان معلوم نیست از کدام دهکوره آزاد مدرک پولی گرفته اند انتظار بیشتری نمی توان داشت و امروزه به مدارک پولکی تاسیسات و برق و ... دانشگاههای دهکوره پولکی اهمیت و پست داده می شود و این خیانت است .
چه بهتر
خود من گواه عینی بودم که چه الکی رییسهایی از این دانشکده چه الکی مدرکهایی گرفتند.
چه رییسهایی بدون مرخصی گرفتن و از گاه ( وقت ) اداری میرفتند و با مثلا الکی درس دادن. ماهی چند میلیون چوق به جیب میزدند.
خلاصه این به اصطلاح دانشکده. مانند شرکت فرودگاهها. هم مایه تاراج بیت المال شده بود. البته من همه استادان را جمع نمیبندم و خوب و بد و زشت همه جا وجود دارد ولی گروهی. حیف و میل میکردند.
oiix.blogfa.com
به نظر من به جای تعطیل کردن دانشکده رشته مراقبت که یه دوره 6 ماهه براش کفایت میکنه رو حذف کنن
الحمداله در این نون دونی میخواد بسته بشه