نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

آیا . . . . ؟؟؟؟


          



آیا آقای شوشتری می تواند!!؟؟؟!!!


آیا او میتواند تبعیض بین الکترونیک و مراقبت را برطرف کند ؟!؟!


آیا او بدون نظر رسولی نژاد " آب " میخورد ؟!؟!


آیا او میتواند حقوق پایمال شده الکترونیک را جبران نماید ؟!؟!


چه گزینه هایی روی میز الکترونیک است ؟!؟!


چه گزینه هایی معاونت عملیات و حامیانش در مقابل الکترونیک دارند ؟!؟!

آیا توهین های رسولی نژاد به الکترونیک همچنان بی پاسخ می ماند ؟!؟!


چرا مدیرکل الکترونیک هیچ واکنشی در این خصوص نشان نمیدهد ؟!؟!



نظرات 34 + ارسال نظر
مهرآباد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

من یکی از دوستان الکترونیکی شما هست و آقای شوشتری را از نزدیک در مهرآباد شناخته ام ایشان صنفی گرا نیست و در مدیریت قبلی این را نشان داده و میتوان به ایشان امیدوار بود البته ما همکاران الکترونیک اول باید یک یا چند نفر برگزیده داشته باشیم که عملا" نداریم و گاها" حسادت تعدادی تبدیل به تخریب یک فرد پیشنهادی می گردد مثلا من و چندین نفر از همکاران با سابقه مهندس حسن زاده همکار قبلی و باسابقه را برای تصدی پستی پیشنهاد کرده بودیم و یا حتی نفرات دیگری نیز در بین همکاران حضور دارند که با سابقه و متعهد و توانمند و مقتدر باشند که همکاران بجای تخریب یک پیشنهاد می توانند پیشنهاد خودشان را با دلایل خودشات داشته باشند . دلایل پیشنهاد ما تجربه فنی و تجربیات بین المللی ایشان بود که ارزان بدست نم آید و در این مواقع که مراقبت پرواز دست پر است دست ما هم خالی نیست فقط باید منافع جمعی دیده شود نه تخریب جمعی که به خودمان ضرر می رساند این فقط یک پیشنهاد است که بنظرم با مرورگری که کردم تعدادی از همکاران دیگر فرودگاهها هم همین نظر را داشتند .

مخالف با تحریم رسولی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:58

سلام به نظر من در زمان حال تحریم رسولی نژاد به ضرر الکترونیک هست
و الان بایید بیشتر توی همه مراسم ها الکترونیکی ها شرکت کنند که خالی کردن میدان توسط الکترونیکی ها باعث بوجود آمدن حیات خلوت رسولی نشود
در صورتی هم که رسولی از این اخلاقش دست برنداره روزهای آخر خدمتش شروع به ضایع کردنش می کنیم تا اینجوری مدیرعامل های بعدی حساب کار دستشان بیایید که اگر روش رسولی را انجام بدهند روز آخر مثل اون ضایع می شوند

رستم دستان سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:25

سلام
لطف کنید ایشان را بهتر معرفی کنید و به انجمن هم گزارش کنید .و رزمه ایشان را بگویید

مراد بی حاصل سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:52

با سلام به مدیریت سایت
خواهشمند است نظرم را در مورد تحریم بازدید آقای حمیدی و ترسیم چینش هیئت مدیره درج نمایید. ضمنا در صورتیکه احساس می کنید متن توهین آمیز می باشد شما به نمایندگی از من در اصلاح آن مختارید. همچنین در شرایط کنونی تلاش برای احیای شخصیت و عملکرد هییت مدیره انجمن صنفی کنونی بی فایده بوده بلکه به نظر بنده تمام هم و غم خود را باید برای ترغیب و تشویق نیروهای فعال جهت کاندیداتوری و حضور چشمگیر اکثریت پرسنل الکترونیک از تهران و شهرستان ها بکار بندیم.

محمود سوزنچی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:55

با سلام،
خیلی گشتم که این وبلاگ رو پیدا کردم،با توجه به اینکه تین نیوز عزیز نظرم رو درمورد جوابیه آقای کارشناس مراقبت پرواز که یکجورایی حرفه من و همکارانم را فقط به زور بازو خلاصه کرده بود خواهشمندم شما لطف نموده نظر مرا منعکس نمایید.ممنونم.
با عرض سلام خدمت همگی
از حسن نیت و دلسوزی آن آقای کارشناس مراقبت خیلی ممنونم من با علاقه ی زیادی که به هواپیما وهواپیمایی دارم کنجکاونه و با ذوق وشوق فراوان ومطالب خبری را در این حوزه دنبال می کنم از اینکه شما خود را مانند سایر دوستانتان مهندس خطاب نکردید وصادقانه لقب کارشناس مراقبت پرواز را بر گزیدید بسیار سپاس گذارم چون خود من هم در سالهای دور بخاطر همین علاقه وافر که داشتم رشته نیمه متمرکز که در دفترچه کنکور سراسری بود رشته کاردانی مراقبت پرواز را انتخاب کردم ( که بنا به دلایلی در مصاحبه پذیرفته نشدم )آن زمان همین کاردانی را بیشتر نداشت وآن هم مهندسی نبود حتما بعدها عنوان مهندسی را به کارشناسی اش داده ند که الحق برازنده شماست اما در جواب شما خیلی ممنونم که برای احقاق حقوق ما ورسیدن به عدالت نسبی شغلی برایم آرزوی موفقیت کرده اید اما از اینکه شغل من را مرتبط با زور وبازو دانسته اید ناراحت شدم زیرا در ست است که در اوایل خدمت من در ایستگاهی دور افتاده خدمت می کردم وهر چند ساعت یکبار میله را می انداختم تا از تردد ماشینها جلوگیری کنم اما الان با ارتقاء شغلی که یافته ام به شرکت حمل ونقل درون شهری ( مترو )آمده ام و در مرکز کنترل خط 1 و2 کار می کنم خوشبختانه یا بدبختانه اینجا دیگر خبر از زنجیرو میله نیست بلکه همه چیز الکترونیکی ونیمه هوشمند با چند تا دکمه و سسیتم قوی مانیتورینگ کنترل می شود واز استرس کاری من هم کاسته شده /راستش تاره گی ها این استرس به من تلقین شده که اگه این دکمه و تجهیزات اکترونیکی که من با آنها خطوط را عوض یا دستور توقف قطار رو میدم عمل نکنه یا با تاخیر عمل کن بازم ممکنه اون فاجعه بزرگ انسانی رخ بده وبا زهم من شبا خوابم نمیبره / یک نکته دیگه هم عرض کنم همون جوری که همکاران شما در برج مراقبت شهرهایی مثل ایرانشهر وزابل و جیرفت و.... بدلیل کمبود هواپیما با شنیدن صدای چرخ بال وهواپیما ذوق زده میکرفون رو رها کرده وسرشونو از پنجره برج بیرون میارن ودست تکون میدن تو حرفه ماهم مراکزی هستن چه در داخل وچه در خارج مثل مترو شهر توکیو با 18 لاین فعال و دارای چندین تقاطع که به هوش نیاز دارن نه زوربازو پس من مجددا خواسته وخواهشم رو بنا بر همین استدلالها از آفای عبدالرحیمی عزیز مطرح می کنم که اگه تو وزارت خونه آشنا داره یه کاری هم واسه ویژه دیده شدن ما سوزنبانها بکنه باز هم تاکید می کنم من تا حدی هم به فریزولوژی واصول مراقبت آگاهم واگه کاری باشه خیلی خوشحال می شم بازهم از همه سپاسگزارم

آقا دکتر سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

میبینم که افتادی به سانسور !
تو هم سانسور بازی در آوردی !
پس کو اون همه ادعای انتقاد پذیری ؟

ما فقط نظراتی که غیر اخلاقی بودند رو حذف کردیم .
شما هرچه می خواهد دله تنگت بگو !
ببین اگر سانسور شد ، دادو فریاد کن !

همکار فرودگاه امام سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:30

سلام خدمت همه دوستانون در کامنت قبلی خواهان معرفی بیشتر نفرات برگزیده پیشنهادی شده بود . من و بیشتر همکاران فرودگاه امام از دوستان مهندس حسن زاده هستیم و کاملا ایشان را می شناسیم با شناختی که ما از مهندس داریم سابقه کار در ستادمرکز و مهرآباد و فرودگاه رشت را دارد با حساب شخصی خود به بیش از 50 کشور مهم دنیا سفر تجاری کرده و واردات قطعات نایاب الکترونیک رابا شرکت های معروف جهان انجام میدهد و خودم گواه تسلط ایشان به چند زبان هستم اما درباره ایشان باید بگویم که بیشتر کارکنان الکترونیک فرودگاه امام می دانند که به ایشان سال قبل پست مدیر کل فرودگاه امام پیشنهاد داده شده بود اما مهندس ما تمایلی نداشت و قبول نکرد به هر حال ایشان دنیا دیده هستند باسابقه و می توانند وزنه مناسبی در برابر مراقبت پرواز باشندامیدواریم روزی افراد متعهد و لایق حاکم بر ادارات ما باشند ضمنا" ما قبلا" تمایل تعدادی از همکاران مرکز و شهرستان را به ایشان اطلاع دادیم ولی ایشان خواهان نظر سنجی براساس اکثریت بودند. که میتواند پیشنهاد خوبی باشد که براساس پیشنهادات متنوع نظرسنجی آماری در همین سایت انجام شود .

آرین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:28

به نظر من به نفع هر دو ایشان است که این تبعیض ها رو کنار بزارن وگرنه با تجمع عظیم الکترونیک مواجه میشن واین به نفع هیچ دک از مدیران نیست.

کارمند چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

یه اقایی هم هست که خیلی این روز ها داره برای پرسنل ایمنی زمینی کار می کنه ... بی اندازه براشون امتیاز میگیره و سعی می کننه جایگاه اونا رو بالا بیاره ..... از برگزاری دوره های آموزشی بگیرید تا تجهیزاتی که براشون خریده و مصاحبه های مککری که برای تبلیغ اونا داره انجام میده و مهمتر از همه اینکه براشون ریتینگ هم درست کرده .... .....
اقای صفی نیا ، مدیرکل سابق کرمانشاه و مدیرکل فعلی ایمنی زمینی و آتش نشانی...... اگه مییومد الکترونیک و همونجوری هم کار می کرد خوب میشد ....

حسن زاده چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

سلام بر همه همکاران محترم فرودگاههای کشور : از اینکه مشاهده میکنم در این دوره از زمان که دوست با وفا نایاب است بدین گونه این حقیر را مورد لطف خود قرار می دهند بسیار متشکرم و خود را لایق لطف فراوان دوستان نمی دانم با اینحال همیشه ابراز محبت و دوستی سبب خیر و برکت برای هر مجموعه ای خواهد بود . از خداوند سبحان آرزوی عزت و اثبات جایگاه متعالی تمامی مهندسین الکترونیک هواپیمایی با همت و اتحاد یکایک همکاران را خواستارم . و علیرغم مشغله فعالیتی که دارم در کنار دوستان هستم تا پاسخی به محبت بیشمار شما با وفایان باشد .

دادستان چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:16

چه جالب من هم به آقای حسن زاده با این همه تجربه کاری و محبوبیت تبریک میکم ما تو الکترونیک انسان وارسته وفعال کم نداریم در ضمن نود جون مثل این که خوب بعضی حرف مفت زنا رو زدی زمین که حالا دادشون در اومده حق کسی که توهین کنه همینه دمت گرم ،لطفا کامنتهایی که توهین میکنند رو تایید نکن

رقیب انتخاباتی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

با سلام
به عنوان کسی که مدت مدیدی با آقای حسن زاده از رشت هم کشیک وهم کار بوده ام این گیشنهاد را فقط یک شوخی از جانب شخص خود ایشان تلقی می نمایم زیرا ایشان اگر توانایی داشتند در همان رشت نشان می دادند و حداقل در این چند سال نظر دوستان وهمکاران خود را در الکترونیک فرودگاه رشت برای تصدی وخدمت رسانی در همان واحد و حتی پست رئیس عملیات رشت که در اختیار یکی دیگر ز توانمندان این عرصه می باشد را احراز می نمودند هرچند که تسلط ایشان به چند زبان در حد کتابهای اینگلیسی در سفر است اما اگر به قول خودشان تسلط کامل هم داشتند شرط مدیریت در شرایط شایسته سالاری داشتن سوابق مدیریتی مرتبط وهمچنین طی کردن سلسله مراتب مدیریتی است که ایشان فاقد آن هستند من به ایشان وکسانی که این پیشنهاد را داده اند عرض می کنم تا دیر نشده ایشان مراتب مدیریتی را از همان فرودگاه رشت شروع کنند تا ببینیم چی پیش می یاد .

کارمند پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

چرا نظر قبلی من هنوز تااید نشده

کدوم نظرات ؟
اگر موردی اخلاقی نداشته ، حتما تایید شده

هوشیار پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

من کامنت های قبلی را خواندم و دیدم که واقعا بین کارکنان ما کسانی هستند که معنی دموکراسی را اصلا نمی فهمند و اگر هم بدانند به دلیل اقراض شخصی یا حسادت فقط به دنبال تخریب دیگران هستند اینگونه افراد آفت هر سیستم هستند که مانع شکل گیری هر اتحادی می شوند و و نمی دانند که خودشان نیز در همین کشتی هستند و با سوراخ کردن آن غرق می شوند و مجموعه نیز همیشه عقب خواهد ماند و اینگونه بی یال و دم خواهد باخت.

حسن زاده پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:03

بابا قضیه اون حسن زاده و پیشنهادش که شوخی دروغ سیزده بود زیاد جدی نگیرید !!!!!!!!!!!!!
اما بعدئ اینکه باید به فکر تغییرات در صنف و اداره کل بود . همین و بس.
خطر مدیرکلی آقای بهمن باقری به دلیل سابقه دوستی اش با رسول نژاد جدی هست . ایشان بهشدت به شدت ترسو هستند . گوش بفرمان مدیران بالا و زوربه پایین دستی ها . . . تا دیر نشده به فکر یک گزینه خوب برای اداره کل باشیم .

یاور طغرل پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:01

چه دنیایی شده دشمن در یک قدمی ! من که از نوشته های رقیب انتخاباتی متحیر شدم . من که دیگه از امروز به نزدیکترین رفیقم هم اعتماد نمی کنم ! فاتحه اتحاد را همینجا باید خواند

مراد بی حاصل پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:35

با سلام
پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده در انتخاب , پیشنهاد ودر نهایت انتصاب مدیر کل بصورت کاملا صنفی وسندیکایی عمل نماییم بطوری که همانطور که گفتم بدلیل اینکه از این هیئت رئیسه صنف بدلایل مبرهن آبی گرم نمی شود با یک فراخوان وتبلیغات وتلاش در همان اردیبهشت ماه که مجمع عمومی برگزار می شود نمایندگانی فعال / بی طرف / جمع طلب و قدرتمند که منافع جمع را فدای مصالح شخصی نکند را انتخاب وهمچنین ضمن مشارکتی حداکثری ضمن نشان دادن توانهای بالقوه و بالفعل مجموعه الکترونیک گزینه های پیشنهادی برای مدیرکلی وهمچنین تیم همکاری کننده در سطح مدیرت میانی را انتخاب وتا برگزیدن وقبول این پیشنهاد ها پافشاری واصرار نماییم

محمد اصفهانی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

ادمین محترم از روی نوشته هر کسی می توان به شخصیت درونی نویسنده پی برد اگر محترمانه بنویسد یا بی ادبانه و از روی بخل وکینه درونی . خواهش میکنم به احترام افراد با شخصیت . نوشته های خرابکارانه و منافقانه را حذف کنید من آقای حسن زاده را شخصا قبول دارم وکاملا ایشون رو هم من هم بیشتر بچه های فرودگاه اصفهان می شناسند اما هر پیشنهادی که با رزومه کاری مشخص و با شجاعت بوده و منافقانه نباشد می تواند قابل طرح محترمانه باشد و اصراری بر انتخاب فرد خاصی نیست و نهایتا آرا و آمارگیری و حتی فراخوان جلسه عمومی درون گروهی هدف انتخاب اصلح باشد .

آقا دکتر جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:16

آقا ول کنید این حسن زاده و حسین زاده رو دیگه !

atsep جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:18

ستاد انتخاباتی شده اینجا ؟؟؟؟؟؟

مهرآباد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

سلام دوستان بنظر میرسه که کسی این وسط فقط برای تفرقه و عدم نتیجه گیری با نوشته هاش مثل پشه وز وز میکنه از مسئول محترم این سایت می خوام که هر طوری صلاح مبینه این نوشته ها رو تایید نکنه چون تفرقه ایجاد میشه

از مهرآباد تا رشت بین راهی فرودگاه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57

آقا به این آقای حسن زاده بگویید که از جانب دیگران به نفع خودش کامنت نذاره ! داداش تو اگه میتونی همون پست سرکشیکی فرودگاه رشت رو بگیر ! و قانع باش البته اگه بهت بدن!!!!!!!!!

الکترونیک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

بسمه تعالی
با سلام خدمت همکاران خوبم
قبل از هر چیز از دوستان میخواهم که از بحثهای حاشیه ای و بی فایده که نفعی هم برای هیچکس نداره اجتناب کنند.
اینکه امیدی به آقایان رسولی نژاد و شوشتری (که بنده هر دوی این عزیزان رو میشناسم) برای رفع تبعیض بین دو اداره کل عملیاتی شرکت هست یا خیر را باید به آینده (البته نه چندان دور ) موکول کنیم که امیدواریم مدیر عامل محترم در این زمینه مساعدت های لازم رو بفرمایند. در حال حاضر بحث تحریم و تخریب رو هم باید کنار بگذاریم و باید با تعامل و همکاری کار رو پیش ببریم. اولین مرحله ای که عملکرد آقای رسولی نژاد محک خواهد خورد در همین زمینه فوق العاده خاص است (که به اشتباه فوق العاده ترافیک یا کنترل یا ... گفته میشود) این فوق العاده مربوط به قانون برنامه پنجم توسعه کشور است و علیرغم تبلیغی که توسط همکاران مراقبت شده هیچ ربطی به بحث کنترل و ترافیک هوایی ندارد و حتی بانکها! هم از آن بهره مند هستند و پیش از این هم دریافت میکردند البته نه با این ضریب بندی به زعم بنده ناعادلانه (لازم به ذکر است که با ضریب بندی مذکور بین 100 تا 200 هزار تومن بین الکترونیک و مراقبت اختلاف خواهد افتاد) با برقراری این فوق العاده که حدود 70 درصد پرسنل شرکت با ضرایب مختلف از آن بهره مند خواهند شد حق ریتینگ نیز که فقط مختص پرسنل عملیاتی بود حذف خواهد شد. امید است که آقای رسولی نژاد زمینه اختلاف بین دو قطب اصلی شرکت رو بوجود نیاورند و با مدیریت خود زمینه اتحاد و رفع تبعیضات رو فراهم کنند. ما هم انشاالله و به یاری خدا در نیمه اردیبهشت با تشکیل یک جامعه قوی که متشکل از افراد دارای تخصصهای مختلف از جمله حقوقی باشند پیگیر مسائل صنفی و حقوقی خود باشیم.
و من الله التوفیق

گل سرخو سفید جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:04 http://oiix.blogfa.com/

به قول مراقبتی ها:
for more information:
http://oiix.blogfa.com
وبلاگم را برای چندمین بار دادم چون:
برای شناخت بیشتر رسولینزاد و شوشتری. البته برای افراد تازه واردی که به این وبلاگ 90 الکترونیک آشنایی پیدا کردند. و از ایشان رزومه رییس شرکت و معاونش را خواستند. اطلاعات وبلاگم به روز است و شامل اطلاعات 100% است.

دادستان جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

با عرض سلام خدمت ادمین محترم
لطفا از درج نطراتی که باعث ضربه زدن به شخصیت افراد می شود خودداری کنید ما همه همکاریم و در درجه اول دوست دار همیم در عین حالی که اطلاع رسانی باید بی پرده باشد شخصیت افراد نیز باید محترم شمرده شود

نظر دوستان تا زمانی که شرایط اخلاقی رو زیر پاا نگذارند تایید میشه
بغیر از این یه جورهایی سانسور به نفع یه نفر یا به ضرر عده ای خواهد بود
هرکس نظری داره که میگه . . . . شما بازدید کنندگان محترم قابلیت تشخیص دارید .

فنی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07

اصل بخشنامه سلاخی عدالت را در وبلاگ زیر ببینید:
http://fanni.vcp.ir/

مجید شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

دمت گرم خدا خیرت بده ،برای اشخاصی زحمت میکشی که هیچ ادعایی ندارند فقط دوست عزیز سعی کن سعه صدر داشته باشی موفق باشی
نکته دوم این که همیشه سعی در اتحاد بچه های الکترونیک داشته باش و بعد این که روی جلسه اردیبهشت ماه انجمن متخصصان بیشتر مانور بدید

شاهین شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:06

من تازگی در رشته الکترونیک از دانشگاه شریف فارغ التحصیل شدم یکی از دوستام توی هواپیمایی رشته الکترونیک بود این سایت را معرفی کرد قبلا فکر می کردم که کارمنداش باید خیلی باکلاس باشن ولی این یادداشتها را که خوندم من که خودم خجالت کشیدم !

مهرآباد یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

آقای مهندس ............ تو ما را ببخش که با پیشنهاد خودمون حرمتت را نگه نداشتیم . ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم . به فرموده حضرت علی (ع) هر حکومتی لیاقت آن همان مردم است . و برای عذر خواهی نامت در دل دوستانت محفوظ است . از طرف همکاران سابقت در مهرآباد .

مراد بی حاصل یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:43

دوست وفارغ التحصیل عزیزم از دانشگاه صنعتی شریف
نام صنعتی را که تکرار می کنم یاد دوران دانشجویی البته در زمان کاردانی می افتم که هنگامی که بعد از چندین ماه فکر وجدل در گروههای مختلف از گروه زبان گرفته تا گروههای مهندسی مان که مرتبط با صنعت هستند ( البته بجز رشته وزین مهندسی مراقبت پرواز ) تابلو دانشکده تکنولوژی هواپیمایی را پایین اوردند و دانشکده صنعت هواپیمایی را جایگزین آن کردن چقدر ذوق کردیم ومسرور شدیم آن زمان شاید کلاسی بود رتبه ای اما چند سالی نگذشت که ندانم کاری و بی غیرتی مدیران دون پایه از آن دانشکده چیزی بجز یک مرکز آموزش هوانوردی که بیشتر به کودکستانی بی مربی ومسئول می ماند باقی نگذاشت اینها را از آن دوستت که این سایت را به شما معرفی کرده بپرس حتما برایت خواهد گفت /آری اعتراف می کنم که آرمان من و بسیاری دیگر از دوستان وهمکارانم تحصیل در دانشگاه شما ودر کنار شما بوده وهست اما چه انتظاری داری از کسی که دانشکده اش کودکستان , اداراه اش ویران وامیدش نامید گشته دگر خود بخوان حدیث انگیزه وبهروری ونشاط کاری و.... فقط دوستٍ دوست وهمکار من از خدا بخواه که خداوند این وجدان کاری و این تعهد ایرانی وملی را از مانگیرد که خدا گواه است در این شرایط تحریمها وفشارها ی ناجوانمردان چه به روز این صنعت خواهد اورد آری نیازی به گفتن شما نبود ما خودمان با صدای بلند تر از فریاد معترفیم که ما زمانی با کلاس بودیم اما دیر زمانیست که کلاسمان تعطیل شده .ضمنا برای اینکه با اشخاصی بی کلاس تر وهوچی تر از ما هم آشنا شوی خواندن مطالب این لینک را که آن دوست منصفت یا سهوا ِا عمدا فراموش کرده معرفی کندرا معرفی کنم بخوان وخودت قضاوت کن ......http://oiiiatc.blogfa.com/
ضمنا به به آن همسنگر سوزنبان هم درود وسلام می فرستم !!!!

دوست قدیمی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

هر انسانی خود و قابلیتهای خود را می شناسد بنابراین نباید بیش از تواناییهای خود متوقع باشد در غیر اینصورت خود و دیگران و آیندگان را به زحمت می اندازد و نتیجه آن می شود که امروز همه ما با آن دست به گریبان هستیم ، مدیران نالایق و ناتوانی که همه چیز و همه کس را فدای مصلحت و منافع شخصی خود نمودند.

یاور طغرل چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:45

حدیث : مردمی که حکومت حق را تحمل ندارن - حکومت ظلم را لایق اند .

آرین جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:45

همکاران عزیز آقای رسولی نژاد موقعیت الکترونیک را به خطر انداخته تا جایی که مدیر کل الکترونیک هم شاکی و ناراضیه.اگر ساکت بشینیم الکترونیک را نابود میکنند.

همکار یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:21

اقا راست میگه بی بخارتر از این حرف هاست که فکر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد