نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

تعدادی از نظرات شما عزیزان

با سلام

از بعضی از بازدیدکنندگان وبلاگ تقاضا داریم از فحاشی و به کار بردن الفاظی که شایسته خود و خانواده خودشان است دست بردارند .

اکنون خلاصه ای از "نظرات" شما عزیزان را تقدیم مینماییم .


------------------------------------------------------------------------

سلام به نظر من در زمان حال تحریم رسولی نژاد به ضرر الکترونیک هست

و الان بایید  بیشتر توی همه مراسم ها الکترونیکی ها شرکت کنند که خالی کردن میدان توسط الکترونیکی ها باعث بوجود آمدن حیات خلوت رسولی نشود
در صورتی هم که رسولی از این اخلاقش دست برنداره روزهای آخر خدمتش شروع به ضایع کردنش می کنیم تا اینجوری مدیرعامل های بعدی حساب کار دستشان بیایید که اگر روش رسولی را انجام بدهند روز آخر مثل اون ضایع می شوند


-----------------------------------------------------------------------------------------


با سلام،
خیلی گشتم که این وبلاگ رو پیدا کردم،با توجه به اینکه تین نیوز عزیز نظرم رو درمورد جوابیه آقای کارشناس مراقبت پرواز که یکجورایی حرفه من و همکارانم را فقط به زور بازو خلاصه کرده بود خواهشمندم شما لطف نموده نظر مرا منعکس نمایید.ممنونم.
با عرض سلام خدمت  همگی
از حسن نیت و دلسوزی آن آقای کارشناس مراقبت خیلی ممنونم من با علاقه ی زیادی که به هواپیما وهواپیمایی دارم کنجکاونه و با ذوق وشوق فراوان ومطالب خبری را در این حوزه دنبال می کنم از اینکه شما خود را مانند سایر دوستانتان مهندس خطاب نکردید وصادقانه لقب کارشناس مراقبت پرواز را بر گزیدید بسیار سپاس گذارم چون خود من هم در سالهای دور بخاطر همین علاقه وافر که داشتم رشته نیمه متمرکز که در دفترچه کنکور سراسری بود رشته کاردانی مراقبت پرواز را انتخاب کردم ( که بنا به دلایلی در مصاحبه پذیرفته نشدم )آن زمان همین کاردانی را بیشتر نداشت وآن هم مهندسی نبود  حتما بعدها عنوان مهندسی را به کارشناسی اش داده ند که الحق برازنده شماست اما در جواب شما  خیلی ممنونم که برای احقاق حقوق ما ورسیدن به عدالت نسبی شغلی برایم آرزوی موفقیت کرده اید اما از اینکه شغل من را مرتبط با زور وبازو دانسته اید ناراحت شدم زیرا در ست است که در اوایل خدمت من در ایستگاهی دور افتاده خدمت می کردم وهر چند ساعت یکبار میله را می انداختم تا از تردد ماشینها جلوگیری کنم اما الان با ارتقاء شغلی که یافته ام به شرکت حمل ونقل درون شهری ( مترو )آمده ام و در مرکز کنترل خط 1 و2 کار می کنم خوشبختانه یا بدبختانه اینجا دیگر خبر از زنجیرو میله نیست بلکه همه چیز الکترونیکی ونیمه هوشمند با چند تا دکمه و سسیتم قوی مانیتورینگ کنترل می شود واز استرس کاری من هم کاسته شده /راستش تاره گی ها این استرس به من تلقین شده که اگه این دکمه و تجهیزات اکترونیکی که من با آنها خطوط را عوض یا دستور توقف قطار رو میدم عمل نکنه یا با تاخیر عمل کن بازم ممکنه اون فاجعه بزرگ انسانی رخ بده وبا زهم من شبا خوابم نمیبره / یک نکته دیگه هم عرض کنم همون جوری که همکاران شما در برج مراقبت شهرهایی مثل ایرانشهر وزابل و جیرفت و.... بدلیل کمبود هواپیما  با شنیدن صدای چرخ بال وهواپیما ذوق زده میکرفون رو رها کرده وسرشونو از پنجره برج بیرون میارن ودست تکون میدن تو حرفه ماهم مراکزی هستن چه در داخل وچه در خارج مثل مترو شهر توکیو با 18 لاین فعال و دارای چندین تقاطع که به هوش نیاز دارن نه زوربازو پس من مجددا خواسته وخواهشم رو بنا بر همین استدلالها از آفای عبدالرحیمی عزیز مطرح می کنم که اگه تو وزارت خونه آشنا داره یه کاری هم واسه ویژه دیده شدن ما سوزنبانها بکنه باز هم تاکید می کنم من  تا حدی هم به فریزولوژی واصول مراقبت آگاهم واگه کاری باشه خیلی خوشحال می شم  بازهم از همه سپاسگزارم

-----------------------------------------------------------------------


بسمه تعالی
با سلام خدمت همکاران خوبم
قبل از هر چیز از دوستان میخواهم که از بحثهای حاشیه ای و بی فایده که نفعی هم برای هیچکس نداره اجتناب کنند.
اینکه امیدی به آقایان رسولی نژاد و شوشتری (که بنده هر دوی این عزیزان رو میشناسم) برای رفع تبعیض بین دو اداره کل عملیاتی شرکت هست یا خیر را باید به آینده (البته نه چندان دور ) موکول کنیم که امیدواریم مدیر عامل محترم در این زمینه مساعدت های لازم رو بفرمایند. در حال حاضر بحث تحریم و تخریب رو هم باید کنار بگذاریم و باید با تعامل و همکاری کار رو پیش ببریم. اولین مرحله ای که عملکرد آقای رسولی نژاد محک خواهد خورد در همین زمینه فوق العاده خاص است (که به اشتباه فوق العاده ترافیک یا کنترل یا ... گفته میشود) این فوق العاده مربوط به قانون برنامه پنجم توسعه کشور است و علیرغم تبلیغی که توسط همکاران مراقبت شده هیچ ربطی به بحث کنترل و ترافیک هوایی ندارد و حتی بانکها! هم از آن بهره مند هستند و پیش از این هم دریافت میکردند البته نه با این ضریب بندی به زعم بنده ناعادلانه (لازم به ذکر است که با ضریب بندی مذکور بین 100 تا 200 هزار تومن بین الکترونیک و مراقبت اختلاف خواهد افتاد) با برقراری این فوق العاده که حدود 70 درصد پرسنل شرکت با ضرایب مختلف از آن بهره مند خواهند شد حق ریتینگ نیز که فقط مختص پرسنل عملیاتی بود حذف خواهد شد. امید است که آقای رسولی نژاد زمینه اختلاف بین دو قطب اصلی شرکت رو بوجود نیاورند و با مدیریت خود زمینه اتحاد و رفع تبعیضات رو فراهم کنند. ما هم انشاالله و به یاری خدا در نیمه اردیبهشت با تشکیل یک جامعه قوی که متشکل از افراد دارای تخصصهای مختلف از جمله حقوقی باشند پیگیر مسائل صنفی و حقوقی خود باشیم.
و من الله التوفیق

------------------------------------------------------------------------


به نظر من آقای عبدالرحیمی (عامل نفودی تندرو)پشت اقای رسولی نژاد است.افیون عبدالرحیمیست.

--------------------------------------------------------------------------


تقریبا از این آقا چیزی غیر از این انتظار نمی رفت (انتصاب آقای رسولی نژاد) ولی با این حال گذر زمان همه چیز رو مشخص میکنه آفای مدیر عامل خیلی نباید به موقعیت الانش دل خوش کنه آقایون مراقبت هم سعی نکنند از این موقعیت استفاده کنند و به بفیه توهین کنندچون یه بزرگی میگه:
وقتی پله های صعود طی میکنی سعی کن با احترام بری بالا چون هر وقت بخوای بیای پایین باید از جلوی همینا پایین بیای

-------------------------------------------------------------------------

نظرات 3 + ارسال نظر
فنی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:08

اصل بخشنامه سلاخی عدالت را در وبلاگ زیر ببینید:
http://fanni.vcp.ir/

کاظم ن از تبریز یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:19

با سلام
به جای اختلاف افکنی به فکر وحدت باشید همه ما که در شرکت کار میکنیم کارمند این نظام وانقلاب هستیم .
ببینید که چندر قاز تفاوت حقوق بین واحد های عملیاتی چه بر سر اخلاق و رفتار ما آورده است. کسانی هستند که نون شب ندارند ما دنبال افزایش حقوق یک واحد از دیگر واحدها هستیم.

طیبان دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:33

من هم در سالهای دور بخاطر همین علاقه وافر که داشتم رشته نیمه متمرکز که در دفترچه کنکور سراسری بود رشته کاردانی مراقبت پرواز را انتخاب کردم ( که بنا به دلایلی در مصاحبه پذیرفته نشدم )آن زمان همین کاردانی را بیشتر نداشت وآن هم مهندسی نبود حتما بعدها عنوان مهندسی را به کارشناسی اش داده ند که الحق برازنده شماست اما در جواب شما خیلی ممنونم که برای احقاق حقوق ما ورسیدن به عدالت نسبی شغلی برایم آرزوی موفقیت کرده اید اما از اینکه شغل من را مرتبط با زور وبازو دانسته اید ناراحت شدم زیرا در ست است که در اوایل خدمت من در ایستگاهی دور افتاده خدمت می کردم وهر چند ساعت یکبار میله را می انداختم تا از تردد ماشینها جلوگیری کنم اما الان با ارتقاء شغلی که یافته ام به شرکت حمل ونقل درون شهری ( مترو )آمده ام و در مرکز کنترل خط 1 و2 کار می کنم خوشبختانه یا بدبختانه اینجا دیگر خبر از زنجیرو میله نیست


این بابا مراقبتی بوده که این رو نوشته ، لطفاً این پیام رو بردارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد