نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

فرودگاه امام(ره) ، دیروز ، رسولی نژاد . . . .و همکاران الکترونیک



        در خلال بازید آقای رسولی نژاد از فرودگاه حضرت امام (ره) جمعی از متخصصان الکترونیک هواپیمایی ، در ساختمان برج در خصوص حق مشاغل و  طبقه بندی ضرایب ، جویای امر شدند ایشان درحضور تمامی اعضای هیت مدیره و مجری طرح فرودگاه  و مدیران سابق شرکت ازجمله آقای مومنی رخ و گل محمدی بیان فرمودند :

 " در این خصوص تاکنون تصمیم گیری نکرده و هیچ گونه اقدامی ننموده است ."

شایان ذکر است که ایشان دریافت نامه در این مورد را تکذیب نمودند .


    یه ضرب المثل داریم که توش " قسم و دم خروس " داره . . . . . .  چی بود ؟؟؟!!


    از همه همکاران تقاضا داریم در آینده که آقای رسولی نژاد جهت بازدید به فرودگاه های مختلف سفر میکنند ، حتما این موضوع را  پیگیری نموده و مراتب اعتراض خود را حضورا ابراز نمایند .


با تشکر از همکاران شاغل در فرودگاه امام (ره) .

نظرات 11 + ارسال نظر
آرین چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

درود بر همکاران فرودگاه امام.لطفا همکاران سایر فرودگاهها یاد بگیرن.اینقدر ننشینن تا دیگران حق وحقوقشونو بگیرن.

دادستان چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22

دم بچه های فرودگاه امام گرم ما هم تو فرودگاهمون داریم یه کارایی می کنبم

حمیدی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

من برای وبلاگ شما متاسفام که هیچ گونه آزادی بیان ندارد بنده با وجود الکترونیکی بودن آزادانه در وبلاگ مراقبتی ها کامنت می گذارم و آنها همه را چاپ می کنند اما شما سانسور می کنید. حالا متوجه می شوم چرا مراقبتی ها همیشه از ما جلوترند.اگر تخصیص ضرایب را به شما می دادند که برای همکاران خود هم پایین رد می کردید.در تمام وبلاگ شما یک استدلال وجود ندارد همش نفرت پراگنی است.ما تا خود را اصلاح نکنیم همیشه باید بدنبال حاصل دسترنج دیگران باشیم.

دوست گرامی ( که کاملا معلومه که از چه صنفی هستید ) هر جور که راحتی !

آنتی مراقبت چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:58

خب بابا رسولی نژاد داره راست میگه.اگه ایشون تصمیم گیری کرده بود که تبعیض به اوج خودش میرسید (گرچه الانم فرقی نکرده) ولی همکاران مراقبت بدونند ما هم شده از کل کشور نمایندگانی میاریم و به همراه همکاران امام مهرآباد و سنتر مستقیما به وزیر محترم راه شکایت خودمون رو اعلام میکنیم البته ما مثل شما از روش هوچی گری و گردنکشی استفاده نمیکنیم . شما هم برید هی طومار بنویسید ببینیم به کجا میرسید

امید پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:52

دوستان و همکاران متخصص و متعهد در شرکت فرودگاه های کشور،بنظر میرسد نیازی به اثبات خود از طریق نفی دیگران نیست .
ارائه سرویس نا وبری هوایی و خدما ت فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشورمستلزم تلاش و همکاری سایرتخصص ها و مشاغل
موجود بود ه و در نتیجه مدیران شرکت ملزم به سهیم نمودن کلیه کارکنان در بهبود نظام پرداخت می باشند.
آنچه محل مناقشه جدی است رعایت عدالت در پرداخت با توجه به ویژگی های شغل ( حساسیت ، میزان مسئولیت ، شرایط محیط
کار ، ریسک پذیری ، شرایط بین المللی و ......) و تعیین جایگاه و سهم هر یک از مشاغل در بهره وری شرکت می باشد .
با توجه به اختصاصی بودن تخصص های موجود در شرکت ، جایگاه مشاغل فوق بر اساس مستندات غیر قابل انکار سازمان های
معتبر بین المللی (سازمان جهانی کار ، ایکائو و .... ) مشخص می باشد. اما نگرش غالب مدیران صنعت هوانوردی جهت تامین
حداقل معاش کارکنان بجای پرداخت مبتنی بر عدالت ، موجب بروز مشکلات و مناقشات صنفی درون سازمانی گردیده که نتیجه آن
صرف قسمت اعظم وقت مدیران عالی شرکت جهت حل و فصل تعارض در دو سال گذشته می باشد.
تنها راه حل موجود تعیین و اعلام رسمی نقش و جایگاه هر یک از تخصص ها و مشاغل شرکت بر اساس مستندات ملی و بین المللی
است که موجب افزایش رضایت مندی کارکنان و در نتیجه ارتقاء سطح بهره وری و کارایی شرکت خواهد شد.



دادستان پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

با سلام خدمت همکارای محترم
لازمه به این آقای به ظاهر حمیدی گفته بشه قطعا ویقینا این حرف شما صحت نداره حالا این وبلاگ چون پول تبلیغات نمیگیره دلیل نمیشه شما این همه سنگ آقایون به سینه بزنی

آرین پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

دوستان یادتون باشه مهمترین واساسی ترین مورد در حال خاضر مساله تحریم و مقابله با تحریم هستش که در معاونت عملیات هواپیمایی فقط وفقط اداره کل الکترونیک هستش که با این قضیه دست و پنجه نرم میکنه نه مخابرات ونه مراقبت.ما باید حق عبور از تحریم بگیریم.

آشنا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:16

سلام به همه
خیلی جالبه، هر کی میخواد آب به کوزه خودش بریزه!!!
مراقبت برای خودش
الکترونیک برای خودش
فنی برای خودش
مخابره پیامهای هوانوردی برای خودش
ایمنی زمینی برای خودش
مدیران نیز برای خودشان
و ...
بند "ح" ماده 50 برنامه پنجم فقط میگه ارگانهایی که کار و خدمات خاصی انجام میدن و در جداول قانون خدمات کشوری، جایی دیده نشده، میتوانند از این بند استفاده کنند!
چرا جدل میکنید؟
بهتره عنوان شه شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور مثلا ضریب 6 را برای مشاغل تخصصی و ضریب کمتری را برای مشاغل غیر تخصصی اداری درخواست کنه
راستی ضریب یک خیلی کمه!!!
بعد این ضرایب را در اختیار همه زیر مجموعه ها قرار دهند تا زیر مجموعه ها بر اساس نوع عملکرد، مهارت، اثر گذاری، تخصص و حجم فعالیتها ودیگر ویژگیهای خدمات رسانی افراد، جداول مربوط به خودشان را تهیه کنند.
یعنی برای مشاغل تخصصی الکترونیک، مخابرات، مراقبت، ایمنی زمینی، مخابرات هوانوردی، فنی و ... بالاترین ضریب 6 در نظر گرفته شه
و برای مشاغل غیر تخصصی و اداری یک ضریب کمتر
بعد هر یک از این زیر مجموعه ها جداول خاص خودشان را تهیه و کارکنان خود را دسته بندی کنند.
حالا که پاراگرافی در قانون مشاهده شده، شما ها چرا دنبال تفرقه اید!!!
به نظر میرسه هر کی فقط از کار خودش باخبره و از کار دیگری بیخبر
البته اگه در پی معرفی خودتان به یکدیگر هستید، خوب مستندات خود را از نظر بین المللی و هم از نظر ویژگیهای ایران و همچنی نوع خدمت رسانی در صنعت و کشور ارایه کنید.
حله؟

آشنا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35

راستی اگه دقت کنید! دیگر بندهای ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری هم به ما مربوط میشه. باید دنبال حقوقی که بواسطه تخصصی بودن شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور تعلق میگرفته و افراد به هر دلیلی اقدام نکرده اند رفت و تا زمان از دست نرفته اجرا شه.

حواسا جمع نیست چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:56

سلام
کارکنان متخصص شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور!!!
چرا حواستان نیست؟
چرا زیرک نیستید؟
چرا نمیگیرید اصل ماجرا چیه؟
هیچ دقت کردید آقای امیر مکری و آقای یزدانی چه هدفی را دارن دنبال میکنند؟
هیچ دقت کردید وقتی قانون نظام هماهنگ به قانون خدمات کشوری تغییر یافت بعضی ها در هیئت مدیره میگفتن آیتم ریتینگ جایی نداره و باید حذف شه ولی با مخالفت شخص آقای مهندس مومنی رخ مواجه شدند و موضوع را بعهده گرفته و مدیریت کردند؟
هیچ دقت کردید وقتی بند 10 ماده 68 را خواستند بدهند بعضی ها در هیئت مدیره موضوع را بنوعی به معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهور اطلاع دادند که یه جورایی حذف شه ولی با دفاعی که آقای اسماعیلی از حق ریتینگ کردند از دریافتی کسر نگردید
الان هم یه نگاه به ماده 3 نامه فوق العاده خاص کنید! بازم گفته شده حق ریتینگ ملغی است!
چرا نمیگیرید با سنگ تفرقه دارن چکار میکنن؟ بیدار شید!
بشینید حساب کنید چقدر دستمونو میگیره!!!
اینطوری میخواهید احقاق حق کنید؟
چرا نفهمیدید برخی از اعضای هیئت مدیره چشم دیدن متخصصان شرکت فرودگاهها رو ندارن؟
آیا بعد از گذشت اجرای قانون خدمات کشوری الان خودمون باید مفاد قانون را پیدا کنیم و حقمونو بگیریم؟
اینا اسمش چیه؟

یک آشنای دیگه شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:35

سلام
من واقعا" متاسفم از اینکه می بینم برای اینکه احقاق حقی بکنید دارید حق دیگری رو پایمال می کنید
چرا همیشه فقط خودتون رو می بینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه مخابرات نه مراقبت فقط الکترونیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها شخص منصف و عادلی که دیدم آقای آشنا بود
بابا به جای افتادن به جون همدیگه به فکر حل مشکلات اصلی باشید.
بعضی وقتها فکر میکنم این اختلافات رو عمدا" دارن بین واحدهای عملیاتی میندازن که یه سری استفاده ها بکنن که خوشبختانه ما هم داریم به نحو احسن به نفع اونها و به ضرر کل عملیات عمل میکنیم
حالا هی بگین مراقبت فلانه مخابرات فلانه فقط ما اله بله هستیم
واقعا متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد