نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

دو کلمه حرف حساب ( ارسال شده از طرف یکی از همکاران )

بنام خالق یکتا


یادم میاد زمانی که بچه بودم و میرفتم فرودگاه کل مجموعه فرودگاه رو مثل بقیه افراد جامعه به این صورت میدیدم . 1 -بلیط فروش (که در نگاه 90% جامعه در حکم مدیر کل و همه کاره فرودگاه هستش) 2-برج کنترل که هواپیما رو کنترل میکنه . 3-خلبان که هواپیما رو میرونه . والسلام.

دیگه این وسط مفاهیم معظمی همچون ناوبری هواپیمائی ، رادار ، ارتباطات رادیوئی ، سیستم های حفاظتی و ایمنی و امنیت هواپیمائی و.....هیچ مفهومی برام نداشت . البته بیشتر از این هم انتظار نمیرفت.چونکه از عقل ناقص کودکی جز این انتظار نمیرود.هر دفعه که به حرفای این دوستان و همکاران مراقبتی خوب دقت میکنم یاد دیدگاه بچه گی های خودم میفتم . دوستان عزیز نه شما جراح و پزشک هستید و نه برج مراقبت اتاق عمل . آخه چرا با قیاسهای مضحک خودتونو میخندونین  . شما هنوز توهم واژه مهندس رو با خودتون حمل میکنید اونوقت بحث قیاس با پزشک جراح و امثالهم رو پیش میکشید ؟؟؟!!! اصلا مدرکی که شما ها دارید آکادمیک نیستش . بارها شاهد بودیم که با برگزاری دوره 6 ماهه برای مراقبت پرواز نیرو جذب کردن . ولی حالا مرد میخوام بیاد و الکترونیک 1 و2 و مدار 1و 2 و ریاضیات مهندسی و الکترومغناطیس و ......6 ماهه بخونه. . . .


لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید . . . . .

انیشتین و باباش  هم اگر بیان باز نمیتونن . آخه چرا شماها اینقدر به هوش و فراست نداشتتون افتخار میکنید؟؟؟ والا بخدا رتبه کنکور بچه های الکترونیک هواپیمائی اکثریت قریب به اتفاق زیر 5000 بود ولی توی مراقبتی ها بالای 20000 هم داشتیم . من هم اتاقیهام 2 تا مراقبتی بودن . حالا کار به جائی رسیده که دارین برا ما شاخ و شونه میکشین؟؟؟!!!! اگه کلا دانشکده هامون یکی اینور تهران و یکی اونور تهران بود و همدیگه رو اصلا نمیدیدیم شاید میشد که این اوهام رو باور کرد ولی آخه توی دروس مشترکمون که وضعیت شما ها رو دیدیم !!!!! نمیدونم چرا از رو نمیرین . محض خنده لطفا یه سری به سایت مراقبت پرواز فرودگاه تبریز بزنید و برید بخش همکاران سایت . ماشاالله هزار ماشالله روی مرحوم کردان رو سفید کردین . هزار تا واژه مهندس رو استفاده کردین ولی دریغ از یک مهندس . بلا نسبت ، میگن دروغگو ها دو دسته هستند . دسته اول که دروغ رو فقط به خورد مردم میدن و خودشون به کذب مطلب واقفن و دسته دوم اونهائی هستن که بعد مدتی دروغ خودشونو باور میکنن . این دسته دومی ها که دیگه نوبرشن . شما ها از عدم اطلاع و ناآگاهی مسئولین این وسط دارید سواستفاده میکنید . متاسفانه ضعفی که توی روابط عمومی الکترونیک هواپیمائی هستش باعث شده که شما ها این وسط جولان بدید . هی بحث از استرس و فشار روحی میکنید . استرس و فشار روحی کاری بسیاری از قسمتهای الکترونیک هواپیمائی اگر بیشتر از مراقبت پرواز نباشد کمتر از آن هم نیست.
مجموعه یا بهتره بگم خانواده معظم الکترونیک هواپیمائی گسترده ترین مجموعه شرکت فرودگاههای کشور محسوب میشه . خدماتی که مجموعه الکترونیک در پروسه پرواز ارئه میکنه به مراتب بیشتر از مراقبت هستش.درواقع کلیه این بستر توسط الکترونیک مهیا شده . خدماتی همچون خدمات ناوبری،خدمات راداری ، خدمات ارتباطی ، سیستمهای امنیتی و ایمنی هوانوردی و....همه و همه حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی این عزیزان در این عرصه هستش . میدونید کل کل شما مراقبتی ها با الکترونیکی ها دقیقا عین کل کل دانشجویان رشته کامپیوتر با رشته الکترونیک توی دانشگاه هاست . دانشجویان کامپیوتر خیلی ادعای مستقل بودن میکنند در حالی که توی اکثر کشورهای دنیا دانشکده کامپیوتر زیرمجموعه دانشکده مهندسی برق والکترونیک هستش.اینم لینکش:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D9%82
(در برخی از دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکا، دانشکدهٔ کامپیوتر هم جزیی از دانشکدهٔ برق می‌باشد.)
صحبتش هست که توی ایران هم این کار رو انجام بدن . تعریف از رشته مهندسی الکترونیک نمیکنم ولی اون چیزهائی که دارم میگم عین واقعیت هست . الکترونیک اونقدر گسترده هست که عملا یک رشته مادر محسوب میشه و خیلی از رشته ها رو زیر پروبال خودش گرفته . خیلی راحت بین دوستان و اطرافیانتون اگه ببینید خیلی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته الکترونیک براحتی توی آزمون ارشد خیلی ازرشته ها میتونن شرکت کنن . فوقش 5 یا 6 ماه روی دروس تخصصی اون درس مطالعه انجام میدن و بس . حالا ببینم ، مراقبت که هیچ ، اصلا رشته حساب نمیشه (صرفا یه کورس یا دوره حساب میشه) ، کی میتونه از یه رشته فنی مهندسی دیگه بیاد الکترونیک بخونه ؟؟!! به طور کلی دانشجویان این رشته بایستی از IQ بالائی برخوردار باشند.
بگزارید راحتتون کنم . الکترونیک هواپیمائی به 4 قسمت تقسیم میشه:
1-اداره مهندسی ارتباطی
2-اداره مهندسی ناوبری
3-اداره مهندسی رادار
4-اداره مهندسی تجهیزات ایمنی هوانوردی
هر کدام از ادارات بالا برای خودش کلی زیر مجموعه داره که هر کدام از اون زیر مجموعه ها هم برای خودش تشکیلاتی داره.
مهندسی الکترونیک هواپیمائی فقط خدمات ارتباطی رو از کانال مراقبت پرواز ارائه میکنه . بقیه رو کاملا مستقل ارائه میکنه.
عزیزان شماها در واقع زیر مجموعه بخش ارتباطی محسوب میشید . ولی یه کمی براتون ارفاق قائل شدن و اجازه دادن تا یه شخصیت مستقل به خودتون بگیرید . و نهایتا تبدیل به اداره مراقبت پرواز بشید . شماها درواقع اپراتور یکی از زیر مجموعه های اداره مهندسی ارتباطی هستید نه بیشتر و نه کمتر . نمیخوام با حرفام ناراحتتون کنم ولی چه کنم که حقیقت همینه .
تنها علتی که باعث شده الکترونیک هواپیمائی از چشم عوام مردم و گاها برخی از مسئولین ناشناخته بمونه اینه که تقریبا اکثریت قریب به اتفاق خدمات عظیم ما الکترونیکی ها روی صحنه نیست و به عبارتی میشه گفت که پشت پرده هستش .
آقایان مراقبت پرواز که کارتون صرفا چند جمله کلیشه ای بوده و یک عمر در حال تکرار اونا هستید و همه افتخار زندگیتون و فخرفروشیتون به دیگران همین چند جمله انگلیسی هستش(صد البته برای اقشار بیسواد) اگه خیلی دلتون میخواد مهندس و کار مهندسی رو از نزدیک ببینید تشریف ببرید و ایستگاههای ILS:GP-LLZ-FFM  یا DVOR  یا DME  یا NDB   یا RCAG   یا سایت RADAR یا   سیستم Switching  و یا دهها سیستم پیشرفته دیگه الکترونیک هواپیمائی  رو از نزدیک ببینید . شما ها اگه هی توی اخبار یا روزنامه واژه تحریم ایران رو فقط شنیدید ،الکترونیک هواپیمائی هرروز باهاش دست و پنجه نرم میکنه و تحریم ،کابوس هر روزش شده. بدون که همین بچه های الکترونیک هستن که( با وجود شرایط تحریم و در شرایطی که هیچ کدام از شرکتهای سازنده به تعهداتشون مبنی بر گارانتی و تعویض قطعات عمل نمیکنن) با چنگ و دندان و با اتکا به دانش فنی بالا و مشاوره با گروه های علمی دانشگاههای معتبر از کلیه سیستمها حفاظت بعمل میارن .اگه اینارو درک کنی و واقعا بفهمی سرتو میندازی پائین . آخه پرروئی تا چه حد ؟؟؟
من جز حقیقت واقعیت چیز دیگه ای نگفتم ،حالا شما مختارید هر جور که میخواهید تفسیر کنید.
من کارم رو دوست دارم . به رشته و حرفه ام افتخار میکنم . شماها هم هرچقدر که زور بزنید و تقلا بکنید از ابهت و عظمت مهندسی الکترونیک و در راس اون مهندسی الکترونیک هواپیمائی چیزی کاسته نمیشه . با این حرفا و ادعا ها جز کوچک کردن خودتون چیزی عایدتون نخواهد شد و یادتون باشه که مراقبت پرواز صرفا اپراتور زیر مجموعه ارتباطی یا واضحتر بگم اپراتور فرکانسهای باند هواپیمائی هستش ،همین و بس . راستی تا یادم نرفته استرس یا فشار روحی که به قول خودتون دارید با 400 یا 500 هزار تومان افزایش حقوق حل نمیشه . آقایان به اصطلاح مهندس!!! پیشنهاد میکنم یه سری به دکتر بزنید.


نظرات 19 + ارسال نظر
گل سرخو سفید چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:31 http://oiix.blogfa.com/post-83.aspx

نخست این که این نخستین بار است که از 90الکترونیک من اهانت میبینم تاکنون این ادمین را بسیار فرزانه و فرهیخته میدانستم که این به اصطلاح مقاله را دیدم که فرقی نمیکند که خود 90الکترونیک نوشته باشد یا از قول کسی دیگر چاپ کرده باشد. کاری به بحث و جدل مراقبت پرواز و الکترونیک ندارم که به تفصیل در وبلاگ خودم همه مقالات و کامنتها و مانند اینها است بلکه این جمله پایانی این به اصطلاح نویسنده:
آقایان به اصطلاح مهندس!!! پیشنهاد میکنم یه سری به دکتر بزنید. پایان به اصطلاح نقل قول
اگر این شخص نمیداند یک بلانسبت جمع بگوید آیا مدیر وبلاگ هم نمیداند؟
به وبلاگ من سری بزنید و تاپیک ¶ ¶ ¶ ¶ پیام پایانی من گل سرخو سفید درباره کل تاریخ جنبش مالی مراقبت پرواز. ¶ ¶ ¶ ¶ شکست برای 99% از پرسنل مراقبت پرواز در کل تاریخ و برای همیشه و تنها پیروزی برای تنها 1% از پرسنل مراقبت پرواز آنهم برای همیشه و در کل تاریخ ¶ ¶ ¶ ¶ را بخوانید:
http://oiix.blogfa.com/post-83.aspx
یا
http://oiix.blogfa.com/posts
در این تاپیک نوشته ام که همه مراقبت پرواز یک دست نیست و نباید همه را با یک چشم دید. خوب بد زشت در همه جا وجود دارد.
به مدیر وبلاگ هم هشدار میدهم یا این تاپیک را پاک کند یا اگر پاک نکند دیگر به وبلاگش سر نمیزنم. پاسخ من را سر راست بدهد.

ما نیز به کسی اهانت نکردیم . متن مذکور ارسال شده از طرف یکی ازهمکاران می باشد . هرچند که در یک "یادداشت" جدید میباشد ولی همانند یک "نظر" در بخش "نظرات" است . از این گونه نظرات از جانب هر دو طرف الکترونیک و مراقبت پرواز در وبلاگ هایشان به کرات آمده و گاها نظرات را در یک "یادداشت" جدید می آورند .
نظر بازدیدکنندگان ما همانند سایر "نظرات" به صورت یک "یادداشت" در آمده است .
این گونه اظهار "نظرات "را در وبلاگ های همکاران شما هم دیدیم ولی چون نظر شخصی آنها نبوده آنرا نشانه اهانت گرداننده وبلاگ ندانستیم .
عده ای بازدید کرده اند و نظری داده اند و این نظر با موارد غیراخلاقی در آن مشاهده نشده است ، لذا تایید شده است .

حمیدی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

کل مطلب را که خواندم فهمیدم نویسنده هنوز در دوران بچگی اش است.
هنوز جز ۹۰ درصد است اما یکم متعصب تر
آخر جانم نه شغل مراقبت نه الکترونیک از یک صنف نیستن مثل اینکه بخواهی جایگاه پدر و مادر را در خانواده باهم مقایسه کنی
هر وقت رشد کردی تایپک بنویس ما بخونیم

آشنا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:35

سلام

ای دل غافل تو را بخدا بیدار شو

ای دل غافل دیر نشه وقتی بیدار میشی؟

ای دل غافل دعوا نکن

ای دل غافل بیحرمتی کنی به خودتم یه روز بیحرمتی میشه

ای دل غافل از مقایسه زن با مرد ضرر میکنی! چون اگه اختلاف نداشتن که دو تا اسم مجزا نداشتن

ای دل غافل وحدت چیز دیگریست بیا باهاش آشتی کن

ای دل غافل غفلت بسه!

سامان چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

سامان-کارشناس الکترونیک هواپیمائی
گل سرخو سفید عزیز ، دوست خوبم ، من سامان هستم نویسنده همین مقاله که ادعا میکنی ادمین این وبلاگ نوشته.اشتباه نکن.این مقاله رو من نوشتم.خودت بگو این جنگ و دعواها رو چه کسانی شروع کردند؟؟؟آیا همین چند وقت پیش نبود که هر چی از دهنتون در اومد توی وبلاگ هاتون نثار بچه های معصوم الکترونیک کردین؟؟صرفا به خاطر اینکه به اهدافتون برسید سعی در تخریب الکترونیک داشتید.کاملا واضح و مشخص بود .مگه ما با شماها کاری داشتیم؟؟شماها اگه دنبال حق و حقوق خودتون هستید ، باشه برید ولی حق ندارید که بقیه واحد ها رو بی ارزش جلوه بدید.متنت رو خوندم ،کاملا مودبانه قلم به رشته تحریر درآوردی ولی آیا محض رضای خدا یکبار هم که شده باشه توی وبلاگهای مراقبت پرواز هم در مقابل حرفهای غیر منطقی همکارات کامنت زدی؟؟آیا اونجا هم مثل اینجا سعی کردی که به ادمین وبلاگ مراقبت هم توصیه کنی که مقالات سرتاپا توهین رو حذف کنه؟؟؟!!!! میدونم که جوابت نه هستش.پس حالا با چه روئی اومدی و از ادمین 90 الکترونیک میخواهی که این مقاله رو پاک کنه؟؟؟میتونم بپرسم چرا؟؟؟چرا باید اینکار رو بکنه؟؟؟خودم میتونم حدس بزنم که چرا لرزه به تنت افتاده و با این قلم شیوا و مودبانه سعی در حذف این مقاله داری.چون ماهیت اصلی کار شما رو بیان کردم و به جرات بگم تا به امروز هیچ متنی رو مثل مقاله ای که براتون نوشتم ندیدم.تعریف از خود نمیخوام بکنم.من توی این مقاله سعی کردم که از کل به جز برسم و اثبات کنم که جایگاه واقعی هر کدام از تخصص ها کجاست.کدام حرفه در حکم کل هست و کدام یک درحکم جزء .شما اگه ایرادی توی مقاله دیدی لطفا به بندش اشاره کن.متنی که من نوشتم در مقابل مقالاتی که شماها نوشتید خیلی خیلی مودبانه تر هستش.من کجا از واژه هائی همچون طفیلی استفاده کردم؟؟!!!!!
دوست عزیز با این جنگ و دعواها کار به جائی نخواهد رسید.مشکل ما جای دیگری هست.رکن اصلی و گرداننده و همه کاره فرودگاه عملیات همون فرودگاه هستش در حالی که کمترین امکانات عاید عملیات شده.به اعتقاد من مشکل عملیات امروز مافیای اداری هستش که تیشه به ریشه همه ما عملیاتی ها زده.متاسفانه شماها هم نادانسته به این اختلافات دامن میزنید.هیچ میدونی چه اضافه کاریها و چه بلیط های رایگان و چه مزایائی این اداریها میگیرند!!!! اگه بدونی دود از کله ات بلند میشه.آخه چرا؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا کمی منطقی باشید.

انصافا تو وبلاگ "گل سرخ وسفید " از این نوع نظرات و یادداشت ها من ندیدم .
ایشان بیشتر به مسایل معیشتی مراقبت و شرکت فرودگاه ها پرداخته و گاها خیلی از مسئولین و کارمندان مراقبت پرواز رو هم به باد انتقاد گرفته .

جهت اطلاع چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:20

آیا می دانید تنها جایی که در دنیا مدارک کاردانی و کارشناسی مراقبت پرواز و خلبانی وجود دارد در ایران است؟

گلعلی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:42

دوستان من هشدار داده بودم بجای اینکه به تخریب همدیگر بپردازید بهتره هرکسی به دنبال حقوق خودش بره.
مراقبت پرواز داره بصورت تشکیلاتی عمل میکنه اونا مثل یک وکیل خوب دارند عمل میکنن که حتی چیزهایی که حقشون نیست تبدیل به حق میکنن و میگیرن این یک هنر و باید بهشون دست مریزاد گفت .
اما الکترونیک هم بهتره دنبال برنامه هایی جامع باشه تابتونه حق خودشو بگیره.
با این روش که بیاییم و همدیگرو تخریب کنیم آب به آسیاب دشمن ریختنه و اونهایی که دنبال جدال بین واحد های مختلف هستن از این وضعیت سو استفاده میکنن.
دقت کردید این افراد وقتی متوجه شدن که تقریبا 400تومان به حقوق عملیات داره اضافه میشه سریع یک بند به موضع اضافه کردند و ریتینگ رو حذف کردند.
حواستون باشه اونها مثل ما و شما کار عملیاتی نمیکنن که اکثر وقتشون و دغدغشون عملیات باشه اونا بیکارند و نشسته فقط وفقط به منافع شخصیشون فکر میکنن
درصورتی که پرسنل عملیات چه دلیل داره مجبور باشه برای گرفتن حق خودش به مجلس و نهاد ریاست جمهوری و نهاد رهبری وووو بره
این وظیفه اون مدیران نالایقی هست که نشستن و ....

مطلع چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

ابلاغ شرایط تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی

http://www.karmandnews.ir/shownews.aspx?ID_News=4314

از شاخص های تعیین مشاغل حاکمیتی حساسیت شغل و عدم امکان انجام وظایف پست سازمانی توسط بخش غیر دولتی است

و با توجه به تبصره ماده161 قانون برنامه پنجم توسعه که عنوان میکند "ارائه خدمات کمک ناوبری هوایی و نشست و برخاست به صورت انحصاری برعهده شرکت فرودگاهها (دولت) خواهد
بود" متخصصین الکترونیک هواپیمایی هم شامل این بخشنامه شده و با داشتن شرایط لازم از پیمانی به رسمی تبدیل خواهند شد.

آرین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08

بابا اونا همکامون هستن و احترام همکار واجب.همه با هم عملیات پرواز رو انجام میدیم کار همه هم از دید ما مهمه

atsep پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44

آقا فکر کنم یکم تند نوشتی . تو این شرایط بهتره همه به فکر اتحاد باشیم تا این جور حرفها . اونها هم اگر نوشتند کار صحیحی نکردند .

آقا دکتر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

!!!!؟؟؟!!!

بهرام پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

فقط میتونم بگم برای نویسنده مطلبت متاسمفم

زحمتکشان با مرام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

ای عزیزان خیلی وقته ما سر کاریم ما فقط قبر کنیم نهار سوم و هفتم را دیگران میخورند به عبارتی شیران شکار میکنند کرکسان کفت میکنند ما هم خدایی داریم.

علی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:12

بله دوست عزیز درست می گی اون عقل ناقصی که کنترلر و خلبان را مهندس کند اشتباه کرد با اون چارت مسخره دانشگاه که کنترلر را مجبور به خواندن فیزیک ۱و۲ ومکانیک ومدار کنار دوستان الکترونیک کرد که شاید سختی درسی گه شما خوندید را درک کنیم ما هر دو کاردان اومدیم بیرون اما تو ۲سال همان رشته الکترونیک را خواندی مهندس شدی و من ناچار برای ارتقا شغلی مجبور به خواندن ۴سال مهندسی کامپیوتر نرم افزار شدم چون رشته زبان مرتبط نیست ایا کنترلر باید کامپیوتر بخواند یا دروس مرتبط با کارش .خوب مهندس چکار کنم با این سیستم نفهم نا اگاه.
همکاران خودم که درک نمی کنند وای به بقیه .

سامان شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

سلام ادمین جان.ادمین عزیز چرا کامنت منو حذف کردی.؟؟؟؟میشه علتشو بهم بگی؟؟؟

اون نظرتون رو حذف نکردیم ، فقط تایید نکردیم .

شما یه مطلبی رو عنوان کردید ، دوستان هم نظرشون رو در این مورد دادند .
اجازه بدید بازدید کنندگان خودشان قضاوت کنند .

سامان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

سلام ادمین عزیز.یه خواهش داشتم.میشه لطفا اون کامنت تایید نشده رو بزارین.چون از لحن کامنت گذاری بعضی از دوستان احساس کردم که هنوز پیام اصلی مقاله رو درک نکردن و دچار سوءتفاهم شدن.صرفا توی اون کامنت جواب بعضی از دوستان رو دادم و همچنین کمی واضحتر منظورم رو بیان کردم.ممنون میشم که اگه تاییدش کنید.منتظرم.مرسی

از لطف و توجه شما به این وبلاگ کمال تشکر را داریم . پوزش ما رو به جهت تایید نکردن نظرتون رو بپذیرید . ترجیح میدیم به مباحث جدیدتر بپردازیم . به نظرمون به اندازه کافی راجع به این مطلب بحث شد و دوستان نظراتشان رو دادند . باز هم از توجه وعنایت شما کمال تشکر را داریم .

گل سرخو سفید یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 http://oiix.blogfa.com

در ابتدا من فکر میکردم که خود ادمین همفکر نویسنده است = نه این که این دو نفر را یکی بدانم. ولی دیدم که هم ادمین میگوید که تنها یک مقاله به او رسیده و تنها چاپ کرده است. و در رویی هم این ادمین هم به من پاسخگو بوده هم به خود نویسنده که خود را سامان نامیده است. به هر روی. من در 90 الکترونیک . مطلبی را میگویم که تبلیغ برای خود وبلاگ من میشود ولی ناچارم که بگویم. در وبلاگم گفته ام و در اینجا هم میگویم که یا همه وبلاگ من را بخوانید یا تنها با یک تاپیک درباره من دیدگاه ندهید. از نقص و کوتاهی. فساد میآید. شماها نمیتوانید از رمان بینوایان تنها یک جمله بخوانید و آن این باشد که زان وار زان یک قرص نان دزدید و سپس رمان را ببندید و این زانوارزان را محکوم کنید بلکه باید از ب بسم الله تا نون پایان رمان را بخوانید و سپس حکم بدهید. اگر همه وبلاگم را میخواندید میدیدید که از پانزدهم فروردین 1391 دیگر به وبلاگ برج سر نزدم و دیگر هم چنین قصدی ندارم . ایران آتکا را هم نمیخوانم ولی شاید چند ماه یکبار سری بزنم. ا - تی - سی نیوز هم که بلاتکلیف و سرکاری است. تنها وبلاگ خودم و 90 الکترونیک و فنی است که گهگداری دم از معیشت میزند و این تنها وجه مشترک بین کل پرسنل شرکت فرودگاههای کشور است. دیگر وبلاگها را نمیشناسم و دوست دارم بشناسم. درباره لفظ قلم گفتن من و عصا قورت دادن من. تنها این را بگویم که: چه کامنتهایی که در هر جا زدم و چه تاپیکهای وبلاگ خودم. همه مستند و منطقی است و همواره اخلاقیات و وجدان را در دید داشتم. باشد. باز هم مانند گذشته به 90 الکترونیک میآیم.

آرین سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:53

همکار مراقبتی عزیز حق با شماست.مدیران سیستم آموزشی دانشکده گند زده اند با این برنامه ریزیشون.الانم از آب گل آلود مراقبت و الکترونیک دارن ماهی میگیرن ولی ما باید بیدار باشیم و در کنار هم.

عبدالله دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36

سلام خدمت دوست عزیز
من یک کنترلر مراقبت پرواز هستم .بعد از ۴ سال سابقه کار دچار بیماریهای گوارشی شدم پزشک علت را استرس کاری عنوان کرد هم اکنون نیز این مشکل را دارم .بعد از ۱۶ سال سابقه کار دچار خشکی چشم شدم علت را کار در محل برج مراقبت پرواز و در معرض آفتاب قرارداشتن اعلام کردند.نمی دانم آیا شما تابحال از شدت استرس کاری سرتا پا غرق عرق شده ای یا نه اما این را بدان بارها من این حالت را تجربه کردم .صحبت این نیست که شغل الکترونیک هواپیمایی از بین برود اما انصاف این است که همه افراد شاغل در یک سیستم بر اساس برخی اصول و معیار ها طبقه بندی شوند .یعنی عدالت در تساوی نیست بلکه عین ظلم است.شما دوست عزیز در خلوت خود فکر کن و با انصاف بر مسند قضاوت بنشین ببین کجایی و کجاییم.

گل سرخو سفید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:55 http://oiix.blogfa.com/comments/?blogid=oiix&postid=3&timezone=1

این شخصی که در کامنتی چرندیاتی را گفته. هم من نگفتم هم این چرندیات را به خودش گفته. آقای ادمین این کامنت را پاک کن.
یکی از نشانه هایی که ثابت میکند که حتما این کامنت برای من نیست. این است که: هیچگاه به غیر از رییسها. هیچگاه به همکارم به نام فحش ندادم. دیگر نشانه این که: هیچگاه تک جمله کامنت نمیدهم. و نشانه هایی مانند اینها. ولی این بار و این تک بار. به این همکارم میگویم که بسیار پست سرشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد