نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

ابلاغ شرایط تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی(ارسال شده در بخش نظرات)


ابلاغ شرایط تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی


      به گزارش کارمندنیوز به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، دستگاه های اجرایی می توانند مشخصات کارکنان پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی که از محل مجوزهای قانونی استخدام شده اند، برای تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی تأیید نهایی کارگروه متشکل از معاونتهای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کنند شرایط تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه های اجرایی از پیمانی به رسمی، طی بخشنامه ای از سوی لطف الله فروزنده دهکردی به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
    به بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و به استناد تبصره (2) ماده (57) قانون برنامه پنجم توسعه، دستگاه های اجرایی می توانند مشخصات کارکنان پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی موضوع بند(الف) ماده (45) قانون مدیریت خدمات کشوری را که از محل مجوزهای قانونی استخدام شده اند، با رعایت شرایط ذیل برای تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی بر اساس ماده(46) قانون مذکور و سایر مقررات مربوط برای تأیید نهایی کارگروه متشکل از معاونتهای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کنند.

شرایط مورد نیاز تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی

1) تأیید و تصویب ساختار سازمانی در اجرای ماده(29) قانون مدیریت خدمات کشوری.
2)تصویب مشاغل حاکمیتی توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران.
3)داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی (فوق دیپلم و بالاتر) و حداقل 5 سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم.
4)رضایت مدیر واحد محل خدمت.
5) کسب حداقل 60 درصد میانگین نمره ارزیابی عملکرد سه سال آخر.
6)تأیید گزینش ذیربط.


برای دیدن متن اصلی ، اینجا کلیک کنید .


با تشکر از همکاران گرامی ، جهت ارسال این مطلب در بخش "نظرات" .


نظرات 6 + ارسال نظر
مطلع شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:51

ممنون ادمین جان که خبر رو رو آوردی صفحه اول

از شاخص های تعیین مشاغل حاکمیتی حساسیت شغل و عدم امکان انجام وظایف پست سازمانی توسط بخش غیر دولتی است

و با توجه به تبصره ماده161 قانون برنامه پنجم توسعه که عنوان میکند "ارائه خدمات کمک ناوبری هوایی و نشست و برخاست به صورت انحصاری برعهده شرکت فرودگاهها (دولت) خواهد بود" متخصصین الکترونیک هواپیمایی هم شامل این بخشنامه شده و با داشتن شرایط لازم از پیمانی به رسمی تبدیل خواهند شد.

مراد بی حاصل دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:07

یه نظر جالب

http://www.karmandnews.ir/shownews.aspx?ID_News=4180

با تشکر

الکترونیک سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:16

مدیر وبلاگ از گزینش عقده ای نظرات همسو دست بردار.حالم از رذالتت بهم می خوره .مفنگی

محفوظ یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:08

سلام دوستان عزیز و مدیر محترم وبلاگ
متاسفانه بازهم رکود الکترونیک رو فرا گرفته . چرا ؟ واقعا مشکلی نداریم یا اینکه باز هم منتظریم مراقبتی ها یک کاری کنند و یک نامه ای جایی بزنند و بعد ما الکترونیکی ها شروع کنیم به وبلاگ زدن و عرض اندام کردن ؟؟؟؟!!!!!
الان واقعا وقتشه که تو وبلاگهایی مثل همین جا بفکر آینده اداره کل الکترونیک باشیم . حمیدی این مدت گند زده و مهندس زمانی هم که بازنشسته هستند . شواهد حاکی از احتمال زیاد مدیرکلی بهمن باقری است که همه میدانیم علارغم اینکه آدم خوبی است اما به شدت ترسو و فرمان پذیر هستند . امثال عسگری همت و کسانی در این سطح را باید کم کم مطرح کنیم .
این انتخابات مجمع الکترونیک خیلی مهم است و لازم است که حتما افرادی باسواد و شجاع و با قدرت رایزنی بالا انتخاب کنیم .
مورد دیگر بحث لباس و کت و شلوار سال 90 هست که هنوز پرداخت نشده و ظاهرا قرار است باز هم یک آشغالی به اسم کت و شلوار تحویلمان بدهند . این وبلاگ و دیگر وبلاگها حتی هماهنگی و یکدستی با مراقبت و مخابرات و فنی لازم است که یکبار برای همیشه این مشکل رو حل کنیم . آقایان مهندسین الکترونیک و مراقبت و مخابرات لطفا هیچ لباسی تحویل نگیرید !!! حتی اگر یک سوم کل کارکنان عملیاتی مثل مرد وایستند و لباس نگیرند اینها نمیتونند سندهاشون رو پاس کنند و یک گزارش به بازرسی خیلی از دزدی ها رو رو میکنه . فقط کافیه در کل کشور حداقل هزار نفر از کارکنان از تحویل کت و شلولر بدلیل کیفیت پایین و اینکه نمیخواهند در دزدی اینها شریک شوند امتناع کنند .
لطفا دوباره نخابیم

مراد بی حاصل یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

با سلام خدمت دوستان
از آنجایی که حدس می زنم جمع کثیری از همکاران مراقبتی از این سایت بازدید می کنند مطلبی به ذهنم رسید که خوب دیدم خدمت این بزرگواران عرض کنم وبد نیست مدیران هر دو جناح ویا مخبران کارکشته این عالی جنابان هم به بخوانند وتامل کنند یا بگوششان برسانند و اندکی تعقل نمایند :
ظاهرا امروز به تاریخ 17/2 بر اساس برنامه تنظیمی وجهت انجام سرویسهای پیشگیرانه 6 ماه سیستم های راداری فرودگاه مهراباد با اطلاع رسانی قبلی وصدور نوتم مریوطه خاموش گردیده و علی رقم وجود اطلاعات راداری که از سیستمهای مشابه دریافت وجهت ارائه سرویس به مراقبت پرواز ارائه می گردید نوتم عدم رادار سرویس صادر شد وقتی این خبر رو شنیدم با خودم گفتم در این چند ساعت ( احتمالا حدود 12 ساعت ) وقفه ایجاد شده بهترین زمان برای تامل وتعقل توامان مدیران و همکارانمان درمراقبت پرواز است که خوب بیاندیشن آیا واقعا نیازی به همچنین خدماتی دارند یا ندارند/ صد البته که خدمات راداری در طرحهای پروازی به عنوان نظارت ونه هدایت وکمک ناوبر شناخته شده وفقط اطلاعات نظارتی را ارائه می دهد
دوستان وهمکارارانمان در واحد رادار از تماسهای مکرر سرکشیکان ومسئولان مراقبت وپیگیری واصرار وخواهش در تسریع در برقراری این سرویس نظارتی داشته و بعضا خود را در این شرایط فاقد چشم بینا دانسته واذعان داشتند که همچون کوری هستند که در آسمان ابی رها گشته اند
من نیز به فکر فرو رفتم که اگر بجای اینکه این چشمان نظارتی که فقط برای چند ساعت کور گردیدند زبانهای محاوره ای ( سیستمهای ارتباطی وRCAG) , همچنین سیستمهای کمک ناوبری ( به عنوان چشم و عصای راهنمای خلبانان اگر در روتها نصب گردیده باشند و همچنین بعنوان چراغ راهنمای شما همکاران مراقبتی این بار نه چند ساعت بلکه بخاطر خستگی مفرط و فشار خارج از طاقتی که تحرمیهای ناجوانمردانه استکبار گران بر دوش این سیستمها و به تبع آن بر دوش تعمیر ونگهداران بی ادعای آ نها نهاده نه برای چند ساعت بلکه برای زمانی فراتر توان سرویس دهی را از دست بدهند تکلیف چه خواهد بود !!!!
پیشنهاد می کنم قبل از اینکه قضاوتی بکنید و واکنشی نشان دهید دست به یک آزمایش عملی بزنید : هنگامی که در پوزیشن برج یا اپروج با استرسی که از آن دم می زنید نشسته اید یکی از مجلات سیمای فرودگاه را که در زمانی نچندان دور به سیمای اسماعیلی معروف بود !!!؟؟ را به شکل قیف در آورده حال سر خود را ار پنجره برج مراقبت خارج سازید و سعی کنید بله با تمام توان و انرژی خود سعی کنید یک هواپیما تنها یک هواپیما انهم در محدوده گراند را خودتان به تنهایی کنترل کنید اگر توانستید انگاه متوهمانه خود را چشمان همیشه بیدار بنامید وبر خود و شغل خاصتان بنازید !!!

یخمک سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

اینجا هم ظاهرا درش را گل گرفته اید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد