نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

ماموریت عسلویه

طبق قوانین جدید !؟! ماموریت های عسلویه ( یا به عبارت بهتر "عسلوله" ) به صورت تعداد روز واقعی یا real محاسبه میگردد .

از آنجایی که هزینه دریافتی از منطقه پارس جنوبی به شرکت فرودگاه ها بابت نگهداری و ارائه خدمات هوانوردی ، رقمی چندین برابر این هزینه ماموریتهاست ، لذا از همه همکاران تقاضا داریم در اعتراض به این رویه ، تا اطلاع ثانوی این ماموریت را متقبل نشوند .


وضعیت اسکان و رفاه و تغذیه هم را از آنهایی که رفتند بپرسید تا عمق فاجعه را دریابید .
نظرات 14 + ارسال نظر
lمامور عسلویه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

شرکت فرودگاهها برای اعزام هر نفر مامور حدود سه میلیون تومان از شرکت گاز دریافت میکند در حالیکه فقط حدود 400 هزارتومان بدست مامور می رسد . این ظلم آشکار در حالیست که وجود گاز های سمی سرطان زا در دراز مدت از جمله گاز های خیلی سمی آمونیاک و متان و اتان وغیره از راه تنفس و حتی پوست وارد خون می شود و اثر سرطان زا و مشکلات دیابت خطرناک را دراز مدت نشان می دهد به همین دلیل در مراکز انتقال خون از مامورین عسلویه اهدا خون پذیرفته نمی شود . با این حال مامورین اداره گاز مبلغ 2 میلیون تومان بابت ماموریت عسلویه دریافت میکنند و همکاران محترم اگر فکر سلامتی خود نیستند حداقل فعلا" ماموریت عسلویه را تحریم کنند تا حداقل بتوانند پول خون ( سلامتی در خطر جدی ) را دریافت کنند .

مراد بی حاصل دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

با سلام قابل توجه دوستانمان در فرودگاههای اصفهان ومشهد کمی از خودتان خویشتن داری نشان دهید لطفا

امین - الکترونیکی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

ما که سالهاست گذاشتیمش کنار.... چون با این چندر غاز ماموریت و استنشاق اون همه گاز و سود بردن از ما بهتران واقعا ظلمه.... بچه ها نمی دونند که چه گازهای سمی وارد ریه میشه ... برید تحقیق کنید... بعد عمرا پاتون رو اونجا بذارید

آشنا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45

سلام
موضوع ماموریتها و ارج ننهادن به نوع سرویس دهی از طریق ماموریت از قدیم گفتن
؛خلایق هر چه لایق؛
خب چرا اینجور ماموریتها را بریم؟!
لطفا اقدام و تغییر را از خود شروع کنیم و منتظر گام از سوی دیگران نباشید
اگه میخواستن قدم بردارند تا حالا آقای امیرمکری برمیداشت
یادمه سال گذشته یکسری از ماموریتهای سال ۱۳۸۹ پاس نمیشد. آقای حمیدی هم نامه نگاری کرده بود که آقای امیرمکری دستور بایگانی داده بود. بچه های انجمن موضوع را به آقای اسماعیلی گفتند و ایشون همان موقع زنگ زده به آقای شورمیج ضمن اعلام ناراحتی دستور پرداخت سریع را دادند. (میگن آقای حمیدی هم در آن جلسه بوده ولی بجای تایید و اعلام ناراحتی گفته بود این موضوع حل میشه)
آقا چه جوری حل میشه؟ نامه دومت هم داشت بایگانی میشد
مثل ماموریتهای سال ۱۳۹۰ که هی به احکام گیر میدن و اداره کل وایساده تا با نامه نگاری حل شه
خب اگه میخواست حل شه که حکم امضاء شده و تایید شده دیگه برگشت نداره که!!!!

محتاج به ... جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22

پیشنهاد می شود اسامی افرادی که می روند اعلام شود هر چند به اختصار + نام شهر تا رسیدن به نتیجه

کلاغ جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:26

به همکاران خود بگویید از طریق اس ام اس و...

که چند ماهی تا حصول نتیجه نروند

atsep جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

از ماست که بر ماست. وقتی بعضی از همکاران محترم در بعضی از فرودگاهها واسه رفتن به این ماموریت نوبت می گیرن دیگه از شرکت فرودگاهها چه انتظاری دارین؟
همکار عزیز! بخدا اگه ماموریت عسلویه نری از گشنگی نمی میری.

دادستان سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25

سلام بچه ها
ظاهرا پیگیریهای نود و بقیه دوستان نتیجه داده و ماموریت عسلویه رو مجددا به 15 روز برگردوندن

جهت اطلاع چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:15

ماموریت عسلویه قبلا" 17 روزه بود . با این توصیفات گاز های سرطان زا و دیابت زا در دراز مدت پول خون ! است .

عادل جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

سلام به همه دوستان و ادمین محترم. به عنوان یک عضو کوچک از همکاران الکترونیک چند سوال از حضور ادمین محترم دارم،که دوست دارم موضع شفاف ئ روشنی داشته باشید.
1) فوق العاده نوبت کاری : در مدت زمان فعالیت این سایت، هیچ گاه به یکی از حقوق مهم و اصلی کارمندانی که شیفت می دهند ، که کارمندان الکترونیک نیز جزیی از آن ها می شوند اشاره نشده است. شاید هم شما دوستان عزیز مانند اکثر مدیران ما که به صورت روزکار تشریف می آورند و از این آیتم سودی نمی برند سکوت اختیار کرده اید؟
جالب است بدانید که مقادیر فوق العاده نوبت کاری کارمندان شیفتی مبلغی بین 50000 تا 70000 ریال می باشد، در صورتی که در ضعیفترین سازمان های دولتی از لحاظ تامین بودجه این مقدار حداقل 500000 ریال می باشد. البته در شرکت های ایران ایر و آسمان این مقادیر 20 تا 30 برابر دریافتی ما می باشد.
2) هیچ گاه ادمین محترم در مورد حق مسلم پرسنل الکترونیک مبنی بر برخورداری از حق اشعه یونیزه و یا حتی غیر یونیزه صحبتی نمی کند. چرا؟
3) متاسفانه ادمین محترم به عنوان نماینده همکاران اداره مهندسی الکترونیک ،در بیشتر مباحث نیاز های دوستان پایتخت نشین را مورد توجه قرار میدهد .در صورتی که اکثر دوستانی که در تهران کار می کنند (به جز افراد استفاده کننده از بند پ ) در زمانی در شهرستان ها خدمت می کردند ،وبا مشکلات موجو د در شهرستان دست و پنجه نرم می کردند. چرا این گونه رفتار می شود؟

سلام
حق با شماست ، بحثی در این موارد نشده و همچنین حق با شما نیست ، چون هیچ کدام از موارئ فوقی که به ما نسبت دادید نیستیم .
کمی سرم.ن شلوغه و گاها شدیدا گرفتار

ناشناس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51

آقا جون کمی به خودتون احترام بگذارید و مامریت عسلویه نرید چرا الکترونیک اینقدر بدبخته مراقبت برای رفتن به فرودگاه امام از شرکت برای هر نفر چند میلیون تومن وام میخواد تو این چند سال هم نتوستن مراقبت رو به امام بفرستن حالا بچه های ما با چند تومن بدون امکانات رفاهی و با گرفتن مریضیهای خطرناک به عسلویه میرن بابا بسه.

سامان سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

سلام ادمین جان.یه سوال دارم.چرا هیچ کدام از پیامهای منو نمایش نمیدی؟؟؟؟!!!!!همش سانسور

و علیکم السلام

بعضی عا رو که نمایش ندادیم و یا تایید نکردیم بدین علت بوده که شامل کلمات تفرقه آمیز بوده و یا مستقیما به عده ای از همکاران اشاره شده که همه افراد آن گروه لایق این عنوان نبودند . لذا انصاف ندانستیم که آنها را تایید کنیم . از نظرات و مطالبتون کمال تشکر را داریم .

همکاز چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

سلام بچه ها
اگه از من میشنوید به هیچ عنوان ماموریت عسلویه مخصوصا ایکس ری نرید چون هیچ گونه امکاناتی رفاهی در ترمینال به پرسنل ایکس ری داده نمیشه مخصوصا که الان سیستمهاش هم تا حدودی مستعمل شده (البته کار کردن ایرادی نداره مشروط بر این که حداقل یه ذره منزلت بچه ها حفظ بشه که نمیشه )

خیرخواه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

همکاران محترم با توجه به در آمد 3 میلیون تومانی شرکت به ازای هر نفر مامور عسلویه و کیش در حالیکه فقط 400 تا 500 هزارتومان به مامور داده می شود با تمام گازهای سمی که در دراز مدت اثرات خود را درسرطان خون و دیابت و . . . نشان خواهد داد خطر سوار شدن هواپیماهای بدون قطعه یدکی بالای 25 سال کارکرد . اکنون اگر با یکدلی حداقل چند ماه به این ماموریت نروید و آنرا تا افزایش واقعی حق ماموریت تحریم کنید و مطمئن باشید که 100% موثر خواهد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد