نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نظر خواهی

به نظر شما با توجه به مصوبه اخیر مبنی بر برداشتن سقف اضافه کاری ، تغییری در میزان ساعات اضافه کاری خواهیم دید ؟


برای رسیدن به حقوق قانونی خود - در این مورد خاص - چه پیشنهادی دارید ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مراد بی حاصل یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53

بله حتما این اتفاق میفته !!
به خبری که به دستمان رسیده توجه کنید:
در راستای رفاه حال کارمندان و کاهش فشارهای ناشی از بار تورمی موجود وهمچنین در راستای مصوبه ابلاغی دولت در جهت حذف سقف ساعات اضافه کار سقف اضافه کار مدیران کل ، معاونینشان وهمچنین روسای ادارت ( حال چه به صورت اضافه کار آمد/نیامد/ on call/ wirelesو هچنین سقف ماموریتهای نکرد/ نشست و... ) از مرز 450 ساعت عبور کرد !!باشد که مرضی رضای مسببان قرار گیرد !!!

مراد بی حاصل یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

با سلام
ظاهرا فقط مراقبت پرواز این مهندسان با چشمان همیشه بیدار و این دوستان همیشه درگیر با HUMAN FCTOR نیستند که فکر می کنن شغلشون خیلی خاصو اونور آب حقوق چند برابری میدنو یه جورایی در حقشون داره اجحاف میشه تازگیها یه رقیب سر سختم دارن پیدا می کنن:
همونایی که مثل دوستای ما که خودشونو با کاپتان مقایسه می کنند و در توهم رزیدنتی وفلوشیپی بسر می برن البته به شخصه زحمات بی شائبه این پرستاران مهربانتر از دایه را ارج می نهم البته بیشتر تو بیمارستانهای دی و پارس و اتیه و... به مقاله ای در khabaronline توجه کنید :
پرستاران می روند چون ماهی ۵ میلیون حقوق می گیرند
صدیقه سالمی معاون فنی سازمان نظام پرستاری کشور حقوق 7 سال پیش پرستاران آمریکایی با حقوق فعلی پرستاران ایرانی را مقایسه می کند و می گوید: "یک مدیر پرستاری در کالیفرنیا سالانه 186 هزار دریافتی داشته است و کمترین میزان درآمد مربوط به پرستار با مدرک دیپلم بهیاری است که در سال 42 هزار و 500 دلار بوده است. اما در ایران یک پرستار با 41 سال سابقه کار ماهی 780 هزار تومان حقوق می گیرد."او همچنین به تفاوت حقوق پرستاران و پزشکان اشاره می کند و می گوید: "حداکثر حقوق 186 هزار دلاری پرستاران در سال در حالی است که نسبت به حداقل حقوق پزشک که 117 هزار دلار در سال است،بیشتر است. یعنی در بعضی از بخش‌ها گاهی پرستاران حتی بیشتر از پزشکان دریافت می‌کنند."

سالمی همچنین درباره تفاوت استانداردهای مراقبتی بیمارستانی جهان و ایران می گوید: "استانداردهای جهانی نشان می‌دهد در بخش داخلی و جراحی، هر 4 تا 6 بیمار باید یک پرستار داشته باشند. در ایران، هر 12 بیمار یک پرستار دارند. در زایشگاه برای هر 8 مادر و نوزاد، یک پرستار لازم است. در بخش ICU و CCU، هر 1 یا 2 بیمار یک پرستار دارند."

او درباره میزان کار پرستاران در ایران و دیگر کشورها می گوید: "میزان ساعت کار که متوسط جهانی آن 35 ساعت است، رعایت می‌شود. البته ساعات روزهای تعطیل،‌ بین 1.5 تا 2 برابر یا شب‌کاری 1.5 برابر یا زمان تعطیلات سال نو و اعیاد مهم، همگی 2 برابر حساب می‌شود، اما در ایران هیچ تفاوتی میان ساعات کاری روز تعطیل و غیرتعطیل پرستاران وجود ندارد و حقوق پرستاران بسیار کمتر از استانداردهای جهانی است."
اینم لینکش :
http://www.khabaronline.ir/detail/224658/society/health

mq شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31


با سلام به ADMIN و جناب " مراد بی حاصل"
درخصوص اضافه کار 450 ساعت و ماموریتهای نرفته " اداره کل ارتباطات و ناوبری " :

به نظر میرسد هر کس هر جور که دلش میخواهد نظر میدهد و به صحت و سقم آن هم توجهی ندارد و ADMIN هم بدون توجه به اینکه
ممکن است این اداعا ها باعث تفرقه و بی اعتمادی گردد آنرا در وب لاگ درج مینماید.
جناب "مراد بی حاصل" این ره که تو میروی به ترکستان است ، و همانطور از نام جنابعالی بر می آید حاصلی عاید نه تنها برای شما
بلکه برای آنان که این سخنان را در خصوص اداره کل ارتباطات و ناوبری
قبول دارند نیز نخواهد داشت .
، وجدان تنها محکمه ای است که قاضی ندارد ،

مراد بی حاصل ( نسخه اورجینال ) جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:41

با سلام
در جواب mq عزیز باید عرض کنم در مبحث سلب اعتماد و ایجاد تفرقه این مبحث به نظر بنده از دیر باز اتفاق افتاده وبا یکی دوتا نظر مثبت یا منفی بنده وامثال بنده نه قوت میگیرد ونه تضعیف می شود این سلب اعتماد به مرور زمان وبا توجه به عملکرد نامطلوب عناصر اعتماد ساز ( مدیران نالایق در صنعت ) رخ داده است شما اگر گله وشکایتی در باب سلب اعتماد دارید اگر خودتان مدیر هستید به مرآه وجودتان مراجعه کنید ( که آینه انروز گیری بدست...) واگر کارمندی هستید خوش باور مثل بنده در نوع نگاه وباورتان تجدید نظر نمایید . در باب اضافه کار وماموریت نکرد ونشست هم عرض کنم متاسفانه یا خوشبختانه مزه دریافت هزینه ماموریت نکرد یا نشست را زمانی که در یکی از مناطق محروم جنوب کشور شما همانند رسم معمول این روز ها بخوانید (ف م ...) خدمت می کردم را چشیده ام ودریافت کردها م (که خداوند از سر تقصیرها وغفلتهای ما بگذرد )اما در مبحث اضافه کار هم عرض کنم همیشه قرار نیست که با دیدن خورشید پی به منبع نور برد جان برادر از روی وجود سایه ونیم سایه هم می توان وجود منیع نور را حدس زد برایت حکایتی کنم :در زمانی نه چندان دور برای یک پست مدیریتی ( در حد کارشناس سر کشیکی یک واحد عملیاتی ) به دنبال مسئولی می گشتند لایق یا نیمه لایق ، عاقلان سر باز زدند ونپذیرفتند ماندند طماعان روزگار گفتند این پست و مقام چیزی برای ما ندارد بله من خود به گوش خویشتن شنیدم که چه وعده هایی از ماموریت نکرد ونشست 200 روزه تا اضافه کار on call و ... 280 ساعته و وام انچنانی و.... برای برانگیختن حس طمع هر چه بیشتر این مخلوقین پیشنهاد شد .
در مورد اتحادو تفرقه هم عرض کنم من امیدوارم دوستان با شنیدن این اخبار به ماهیت مدیران ریا کارو متملق وبی خرد پی برده و برای اصلاح این روال به اتحاد و انسجام برسند که من اگر برخیزم تو اگر بر خیزی همه بر می خیزند .
در مورد id بنده هم که اخیرا نسخه غیر اورجینال آنرا در سایتهای مختلف می یبنم و با این نام به گذاشتن کامنت ونظر از جانب بند ه اقدام می کنند در دنیای مجازی خردها ی بر دوستان نیست ولی این را هم بگویم که از دیر باز نام ادم کچل را زلف علی می گذاشتندو آدم بد شانس را شانساکو صدا می کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد