نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

دیوان عدالت اداری : حق کارمندان را بدهید !

  

ارسال شده توسط یکی از همکاران


    پس از تلاش همکاران الکترونیک در تخصیص بند "فوق العاده ویژه " احکام و کارشکنی معاونت امور اداری شرکت فرودگاه ها و درنظر نگرفتن "تفاوت تطبیق" (که منتج به افزایش حقوق حداکثر 240 هزار تومان گردید )  با شکایت یکی از متخصصین الکترونیک هواپیمایی ، آقای مهندس جبله ، به دیوان عدالت اداری مبنی بر کارشکنی و انجام عمل غیرقانونی در صدور احکام همکاران ، دیوان عدالت اداری همکاران را ذیحق دانسته و شرکت فرودگاه ها را ملزم به تصحیح و صدور احکام با در نظر گرفتن "تفاوت تطبیق" نموده است .

    ضمن تشکر از همکار گرامی آقای مهندس جبله ، مجددا اعلام میداریم که این مهم از ابتدا توسط پیگیری های همکاران متخصص و بی ادعای الکترونیک صورت پذیرفته است .

نظرات 7 + ارسال نظر
حیران یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

با تشکر از آقای جبله ، به خاطر این که با حرکتشان نشان دادند می توان جلوی حرکات غیر قانونی مسولین را گرفت.
ولی متاسفانه هنوز خیلی از حقوق پرسنل پایمال می شود،که جا دارد جامعه متخصصین الکترونیک هواپیمایی با توجه به شعارهایی که قبل از انتخاب خود می دادند ،عمل کنند.چند مورد به ذهنم رسید که لازم می دانم بیان کنم.
1)تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی: به نظر شما آیا شغل ما جز مشاغل حاکمیتی نمی باشد؟به نظر شما دلیل این که شرکت فرودگاهها زیر بار این قانون نمی رود چیست ؟(در صورتی که که بار مالی برای شرکت ندارد.)آیا امثالی همانند آقای جبله اگر کارمند پیمانی بودند ،می توانستند از حق خود دفاع کنند وبه دیوان شکایت کنند؟
2)برقراری قوقالعاده های مرتبط با شغل ما: متاسفانه در این ایام که خیلی از ارگان های دولتی که مشاغل آن ها در قیاس با ما از حساسیت وسختی کمتری برخوردار هستند، با توجه به دید مثبت مسئو لینشان با افزایش حکم مواجه شدند،(البته مبارکشان باشد) نمونه آن وزارت بهداشت ،که بابرقراری فوق العاده جذب بین 200 تا 400 هزار تومان به حکم همه پرسنل خود افزوده است. در صورتی که مسئولین ما حتی نتوانستند فوق العاده خاص که از سال قبل مطرح بود را برای پرسنل خود فراهم کنند. جالب است که وقتی صحبت از حق اشعه می شود،هیچ عکس العملی از مسئولین اداره ارتباطات وناوبری دیده نمی شود.هنوز نوبت کاری همکاران 5000 تا 7000 تومان می باشد که به نظر من اگر از حکم حذف بشود آبرومندتر می باشد.
در پایان از ادمین محترم خواهش می کنم مطالبات همکاران الکترونیک را از طریق انجمن متخصصین الکترونیک هواپیمایی پی گیری نماید.(با توجه به عدم بروز رسانس سایت انجمن متخصصین الکترونیک هواپیمایی )

کارمند دیوان یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:24

حالا با این پول دوستان مراقبت می تونن یه چندتا خط وخال بیشتر روی لباس فرم جدیدشون اضافه کند به این امید که بر از این طریق از غرور کاذب وتوهم و زیاد خواهیشون کاسته بشه

مراد بی حاصل یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

با سلام
ضمن قدر دانی وتشکر از جناب آقای مهندس جبله که با پیگیری وممارست و قانون دانی که همواره به آن شهره هستند ؛ باید عرض کنم که در شرایط کنونی جناب جبله وامثال ایشان که با همتی قابل تحسین به احقاق حقوق حقه پرسنل پرداخته و می پردازند بیش از هر چیز به حمایت وپشتیبانی کلیه پرسنل حتی به نظر حقیر پرسنل عملیاتی ادارات دیگر چون مراقبت ومخابرات دارند زیرا متاسفانه در بازگشت به عملکرد گذشته مسئولین ما این خاطره تلخ تداعی میشود که در مناقشه ایجاد شده در انتقال اون 18نفر از همکارانمان که در بدو خدمت به شهرستان نرفته بودند در زمان سلطنت حمیدی اول وقتی دادگاه عادله مملکت اسلامیمان رای بر محکومیت شرکت صادر کرد بجای اینکه مسئولین مان با خرد ورزی و آغوشی باز به تمکین رای بپردازند با یک غرض ورزی ولجاجت بچه گانه اقدام به قطع اضافه کار /تبعید این پرسنل به واحدهای غیر عملیاتی وتدارکاتی وامتناع از حضور در کلاسهای اموزشی واخذ گواهینامه صلاحیت شغلیکردند حال در این شرایط که احتمال بروز چنین رفتارهایی دون و طاغوت صفتانه در زمان سلطنت حمیدی دوم دور از انتظار نیست باید بیش از پیش به حمایت وپشتیبانی از امثال عزیزانی چون اقای مهندس جبله بپردازیم تا به یاری خداوند در پیشبرد اهداف صنفی موفق وامیدوار باشند .

امین - الکترونیکی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

با تشکر از آقای مهندس جبله ؛ از همینجا روی گل شما رو میبوسیم و از شما تشکر میکنیم و دعا میکنیم که سالهای سال،زنده وپا برجا باشید و به مراحل بالا برسید ما همکاران الکترونیک کمال تشکر را داز شما داریم ......بازهم مردان بی ادعایی مثل شما همه ما را شرمنده کردند

درود درود درود

حمیدی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:56

اگر صحت داشته باشه واقعا آفرین به این جسارت و مردانگی
خیلی سوزش داره برای کسانی که با نامردی فوق العاده را کاهش دادند

جبله دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45

با سلام خواهشمندست خبر خود را اصلاح فرمایید. خبر درست اینست . من به دیوان از معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور به خاطر جوابیه به شرکت در ارائه طریق در احتساب تفاوت تطبیق دز فوق العاده ویژه شکایت کردم و دیوان از معاونت مذکوز استعلام نمودند. و امور نظامهای جبران خدمت این جواب را دادند.؛۰(احتراما پیرو نامه 48779/90/222/د مورخه 1/11/90 در خصوص شکوائیه آقای عزیزاله جبله موضوع دادخواست دیوان عدالت اداری در خصوص عدم اعمال تفاوت تطبیق در برقراری فوق العاده ویژه، به این وسیله اعلام می دارد . اقلام قابل محاسبه حقوق ثابت مقرر در مصوبه شماره 100755/ت 46364 مورخه 16/5/90هیات محترم وزیران جهت متصدیان مشاغل مندرج در مصوبه مذکور در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاههای کشور، شامل حق شغل – حق شاغل- فوق العاده مدیریت و تفاوت تطبیق مندرج در احکام کار گزینی مشمولین مصوبه فوق خواهد بود. عدم اعمال میزان تفاوت تطبیق مندرج در احکام کارگزینی مستخدمین مشمول مصوبه فوق الذکر در برقراری فوق العاده ویژه آنان توسط دستگاههای یاد شده ، مورد تاَیید این امور نمی باشد.) به محض اینکه آقای مهندس رسولی نژاد از متن این نامه مطلع شدند . با اشتیاق و لطف زیاد همکاری نمودند. ودستور صدور احکام را صادر نمودند. شایان ذکر است از همکاری صمیمانه و بدرنگ معاونت محترم هوانوردی آقای مهندس شوشتری وآقای مهندس زمانیان همکار مراقبت پرواز تشکر می کنم. ودر پایان خواهشمند به نحوی موضوع را بیان نکنید که تحریک کننده و مقامت بر انگیز شود و در روند کار اثر منفی بگذارد.من هنوز حکم دیوان را نکرفتم و بخاطر داشته باشیم بر شک درست شدن این امر فقط و فقط لطف خداوند بلند مرتبه است. من ودیگران جز وظیفه انجام نداده ایم و انتظار هیچگونه تشکر و سپاسگزاری هم نداریم. خواهش می کنم فقط خداوند را شاکر باشید و ب حق خود آگاه . طاعاتتان قبول در گاه حق . با احترام جبله

کامند ساده پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

با تشکر فراوان از جناب آقای مهندس جبله که با پیگیری های شخصی به دنبال احقاق حقوق پایمال شده کلیه همکاران چه مراقبت و الکترونیک و مخابرات شدند کاشکی بعضی از این مدیران و مسولین بی کفایت میز دوست هم به فکر کارمندان باشند جمیعاً باید از امور اداری ظالم شکایت کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد