نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

کمیته رفاهی در اداره ارتباطی !!!!

---- از میان ایمیل های رسیده ------


اداره ارتباطی یک کمیته با حضور نمایندگان واحد های مختلف این اداره تشکیل داده تا در مورد اعطای وام 10میلیونی عملیات تصمیم گیری کنند . حالا این آقایون نشستند و تصمیم گرفتند که به افرادی که سابقا وام خودرو شرکت رو گرفتند (6 یا 7 سال پیش ) ، این وام 10میلیونی رو ندهند . اخه این چه اوضاعیه ؟؟؟ تا کی باید صبر کنیم ؟؟؟ ما با سابقه 20 سال و 22 سال باید وایسیم تا کی ؟؟؟  همه گرفتند این وام رو ، حالا که نوبت به ما رسیده این کمیته برپا شده و این قانون ها !!!  کجای این عدالته ؟؟!!  این آقایون اگر عرضه دارند برند جلوی امکاناتی که به مسئولین دارند میدند رو بگیرند و راجع به اونها تصمیم بگیرند . من به شخصه به این موضوع اعتراض دارم و هر جا هم این آقایون رو دیدم  این اعتراض رو اعلام کردم ... ولی ظاهرا گوششون بدهکار این حرف ها نیست ! واقعا بی انصافیه و این اقایون هم بی انصاف تر بقیه !

نظرات 29 + ارسال نظر
مراد بی حاصل شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41

با سلام خدمت آقای معترض :
ظاهرا سابقتون رفته بالا ودچار مغلطه استفاده حداکثری از زمان حداقلی شد ید حقیر 2تا پیشنهاد ناقابل دارم براتون یا اجاره بده یه کمباین بفرستم واحدتون هرچی مزایا وامکانت و تسهیلات هست رو درو کن بار بزن ببر خونه تا عدالت برقرار بشه یا نه میخوای با این همه سوابق وتجربه وتواناییهایی که در شکستن شاخ قول دادرین ما یه اکیپ متشکل از کمکها وتسهیلات نقدی وغیر نقدی بار یه نیسان یا خاور می کنیم بفرستیم دم منزل البته به همراه یه باد بزن یا پنکه که شکا رو باد بزنه با تشکر

آقا دکتر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:47

دمکراسی همیشه موافق و مخاف خواهد داشت ! به نظرم اگر دمکراسی باشه . . . کلی پیشرفت داشتید . . . البته نسبت به وضعیت دیکتاتوری سابق !

کارمند جوان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

برادر من تو خوبه یک امتیاری گرفتی و حالا صدات در اومده ما چی که باید بشینیم ببینیم کی سنوات خدمتمون 20 سال میشه تا شاید چیزی بهمون تعلق بگیره!!!!

مراد بی حاصل شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:32

با سلام
غول شاخ دار رو اشتباه نوشتم

مراد بی مراد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:11

وام 10 میلیونی چرا به ما نمی دن حتی یک بار در طول دوران کاری

امین الکترونیکی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:34

برو بابا ؛؛؛ حالا بازهم خدا رو شکر کن که این وام رو یکبار گرفتی ما که 20 سال سابقه مثل جنابعالی داریم و رنگ وام خودرو و هیچ امتیاز دیگه ای رو که ندیدیم چی ؟؟؟؟؟ پس ما چیکار کنیم..... به ما که بیشتر ظلم شده
حالا این قانون خوبه دیگه ... آنهایی که وام خودرو گرفتند باید صبر کنند تا کسانیکه از این تسهیلات استفاده نکرده اند و سالهاست منتظرند باید از این موقعیت سود ببرند تازه اگر به همه بدهند

بى خبر ساده یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:52

سلام اقا تو رو خدا به ما شهرستانىها هم بگىد مگه وام چى مىدن

ایکس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53

سلام

عدالت اجرای قانون هست

مصوبه هیات مدیره وام برای پرسنل شیفت هست

الان شما ببینید چند نفر شیفت وام گرفته؟

آقا دکتر دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:43

فرمول موفقیت رانمدانم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید.

محبوب دلها پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

سلام. امکانات و تسهیلات را نباید همیشه به یک عده خاص داد و تکرار کرد . آیا بقیه حق زندگی ندارند. بگذار یک دور این تسهیلات بچرخد دوباره به آقایان گرامی هم می رسد انشالله.
البته اگر این مصوبه که گفتی انجام شود چون سوابق نشان داده که این گروه گرامی همیشه قوی بوده و باز هم خودشان صاحب می شودند و فربه می گردند. تا امام زمان نیاد حق به حقدار نمی رسد. غصه نخور. و نگران نباش همین ماه جاری خودت وام ده میلیونی را گرفتی. برو دعا کن بجون مدیرکل

آقا دکتر پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:40

فعلا که برای الکترونیک تو شرکت جلوی وام 10 میلیونی عملیات رو گرفتند ، گفتند فقط و فقط به شیفتی ها تعلق میگیره و روزکار هایی که اسمشون اعلام شده نباید بگیرند و طبق قانون می خوان عمل کنند . . . . . !!! ظاهرا از بازسی اومدن گیر دادند که این وام برای شیفتی هاست و روزکارها اسمشون نباید رد بشه !

ناشناس جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:03

یکی این ریاست بی کفایت و دو روی الکترونیک مهرآباد که در ظاهر نشان می ده خیلی مومن هستش را عوض کنه نمی دونین چه پولای حرومی تو این اداره ردو بدل میشه اون دنیا باید جواب بدن

قرار داد ترکمن چای در شرکت فرودگاهه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:55

ثبت نام مسکن مهر ویژه شروع شد....
رسولی نژاد با قراردادی مثل ترکمن چای تمام زمینهای شرکت فرودگاهها را برای خوش خدمتی و تبلیغ انتخاباتی وزیر راه بخشید.

عضو کمیته یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:01

اون دوستی که گفتن عدالت واقعی در زمان امام عصر برقرار میشه حق دارن اما به عنوان کسی که در کمیته اداره ارتباطی بوده و در جلسه هاش حضور داشتم فکر می کنم این تصمیم که ابتدا کسانی که تا کنون از هیچ مزایایی استفاده نکرده اند در اولویت دریافت وام باشن تصمیم درستی بوده. البته تا حد امکان سعی شده که فاکتورهای مورد نظر عادلانه و با در نظر گرفتن حقوق اکثریت همکاران باشه. اگرچه ما از خطا و اشتباه مصون نیستیم اما نگاهمون همه جانبه و تلاشمون استیفای حقوق اکثریت بوده و اگر هم کسی از ما ناراضی هست انشاء الله که حلال کنه. البته من به هیچ وجه سخنگوی کمیته نیستم و این نظریات شخصی من بوده است.

سنگ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57

دوستان تهرانی این وام شامل شهرستانی ها هم می شه؟

متاسفانه در حال حاضر خیر

شاهد یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:56

حقمان را بدهند وام پیشکش بعد از چند سال با وعده ذخیره مرخصی را بلاخره دادند ولی انقدر حول شدند که تعدادی از همکاران فراموش شدند تا به حال پیگیری ما نتیجه نداده البته خر خودشان که لیست را داده بودند از پل گذشته مابقی بایستی بروند سماخ بمکند!!!!!

9 دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:49

اینکه می گن افزایش فوق العاده خاص و ویژه مالیده شده درسته؟

حق جبله دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:43

از حق جبله چه خبر؟

شاهد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

آخرین خبر تغییر ضریب فوق العاده خاص 0.96درصد الکترونیک یک درصد مراقبت

داوود پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:09

با سلام به مدیر وبلاگ
ما را که به شهرستان تبعید کردند خبری از تهران نداریم حداقل شما که در مرکز هستید در مورد فوق العاده خاص و ویژه اطلاع رسانی کنید.مرسی

شهرستانی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09

بنده خدابرو خدا رو شکر کن یک وام خودرو گرفتی با سابقه چند سال قبلت ، ما با 25 سال خدمت که از هیچکامشان بهره نبردیم چه باید بگیم ، تازه به درخواست ماهم در مورد همان وام خودروی بدون بهره ات مارو به بانک ملی با کلی دوندگی و دو تا ضامن و چک و سفته و.... و سود دو لا چند لای بانکی معرفی نمودند و الان هم از همین وام بی عدالتی نامبرده جنابعالی خیری به ما نرسیده است ، وانگهی قانون برای تمام شرکت فرودگاهها است ، چه کسی گفته فقط برای شما پایتخت نشینان است همه چیز ، مگر شهرستانی توی این شرکت کار نمیکند؟ مگر شهرستانی چوب گزاف گرانی و تورم ومشکلات را نمیخورد؟ تازه امتیازاتی ( بورس خارج - رفاهی-ورزشی و...)را که شما در تهران میگیرید مگر شهرستانی ها بهره ای میبرند
اگر کمیته واقعا میخواهد عدالت رعایت شود باید به فکر زحمت کشان شهرستانی هم باشد و همه امتیازات را برای تهرانیها قایل نگردد
تا زمانیکه ما همکاران خوبی با طرز فکر خودخواهانه مثل شما داریم باید عاقبت ما الکترونیکیها بدین گونه باشد

این روند برای مراقبت هم وجود داره و اونها نیز فقط این وام رو به تهرانی ها میدهند . . . . . پس فقط نیاید گفت مشکل از الکترونیکه . . . . .کل شرکت همچین وضعیتی داره !

کارمند مدیر شناس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

سلام
در پاسخ عضو کمیته
جدیدا یک کلام را یاد گرفتن شبیه این(البته تا حد امکان سعی شده که فاکتورهای مورد نظر عادلانه و با در نظر گرفتن حقوق اکثریت همکاران باشه. اگرچه ما از خطا و اشتباه مصون نیستیم اما نگاهمون همه جانبه و تلاشمون استیفای حقوق اکثریت بوده و اگر هم کسی از ما ناراضی هست انشاء الله که حلال کنه)
می بینید چقدر فریبنده و دلنواز و صدا خفه کن است برای ادامه حق کشی همکاران و دوباره با این جملات ادامه ظلم انجام می دهند. به قول یک مدیر محبوب قبل از سکته اش: وقتی دو دوست و همکار در حیاط شرکت ماشین شان با هم تصادف می کند هرجند که دوست هستند مقصر باید جریمه و خصارت را پرداخت کند و گذشت و حلالیت معنی ندارد. ثانیا خطا و اشتباه چرا در گرفتن پاداش و اضافه کار و وام و بهره وری و مزایا دیگر برای خوده مدیران اتفاق نمی افتد و فقط برای کارمندان و کارشناسن مجاز است و آنها هم مجبور به حلال کردن خاطی هستند.

کارمند مدیر شناس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01

سلام.

طبق بیانات نهج البلاغه: مدیران و رئیسان امکانات رفاهی را اول به زیردستان بدهند و خود جزء نفرات آخر از آن استفاده کنند.
چون وقتی اول خودشان بهره مند شوند برای زیر دستان یادشان میرود. سیر از گشنه خبر ندارد.و اعتراض که می شنود می گوید اشتباه شد حلال کن.

عضو کمیته یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

دوست رنجدیده من.
هیچ کدام از اعضای کمیته نه از مدیران هستند و نه امتیازی بابت عضویت در کمیته می گیرند.اگر جملات از نظر شما فریبنده و صدا خفه کن بود ما را حلال بفرمایید. ولی بدانید اعضای کمیته هم مثل شما رنجدیده هستند

حمیدی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:23

یه ذره تلاشم بد نیست.شما برا یه وام ده تومنی میزنین تو سر هم بچه های اداره ایکس ری خودشون یه صندوق راه انداختن و به خوداشون وام 5تومن میدن.

حمیدی 2 پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

بخاطر یک وام ده میلیونی. همش؟
ما که گرفتیم و رفتیم ( البته کمی بیشتر ) حقمان بود. بقیه هم خودتون می دانید و خودتان . حلال کنید.

چمدان سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:54

هرکس آمد با ساکی خالی بود ولی وقتی رفت باید چندنفر چمدانهایش را حمل میکردند حمیدی هم با نان و نوائی رسید و رفت حال ما که فقط تماشاگریم منتظر مردی هستیم با ساک خالی!!!!!!

وام نگرفنه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20

این وام ها تا وقتی که در دست اداره کل است باید چشم از آن بست و امید به گرفتن آن نداشت چون فقط چندین بار به افراد تیم و باند قدرت می دهند و یا به کسانی که بادمجان دور قاب چین هستند.
خدا را شکر که حقوق ما در دست اداره کل نیست من مطمئن هستم که اگر بود آن هم به دستم نمی رسید.یک نمونه دیگر اضافه کار هست که از سقف 120 رسانده اند به 80 ساعت و کمتر از 80 چون اعضای تیم شان باید همیشه, همیشه بالاتر از میانگین بگیرند تا 150 یا بیشتر.
خدا از سر تقصیراتشان نگذرد.

سپاسگذار یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:59

با سلام و تشکر فراوان از زحمات خالصانه برادران ارزشمند الکترونیک بالااخص برادر ارجمند جبله
من یه نیروی مراقبتی هستم از اقای جبله استدعا دارم در مورد افزایش حق نوبت کاری راهکاری بیاندیشند و پیگیری فرمایند ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد