نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نامه ای از طرف یکی از همکاران (1) . . . .

با سلام

حال که در جامعه ای زندگی می کنیم که بر اساس تعالیم دین مبین اسلام تعریفی شیوا و متین از مدیر و مدیریت به عنوان خادم و خدمتگزار امت اسلامی دارد و هرگونه فرض دیگر چون ، طاغوت صفتی ، ارباب رعیتی ، خود قیم پنداری  ، ملوک طوایفی و... را محال می داند جز این نباید باشد که مدیر ومجموعه مدیریتی نه به عنوان در راس قرار گیرنده بلکه به عنوان راهبر(leader) ،هماهنگ کننده (coordinate)و انگیزه دهنده و از بین برنده تبعیض ها وخود برتر بینی ها به دور از هرگونه فرا فکنی و تحمیل ناروا وتنها بر  اساس لیاقت و شایستگی ؛تمام  تلاش خود را برای رسیدن به فاکتورهای پیشرفت وترقی  مجموعه بکار برد .  

بدون شک مدیران خود بهتر می دانند که  پرداختن به مبحث بهره وری کارکنان یکی از مهمترین دغدغه های مدیریتی در دنیای امروزی است توجه به اهمیت نیروی انسانی در یک سازمان و نقش کارکنان در رشد وتحقق اهداف سازمانی بسیار حائز اهمیت است .

متاسفانه و باز هم متاسفانه ، احتمالا مدیران کنونی ما در صنعت هواپیمایی یا زمانی برای تلمذ برای فراگیری این مهارتها نداشته اند ویا فرصت دو چندان برای  تجربه آموزی  case study  می خواهند که فرض هر دو حالت مستلزم تبعات و پیامدهای سنگین است

آقایان ؛ آقا زاد گان و مدیران بالادستی صنعت هواپیمایی وای کسانی که در این برهه اززمان از باب رسالت  و نه خود کامگی بار مسئولیت تصمیم گیری ، نظم بخشی و آینده نگری این صنعت را برای رسیدن به اهداف چشم انداز بر دوش شما قرار داده شده آیا به تبعات تصمیمات غلط وسوء مدیریتهای خود واقفید ؟!!!! ویا نه بدلیل قرار گرفتن در چرخه تسلسل وفضای فساد انگیز توهم خود را در منتهی الیه لیاقت وشایستگی می بینید

ای انگیزه کشان صنعت هواپیمایی تبعات مرگ انگیزه و اشتیاق در این  زمان که با هجمه دشمنان به استقامت ایستاده ایم یعنی خدا حافظ همت مضاعف خداحافظ تولید ملی واین یعنی بی پاسخ گذاشتن لبیک بزرگان و خیر اندیشان نظام اسلامی

آیا قادرید تبعات انگیزه کشی خود را بپردازید ؟!!!

آنچه در این هنگامه بیشتر از مسائل مادی (تفاوت در پرداخت فوق العاده ویژه ) همچون شلاقی مهیب بر روح و روان و ذهن این تلاش گران بی ادعای صنعت هواپیمایی فرود آورده و تا اعماق استخوان را سوزانیده  بروز تبعیض ودوگانگی است که بدون داشتن دلایل مستدل وفقط بر پایه توهمات و ایجاد شانتاژ و جو عوام فریبانه  واستفاده ابزاری از تمامی امکانات حرفه ای و غیر حرفه ای  برای رسیدن به اندک عواید مادی از دوستان دیروزمان سر زده دراین شرایط خواهشا توقع زود امدن ودیر رفتن رااز ما نداشته باشید که مرگ انگیزه بدون شک ایثار ، فداکاری و... را نیز خواهد کشت .

آیابه تبعات انگیزه کشی خود واقفید ؟!!!!

آقایان مدیر بدون شک نظم ، صبرو شکیبایی ؛ متانت و نکته ومکان نسنجی که از خواندن علم هندسه ودانش مهندسی آموخته ایم تا کنون عملکرد ما را به سمت غوغا وهیاهو کردن سوق نداده است هر چند دوستان دیروزمان در هر جا و مکانی با دست زدن وهورا کشیدنو ... از این حربه هم گذر نکرده اند .چه گوییم که دوستان دوست می دارند دائم شورو غوغا را !!!!؟؟؟

اما ای انگیزه کشان صنعت هواپیمایی:

از من اکنون طمع صبرو دل و هوش مدار            کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

نظرات 1 + ارسال نظر
کارمند یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:49

سلام
لطفا در مورد اختلاف ضریب بین فرودگاه های مختلف هم توضیحی داده شود که مبنای این اختلاف چیست
اگر مبنا تعدادپرواز است که این امر اصلا در مورد الکترونیک صادق نیست چراکه در یک فرودگاه اقماری در منطقه دور افتاده کلکسیونی از تمامی دستگا ه های ناوبری نظارتی و ... وجود دارد که در اکثر مراکز نیست.آیا این عادلانه است؟و این نیز اضافه شود که در این فرودگاه اقماری با کمبود شدید نیروی انسانی کار انجام میشود در حالی که در مراکز الا ماشاله نیرو هستند.
اگه معیار چیز دیگری است ما را هم توجیه فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد