نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

جلسه تودیع اقای زمانی

روز دوشنبه 91/8/8 ، جلسه تودیع اقای زمانی در مرکز کنتری برگزار گردید .

این جلسه با حضور همکاران شاغل در مرکز کنترل ، مهر آباد ، فرود گاه امام خمینی (ره) ،و همچنین همکاران شاغل در شهرستانهای : کرمان ، زنجان و . . . . رونق دو چندان یافت .

حضور آقای مرتضی حسینی ، مدیر کل سابق الکترونیک ، و همکاران بازنشسته در این جلسه از نکات مهم این مراسم بود .

در این مراسم آقایان بهمن باقری ، مدیر کل جدید الکترونیک ، آقای شوشتری ، آقای زمانی و آقای قنبری سخنرانی  نمودند .

آقای قنبری در سخنرانی خود ضمن ابراز تاسف در کاهلی مدیریت شرکت فرودگاه ها نسبت به سایر دستگاه ها در تلاش برای ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل ، تاکید کردند که میبایست برای افزایش حقوق و مزایای همکاران تلاش بیشتری نمود و اتلاف وقت به هیچ وجهی جبران پذیر نمی باشد . همچنین ایشان اعلام نمودند که هیچگونه تفاوت و تبعیضی بین الکترونیک و مراقبت پرواز قابل قبول نیست و روند انجام کار طوری است که این اختلاف در ضرایب را قابل قبول نمی داند . در پایان اعلام نمودند که با تغیر افراد در سطح مدیریت نبایست گرایش متفاوتی نسبت به الکترونیک یا مراقبت پرواز پیش بیاید . به گونه ای که هر یک از این دو صنف وقتی به مدیریت شرکت یا معاونت عملیات رسیدند ، رشته کار را به سمت صنف خود بکشند . صحبت های ایشان چندین بار توسط حضار با کف زدن تایید گردید .


اسامی معاونین جدید مدیر کل جدید الکترونیک  همچنان اعلام نگردید تا شایعات  . . . . . آقای اسماعیل نیا بجای آقای زمانی و آقای امیرانی بجای آقای باقری (در سمت آقای ملایی) . . . . . همچنان ادامه داشته باشد .


نظرات 14 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:52

همکاران و دوستان گرامی متاسفانه خبرهای موثقی از منابع مالی به دستمان رسیده که قرار است بزودی فوق العاده مسکن و فوق العاده غذا حذف شود . آقایان مدیران عالی ریتبه شرکت برای ساکت کردن مدیران میانی به آنها قول وام مسکن 40 میلیونی داده اند . هر کس از هرجا ( نهادهای نظارتی و قانونی و . . . ) که میتواند تلاش کند که جلوی این امر گرفته شود . کاهش اضافه کار هم که کاملا جدی است . منظورم کاهش چندباره اضافه کار است .
خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند

ناشناس سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:23

در سایت جامعه تسهیلات و تجهیزات عملیات فرودگاهی ، مدیر سایت داره نظرات رو سانسور میکنه امیدوارم اینجا از این خبرا نباشه.
با تشکر
www.fanni.vcp.ir

ناشناس چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

دم قنبری گرم یه تلنگری به مدیران زد ما باید خودمون حقمون رو بگیریم به این مدیران بی کفایت که دلشون رو به وامهای شرکت خوش کردن نباید دل خوش کرد.

امین الکترونیکی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

واقعا که اگر این تهسیلات بخواد کم بشه دیگه هیچ انگیزه ای برای کار کردن نمیمونه و هیچکس دیگه کار نمیکنه چون همینجوری هم خیلی ها این روزها با این گرانی و وضع اسفبار اقتصادی دیگه انگیزه ندارند و به دنبال کار و درآمدی در بیرون هستند چه برسه به اینکه بخواد این آیتمها از ما حذف بشه دیگه هیچکس از جاش بلند نمیشه و این ضربه بزرگی برای همه ما و ... خواهد بود ....
چرا باید مدیران درد نداری و کمی حقوق کارمندان را نچشند ...آخه تمام فشار کار برای ما کارمنداست ولی وام خودرو و وام ویژه مسکن و اضافه کار بالای میلیون و بهره وری آنچنانی و خودروهای مگان اتوماتیک و چیزهای دیگر که ما خبر نداریم مال مدیران است ؛ آخه این چه عدالتی است ....
در این گرانی و بدبختی حقوق که هیچی اضافه نشد اینها بخواد کم بشه دیگه وا ویلا .... باید کاری کرد و زود جنبید

علی مددی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

تنها راه نجات ما کارمندان از تسلط فراماسونری حضرات امیر مکری و عبالرحیمی بر مدیر عامل بی کفایت شرکت و مدیران منفعت طلب و خائن به همکاران خود و ما پرسنل مظلوم بیرون راندن این بیگانگان(امیر مکری ظالم و عبالرحیمی مکار) از شرکت فرودگاهها استکه مانند اختاپوس بر پیکره شرکت فرودگاهها خیمه زده اند.


انشا،الله

آرین پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:04

در جلسه تودیع یکی از همکاران مراقبت رقابت بین الکترونیک و مراقبت را به دو تیم استقلال وپرسپولیس تشبیه کرد.درود بر ایشان.همانگونه که در ترکیب تیم ملی این دو در کنار همند ما نیز در عملیات هوانوردی در کنار همیم.و فوتبال کشور بدون این دو بی معنیست.در آمدزایی شرکت فرودگاهها مدیون عملیات است و میباستی پرسنل عملیات حقوق کاملا ویژه داشته باشند.

خرسند پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:40

قنبری همیشه حرفهای خوبی میزنه(فکر یارگیریه) ولی در عمل ...!!!!!!

اسدی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:04

باسلام
بنده واقعا متاسفم از اینکه آقایان اسماعیل نیا و امیرانی بعنوان معاونین آقای باقری معرفی می شوند واقعا افسوس صد افسوس الکترونیک واقعا قحط الرجاله ؟ !!111
باید از الکترونیک رفت ودر قسمتی دیگر کار کرد من واقعا متاسفم متاسف متا سف متاسف !!!!!!!!!1. بنده با اسماعیا نیا کارکردم ایشان یک دیکتاتور به معنی واقعی می باشد.

راسخ شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38

اسدی عاشقتم چون حقیقت رو گفتی

زمان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

مدرسه پیرمردها داره جون میشه!!!!

باران پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

همیشه کسانى که خدمت می‌کنند را به یاد داشته باشید

شهرستانی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01

چه خوب شد بالاخره ه ه ه ه زمانی هم رفت!!!!

عاشق پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:24

چه خوب شد بالاخره این عاشق های خدمت اجبارا رفتند!!!!!

چکامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

چی شد که بالاخره زمانی از اداره کل دل برید!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد