نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از میان ایمیل های رسیده (2)

سلام


آقایون و همکاران عزیز ، در جریان باشید هنوز که هنوزه برای آقای مهندس جبله "حق جبله" رو نزده اند!!!!!؟؟؟؟!!!


با توجه به پیگیری های ایشان و سایر همکاران ، ظاهرا هنوز اقدامی برای حکم ایشان صورت نگرفته است !!!


از طرف دیگر نیز هیچ کدام از ادارات و واحد های :  اداره کل ارتباطات و ناوبری . . . ..  اداره تجهیزات ارتباطی . . . . واحد مرکز کنترل ارتباطی . . . . . و همچنین سایر واحد های شاغل در مرکز کنترل . . .

تشکر وتقدیری درخور و شایسته برای ایشان نداشته اند ؟؟؟!!؟

هرچند که شخصیت آقای مهندس جبله بسیار بالاتر از این است که منتظر این نوع قدردانی ها باشند ، ولیکن شخصیت هر یک از ما ایجاب مینماید که پاسخی مناسب بابت زحمات ایشان داشته باشیم .

نظرات 11 + ارسال نظر
همکار شهرستانی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07

سلام برهمه همکاران عزیز
هر چند که این احکام برای اکثر شهرستانها هنوز صادر نشده وتنها در تهران ظاهرا داده شده و اون هم که ما شنیدیم در پرداخت مالی اش شرکت مشکل داره و نوع پرداختش با ابهاماتی است ولی با این اوصاف بدینوسیله من بعنوان یکی از همکاران آقای جبله عزیز شاغل در شهرستان ، از آقای جبله در خصوص زحمات و فعالیتشان خالصانه تشکر و از مدیران گرامی شرکت درخواست میکنیم که حداقل اگر به فکر تهیه نامه یا تشویق و تشکر رسمی و یا ... نیستند حداقل حکم بنده خدا روکه زحمت به نتیجه رسیدن خیرات آن به جمع کثیری از همان مدیران و سایر کارکنان گردیده را هر چه زودتر صادر فرمایند .

مدیران گرامی شرکت فرودگاههای کشور جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:43

حتما دوست عزیز حتما حکم آقای جبله رو می زنیم. حتما.
------------------
همکاران محترم
اگر خیلی راست میگین فزایش یک ماهتون رو به حساب آقای جبله عزیز بریزین تا جبران ناچیزی برای زحمات ایشون بشه. البته بعید میدونم دوستان حاضر به همچین کاری باشد ولی از مدیریت وبلاگ درخواست میکنم هر جوری که صلاح میدونن شماره حساب آقای جبله رو به اطلاع دوستان برسونن

مخلص یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

از ادارات و روئسا نباید انتظار داشت چون بدلیل تنگ نظری از آقای جبله تشکر نخواهند کرد اونا فقط هر چی بالا دستیشون میده تشکر می کنن قراره خود واحدها بصورت خود جوش از ایشون تشکر کنن.

گمنام سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:54

سلام.
احتراما به عرض دوستان برسانم که مگر برای کسی یا کسانی که پیگیر حق ریتینگ بودند سیستم اداری در هر رده شغلی و همکاران برای آنها یک ریال اضافی در نظر گرفتند و یا یک ریتینگ بالاتر به او دادند که به دوست و همکار عزیزمان آقای مهندس جبله هم نفر بعدی باشد. کار برای خدا مزد الهی دارد و بس.

جمعی از کارشناسان و متخصصان گرامی ع چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

جناب مدیران گرامی شرکت فرودگاههای کشور :
شما به فکر حکم زدنت باش و وظیفه خودت را به نحو احسن انجام بده ، کارمندهای زحمت کش در برابر زحماتی که میکشند حق دارند که به حقوق خود دست پیدا کنند ،شما که پاداشها و وامهای آنچنانی دریافت میکنید برای ما که از این چیزها خبری نیست ... پس دل ما کارمندها هم به همین چیزها خوش است و قابل توجه شما ها :

آقای جبله را ما میشناسیم ؛ بزرگتر و با مرامتر از این حرفهایی است که شما میزنید تا شماره حساب در سایت بزنند مطمئنا جواب این کار خیر را از خداوند بزرگ و منان دریافت میدارد بزرگترین چیزی که از یک برادر مومن به انسان میرسد دعای خیر وبا برکت آن میباشد .... پس ذات شما معلوم شد که در برابر کاری که میکنید چه چیزی از کارمندان انتظار دارید

خدا را شکر که حقوق و روزی ما دست شماها و امثال شما نیست والا که همه را تا حالا هاپولی کرده بودید
از اضافه کارها و پاداش هایی و مگان های سفید و اتوماتیک که برای خودتان کنار میگذارید معلوم است

از آقای جبله بسیار ممنونیم باشد که هرچه خیر از آسمان و زمین برایشان ببارد ... یا علی

اسدی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11

باسلام
بنده از نزدیک شاهد مجاهدتها وتلاشهای دوست بسیار عزیزم آقای مهندس جبله بودم ودیدم که چطور ایشان یک تنه با اهریمنی همچون امیر مکری که سرسلسله تیم مخالفان با صدور این احکام بودند ،به نبرد با ایشان پرداختند و پیروز این کارزار گردیدند.
درود و صد درود بر این مرد دلیر وبی باک.
ایشان از نظر بنده لیاقت پست مدیرکلی اداره مهندسی الکترونیک را دارند.

اسماعیل مطهری نژاد پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35

سلام
توصیه ای دارم برای دوستان عزیزم بخصوص جناب مهندس جبله:
اگر خواهان تشویق؛ تقدیر و تشکر هستید؛ حرافی پیشه کنید که با عملگرائی کسی به جائی نرسیده.
زیرا که خبر دارم با وجود عملگرا بودن جناب مهندس جبله باز هم دوستان فرهیخته و مهندسین اداره الکترونیک در انتخابات جامعه متخصصین به حرافها رآی دادند.

توبیخ پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:27

باید منتظر توبیخ ایشان نیز باشیم !!!!!چون خدمتگزاران را خانه ویران است!!!!

درس گذشت و فداکاری پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:16

مدیران شرکت فرودگاهها ببینند واز اقای مهندس جبله یاد بگیرند که چگونه میشه دلهای بندگان خدا رو شاد کرد و دعای خیر جمع زیادی رو ذخیره اخرت خود قرار داد مهندس جبله عزیز دست حق همیشه یار و یاورت باشه انشاالله.

اسماعیل مطهری نژاد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51

سلام مجدد
دوستانی که زحمت میکشند و عضو هیئت مدیره هر سنفی میشوند؛ وظیفه دارند که پیگیر امور باشند. زیرا که عضویت در هیئات صرفاٌ یک پرستیژ اجتماعی نیست. تلاش و صداقت دوستان؛ نشانه لیاقت و و پشتکار آنان است که توی مملکتی که هیچکس کار خودش را درست انجام نمیدهد شایسته تقدیر و تشکر فراوانند.
در کامنت قبلی همکاران عضو در جامعه به اشتباه به بنده گفته بودند که ایشان رای کافی برای هیئت مدیره را بدست نیاورده بودند.

الکترونیکی ها جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:19

دم جبله گرم نفسش چاق ما حاضریم دونگمونو بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد