نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نظر سنجی جدید

با توجه به عملکرد مدیریت جدید اداره کل ارتباطات و ناوبری (مهندس باقری ) و همچنین انتخاب معاونین خود ، آینده اداره الکترونیک را چگونه می بینید ؟

آیا روند فعلی را مناسب برای رشد و ارتقا جایگاه اداره الکترونیک میدانید ؟


لطفا در این نظرسنجی ما را یاری نمایید .

نظرات 37 + ارسال نظر
اسماعیل مطهری نژاد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50

معاونین محترم مدیر کل محترم
سلام علیکم
جناب آقای امیرانی
و جناب آقای اسماعیل نیا
خدا میداند که چقدر مشتاق بودم تا در جلسه معارفه شما عزیزان شرکت کنم؛ زیرا که شما را بهترین دوستان خود میدانم. ولی دست تقدیر رتبه اداری مرا در سطحی تعیین کرده که خبر معارفه شما هم سعادتی والا برای سطح اداری امثال من است. که نصیب نشد.
و اما یک پیشنهاد:
برای شما بهتر است که درجلسه ای سراسری( در سطح فرودگاههای کشور)؛ تمامی همکاران با سابقه بالای ۲۵ سال را دعوت کنید و در مقابل خود بنشانید و در سکوت؛ چند دقیقه ای فقط به چهره هایشان نگاه کنید. اگر شرم حضورتان باعث نشد شبانه به خیابانها بروید و جارو دست بگیرید به حجب و حیای خود شک کنید.
با تقدیم ارادت و تعظیم

mr یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:23

اقای مطهری نژاد با سلام خدمت شما فکر کنم تفکر شما در مورد سن افراد منطقی نباشد اگه نظری دارید در مورد کارکرد افراد گفته شود نه سن چون ملاک خوبی نیست .

حدیث یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:42

هر حکومت لایق همان مردم است . اگر سن و سابقه مهم نیست که به چه چیز این آقایان ایراد گرفتن وارد است چون در بین کارکنان با این سابقه زیر 17 سال بنظر نمی رسد افراد شایسته تری وجود داشته باشند لااقل این افراد چند سالی درون گود هستند پس باز هم تجربه ملاک ارزشی انتخاب مسئولین باید باشد .

ویران یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:57

سلام.
من که نه آقای اسماعیل نیا رو میشناسم نه آقای امیرانی. اگه عکس این دو را بزارید تا ما هم ببینیم بد نیست

منتخب دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

با سلام
آقای مطهری نژاد در صورتی نظر شما وارد است که افراد با سابقه تر دارای کارکرد و وجاهت بیشتری باشند ، اگر مصداق دارید بیان کنید تا اگر ADMIN صلاح دانست به نظر سنجی بگذارد

توکل برخدا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:27

انتخاب این عزیزان را به فال نیک می گیریم ان شاا... شایستگی شو دارند تا در جهت ارتقای الکترونیک از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

زمانی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

زمانی که ما بودیم گفتند فسیل و..... حالا که جوانها آمده اند میگویند بی تجربه!!!!! بالاخره تصمیمتان را بگیرید

اسماعیل مطهری نژاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57

سلام و عرض ادب
جناب مهندس زمانی
درست است که روش مدیریت شماره ۲ آقای حمیدی به خاطر ترس از تکرار همنشینی با آقای تدارکات محتاطانه و در سایه بود و سابقه درخشان شما را نیز تهت الشعاع قرار داد. ولی زمزمه فسیلی و دائی ناصر بودن شما از کسانی بروز کرد که برای شیفت پیدا کردن به سطوح بالاتر کم حوصله شده بودند.
ارادت و تعظیم

همکار و برادر کوچک همه دوستان سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

برادران من ؛ ما همگی در پی این هستیم که این واحد روز به روز ترقی کند و پشت سر هم ایراد میگیریم .... لا اقل اگر کسی را میشناسید برای این پستها معرفی کنید و یا اینکه با حمایت از آنها ؛ آنها را وارد گود کنید و با حمایت بقیه دوستان زمام را به این افراد بدهیم ... فقط با ایراد گرفتن و اشکال تراشی کار درست نمیشود ... کسی که اشکال وایراد میگیرد باید نظرات سازنده هم داشته باشد ....

خدا میداند که ما هم از این وضع راضی نیستیم ولی چه باید کرد ؟ چه کسی برای کار کردن پا پیش میگذارد ؟ آیا ما فقط بگوییم آنها نمی گذارند و هیچکاری نکنیم درست است ؟ پس باید کاری کرد وخودی نشان داد ...... یا علی

Aboozar سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:08

جناب مطهری نژاد .
اگر همه چیز به سن و سال باشد که همه چیز این کشور باید در اختیار پیران و سالخوردگان باشد . چه فکر کوتاهی دارید شما . شایستگی افراد به قدرت مدیریتی و سواد شان است نه سالهای گذر عمر .
شناخت زیادی از آقایان اسماعیل نیا و امیرانی ندارم تا قضاوت کنم اما دلیل بچه گانه شما به تعجبم وا داشت !!! تجربه حتما یک اصل مهم بشمار می آید اما حتما فردی با بیش از 15 سال سابقه کار بی تجربه محسوب نمیشود .
کمی فضای فکرت را گسترده کن جان برادر
از آقایان تازه به قدرت رسیده تقاضا داریم اولا به مقام دل نبندند و ظلم نکنند که با چشم بر هم زدنی روز حساب گرفتار خواهید بود . دوما اینکه تلاش کنند با نمایاندن بیشترترتر جایگاه علمی تخصصی الکترونیک مقامات عالی رتبه و تصمیم گیر نظام را آگاه تر فرمایید .
وقتتان را برای پاچه خواری امثال رسول ناژاد تلف نکنید که بطالت عمر است . همت بلند داریم .

لایق چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:01

چرا از افراد لایقتری همچو دهقانی زاده ویا شکرپور ویا حیدری ویا فدوی ویا کریمی که هم دارای سابقه بیشتر و هم برخی از آنها دارای مدرک فوق لیسانس و دارای وجاهت وهمچنین توانا و مردمی هستند استفاده نشده آقای اسماعیل نیا کارنامه خوبی در ناوبری نداشته حالا ارتقائ هم پیدا کرده !!چه کسی پشت پرده است؟

ویران چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:15

آقای زمانی شما حق دارید. واقعا تکلیف این پرسنل با خودشان هم معلوم نیست.
اگر در فرودگاهی به یک فرد با سابقه بالا امتیازی دهند همه میگویند که این فرد شایسته این امتیاز نیست.
اگر در همان فرودگاه یک فرد جوان را پست و مقامی دهند همه میگویند که یک بچه را گذاشتند سر کار.
من این بندگان خدا معاونین جدید را هنوز نمی شناسم.
ولی عقل حکم میکند که چند صباحی به اینان فرصت دهیم بعد قضاوت کنیم.
ضمنا سابقه 15 سال به بالا برای این پست معاونت مناسب است.

mr چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

با سلام به همه همکاران و تمامی بازنشتگان عزیز به نتیجه ای که رسیده ام بعضی ها فقط خوب نقش مخالفم را بازی می کنند .اگه بنا بر انتقاد باشد همه ما استاد انتقاد هستیم اگه درست می گویید راه حل نشان دهید اگه تجربه کافی است اقای باقری بهترین انتخاب هستند پس تصمیمات ایشان هم بهترین هستند .حال که این تصمیم گرفته شده است بیبییم در ابتدای راه از دوستان وهمکاران خود حمایت کنیم تا برای انها هم انگیزه ای برای کار کردن باشد .در صورت اشکال در عملکرد انها شروع به انتقاد کنیم .یادمان نرود ما انسانیم و قابل تغییر در رفتار و اعمالم . از مدیریت و زیر مجموعه نیز خواهشمندیم که با اعمال و رفتار خوب خود جواب منتقدان خود را که قبل از جزا مجازات می کنند را بدهند.

ناشناس پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:01

جناب آقای زمانی برایتان متاسفم با این همه علم وتخصص ودرایت تان هنوز افراد اطراف خود را نشناخته اید و یا شناخته اید و اینطور صحبت میکنید
موضوع اینجاست که همین آقایانی که الان اکثراً بر مسند قدرت تکیه داده اند طبل فسیل بودن و توجه به جوان گرایی را کوبیده اند تا خودشان به قدرتی که لایق آن نمیباشند برسند و تا کنون هم واقعا موفق بوده اند وگرنه کسانی که به این آقایان الان اعتراض میکنند و سابقه و تجربه را عنوان مینمایندکه همه در گوشه ای از این شرکت خراب شده بی در و پیکر و گوشه ای از ایران پهناور گذران عمر وبه تماشای بی لیاقتی و ضعف کاری آقایان و ضعیف شدن هر چه بیشتر الکترونیک را به نظاره نشسته اند چرا که کسانی را هم که در رده بالاتر نشسته اند بدتر از این افراد میدانند وکاری هم نمیشود کرد مگر توکل به خدا و کمک و یاری طلبیدن از حق لایزال

الکترونیکی ها جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

معاونان به نظرم میاد ادم های خوبی هستند تنها چیزی که هست ددیگه وقت نظر سنجی نیست باید همه حمایت کنند اینقدر هم مجیز نخوانند انتقاد اگه کسی داره راه حل بده والسلام منصف باشیم توصیه به همه همکار شما تشکر.

ناشناس جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

قای Admin محترم ترسیدی تاگفته های ما رو بذاری حتما تو هم یکی از همین آب تو آسیاب هستی

زمانی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

آقایون من ولی زمانی نیستم ؛ شما برداشت مورد نظر من را از زمانی نداشته اید(منظور من تاریخی یا دوره ای از زمان بوده)اما منظور من این بود که نباید حتما گفت که این فسیل است و آن جوان بلکه باید به عملکرد توجه داشت از آقای زمانی هم حلالیت میطلبم و شما هم باید همینکار را کنید

اسماعیل مطهری نژاد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28

جناب سایه
به نونی که میخوردی شک کن
با درج نکردن پیشنهادات نشان دادی که در سایه کاسه لیسی میکنی.
شاید گروه مراقبت منصفتر از شما به نظرات نگاه کنند.
شاید هم خاصیت شما راداریها باشد که افکار مخالف زیاده خواهان را مسموم میدانید.
خدا نگهدار

حامد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

به نظر بنده نظر سنجی بهترین روش برای انتخاب بهترین افراد هست
ایجاد فرصت مقطعی برای سنجش توانایی افراد خوب است ولی باید در مورد عملکرد انها نظر سنجی مناسب کرد نه اینکه همینطوری رشد کنند .

mr یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

آقای وبلاگر اگر میخواهی بحث ها نتیجه داشته باشد جنابعالی باید اول خودتو معرفی کنی نه اینکه تو سایه باشی!

منتخب سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02

ظاهرا همه در حال ارائه شرایط هستند و مصداق ارئه نمیکنند
بنده چند گزینه بدون هیچ ترتیبی پیشنهاد میکنم و امیدوارم جناب ADMIN آنها را طی جدولی با ارزشهای خیلی مناسب - مناسب و نامناسب به نظرخواهی بگذارد:
1- شکر پور
2- اسماعیل نیا
3- محسن ناصری
4- قاضی میرسعید
5- مصطفی قربانی
6- سیامک بهنام دیلمی
7- حسن قاسمی آرانی
8- بلقدر

گمنام سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17

با سلام و عرض ادب خدمت همه همکاران محترم.صحبتهای بالا را که خواندم،مقداری از بابت برخی از آنها افسوس خوردم.سخن کوتاه کرده و نظر خود را میدهم.مشکل از جوان بودن و یا مسن بودن نیست،هر کدام از اینها میتوانند خوب کار کنند.بنظر مشکل از سیاستهای اداره کل میباشد.به یک نمونه اشاره میکنم:از زمانهای قدیم در الکترونیک رسم بوده که پرسنل چند صباحی از خدمت خود را در فرودگاههای شهرستان انجام وظیفه نمایند ولی همیشه با این قضیه گزینشی رفتار گردیده است. اداره کل می گفت که اگر شهرستان نروید مشگل دریافت پست و ارتقا آن را پیدا میکند و شهرستان تجربه فرودگاهی میدهد و..... برادران گرامی ما آقایان امیرانی و اسماعیل نیا هر دو عزیزان ما بوده و از رفقای ما هستند و الحق و والانصاف که بچه های خوبی می باشند ولی در این راستا فقط کار ستادی کردند و تجربه فرودگاهی ندارند و اگر هم بگویند که این ضعف بگونه ای دیگر 1وشیده میشود باز هم عدالت در اعمال سیاستهای اداره کل در برخورد با همه برقرار نشده است فلذا مقصر اصلی اداره کل می باشد که برخی را با هزار وعده و وعید به شهرستان می فرستد و از یک طرف دیگر این عزیزان را بدون هیچ سابقه شهرستان پله به پله و سریع رشد سازمانی می دهد.در پایان به یاد می آورم که نام آقای دهقانی زاده هم برای پست معاونت مطرح بود و ایکاش بوقوع می پیوست چرا که جدای داشتن سابقه فرودگاهی و ستادی و مدیریتی ،دارای تحصیلات بالاتر و خوشنام در امور مدیریتی بوده و عملکرد وی در کیش بر کسی پوشیده نیست.با تشکر.

همکار سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:44

اسامی که پیشنهاد شده هیچیک هیچگونه کارکتر شاخصی ندارند و کاملا" در حد یک همکار هستند فلذا فرقی با معاونین و مدیر کل فعلی ندارند ضمن اینکه بیشتر این اسامی حتی در حد واندازه پیشنهاد نیز نیستند . اسم خاصی نام نبردم چون هدف تخریب نبود . افرادی مانند عسکری همت و ..... مناسب بودند که اداره شایسته سالاری را برنمی تابد و در شهرستانها نیز افراد شایسته ای در حاشیه و بیزینس خودشان هستند و تمایلی به تهران آمدن ندارند و پیشنهاد مصرانه همکاران مرکز را نپذیرفتند.

سلام چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20

با سلام خدمت تمام دوستان و همکاران محترم
دوستان گرامی من فکر میکنم در دعوای نام ها هدف و مقصد گم شده . دوستانی که بعنوان معاون مدیر کل معرفی شده و یا مطرح هستند هر کدام یک فرد و یک نفر هستند و به تنهایی و خودی خود قادر نیستند مشکلات خودشان را حل کنند ( هرکسی ماهیتا همین گونه است ) چه برسد بخواهند مشکلات اداره کل را حل کنند به نظر من اسم و نفر مهم نیست مهم همت و روح جمعی است که متاسفانه مدتی است در اداره کل از آن خبری نیست و هر کسی به نوعی دنبال مطرح کردن نام خود و یا دیگران است بجای نام ها باید به مرام ها و هدف اداره کل فکر کنیم و با همفکری و خرد جمعی در قالب انجمن و یا ... به دوستان معرفی شده کمک کنیم و با ارائه پیشنها دات سازنده به فکر ارتقای جایگاه اداره کل باشیم امروزه هر کسی در اداره کل در هر پستی که قبول مسئولیت میکند بجز اینکه خود را آماج انواع تهمتها و انتقادها قرار میدهد عایدی دیگری ندارد و صلاح نیست که با خراب کردن افراد به اداره کل و در اصل به خودمان ضربه بزنیم جان کلام مشکل نفرات نیستند مشکل جای دیگری است ... هر نفری هم که معرفی و یا مطرح گردد قطعا نقاط قوت و ضعفی دارد و متاسفانه در بیشتر موارد نقاط ضعف افراد را خیلی بزرگ می کنیم و .......

مخلص همکاران چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54

سلام.صحبتهای آقای گمنام خوب و منطقی است.بنظر من هم معاونین انتخاب شده در بحث پرسنلی نمیتوانند کار اداره کل را در شهرستانها پیش ببرند.مثلا میخواهند نیروی شهرستانها را تامین نمایند و «کلی صغری و کبری برای پرسنل می چینند که شهرستان چنین است و چنان است و تو اگر بروی اینگونه رشد می کنی و...»که پرسنل میگوید «اگر خوب و اینگونه بود پس چرا شما نرفتید» یا فردی از شهرستان درخواست انتقال به تهران را دارد(همانگونه که خیلی ها الان این درخواست دارند)معاونین محترم چه جوابی دارند بدهند،میخواهند بگویندکه«فعلا نیرو نداریم و شهرستان هم باید نفر داشته باشد»یا بگویندکه«ما هم شهرستان رفتیم و...»خلاصه آقای مهندس باقری با این انتخاب ها نه تنها مشکلی از اداره کل در این رابطه حل نکرد بلکه مشکلاتی هم بر آن افزود.به امید روزی که افرادی در مدیریت اداره کل قرار گیرند که بتوانند اینکونه مشکلات را هم مرتفع نمایند.مخلص شما

آرین چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

انا لله وانا الیه راجعون
خداوند اداره کل الکترونیک را بیا مرزد

آنتن پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18

سلام دوستان :
آیا پس از انتخاب مدیران ومعاونین ،این گونه بحث ها نتیجه مثبتی خواهد داشت؟
آیا نباید با استفاده از قدرت و اتحاد و با استفاده از همکاران در جامعه به دنبال شرایط بهتر شغلی و اقتصادی برای همکاران بود؟
به نظر شما نمی توانیم بر روی آیتم هایی همچون فوقالعاده نوبت کاری ، فوق العاده خاص با اتحاد وهمدلی وبا استفاده از شکاف های موجود در قانون خدمات کشوری کارکرده و به نتیجه مثبت برای همکاران رسید؟
دوستان باگذشت 9 ماه از سال، پاداشی که سال های قبل داده می شد پرداخت نشد، و جالب آن که دراین وبلاگ دوستان انتقادی هم نکردند.
تنها راه حلی که می شود اوضاع را کمی بهتر کرد،استفاده از قدرت جامعه است که از آن طریق بتوانیم احقاق حق کنیم، البته با اتحاد و همدلی

آزاد مرد پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:14

آقایون چرا به بیراهه میرید مشکل معاونین آقای باقری نیست مشکل خود آقای باقریه با توجه به شخصیت ایشون که همه میدونن علاقه وافری به میز مدیریت دراه و بالاتر از گل هم به مدیریت بالایی خودش نمیگه و در بست در اختیار رسولی نژاده آیا با این اوصاف میتونه از حقوق پرسنل الکترونیک دفاع کنه حالا چه فرقی میکنه معاونینش کیا باشند؟در ضمن چرا اینقدر دنبال ادمین وبلاگ هستید خودتون میتونید وبلاگ راه بندازید اگه بلد نیستید به یه بچه دبستانی هم بگید اینکارو براتون انجام میده توشم هر چی میتونید از باقری تعریف کنید ما هم میایم ماشاالله ایشاالله میگیم.

دادستان پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

این که افراد جوان وارد پستهای مدیریتی الکترونیک هواپیمایی بشن فکر خوبیه مشروط به استفاده از افراد با تجربه به عنوان مشاور واقعی

MR شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

با سلام دوستان متاسفانه در جایی که ما باید با هم همدلی و یکپارچگی داشته باشیم داریم یکدیگر را می کوبیم و شاید افرادی هستند که از دامن زدن به این مباحث سود می برند در نظر داشته باشید هنوز اتفاقی نیفتاده در شهرستانها مدیران اعلام می دارند که باید اضافه کار دوستان ما بیشتر باشد چون اگر کار انها بیشتر نبود که ضریب انها را بیشتر در نظر نمی گرفتند پس مواظب باشیییییید عزیزان بیاییم یکدل باشیم و قصاص قبل از جنایت انجام ندهیم و خودمان را زیر سئوال قرار ندهیم

ناشناس شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:22

دو شنبه 27 آذر ساعت 10:30 صبح ساختمان جدید شرکت فرود گاه ها روبروی دفتر مدیر عامل در رابطه با فوق العادع خاص تجمعی بر گزار می گردد حضور به هم برسانید برای احقاق حق پرسنل

mr دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:31

آقای وبلاگر تو بجز جوسازی و آب رو گل آلود کردن (احتمالا دنبال ماهی میگردی) کار مثیتی انجام نمیدی این چه تیتری که انتخاب کردی مگه باقری و امیرانی و اسماعیل نیا از اسرائیل اومدند!!! اون ها هم مثل همه ما تو این اداره کل کار کردند و رشد کردند منتها لیاقتشون از من وتو بیشتر بوده....بجای این مطالب مخرب به دنبال کار مثیت باش عزیز

برادر سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

از جلسه یا تجمع روز دوشنبه چه خبر؟ اتفاقی افتاد؟ از ضریب ها خبری نشده؟

همدوره دوستان جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

جناب mr
متاسفانه باید بگم که اینکه فلانی بعنوان مسئول جایی انتخاب میشه تو مملکت ما بر اساس لیاقت نیست بلکه بر اساس رابطه و آشنایی با مسئول بالادست است و هیچوقت به خودت جرآت نده که بگی این آقا که حالا بهش پست دادن ارزش و لیاقتش بیشتر بوده که انتخاب شده. یعنی اونایی که رفتند و تو شهرستان خدمت کردن و حالا هم فسیل اونجا شدن بی لیاقت بودن؟!!!
یعنی کسی مثل آقای واصل که نفر اول همین دوره آقایان امیرانی و اسماعیل نیا بود لیاقتش کم بوده؟ نه بابا فقط زبون مثل این آقایان نداره و نمیتونه جلوت یه حرف بزنه و پشتت حرف دیگه که لازمه رسیدن به پست و مقامه.

مطهری نژاد یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:49

سلام و درود بر مطهری نژاد که همیشه مردانه سخن میگوید و از پاچه خواری و مجیز گوئی به دور است ....سایه تو هم خوب پاچه خواری میکنی خبریه؟

mr پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

همدوره دوستان بدون که فن بیان از مهمترین ابزار یک مدیر است اگه آقایان امیرانی و اسماعیل نیا و بهنام وباقری فن بیان داشته باشند میتونند از حقوق ما دفاع کنند وگرنه یک آدم چلمن رو بزار مدیر کل اونوقت من و تو باید بریم تو سایه!!!!!!

زمانی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:30

منظورت از آدم چلمن زمانی بود که هیچ خاصیتی نداشت و امثال اون بودند که تو جلسات از حق ما دفاع نکردند تا به این روز افتادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد