نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از میان ایمیل های و پیام های رسیده

مثل اینکه قراره همه کارشناس مسئول ها با هم و همگی استعفاء بدهند . . . ظاهرا آقای باقری قصد داره منصرفشون کنه !!!! اما موضوع شدید تر از این حرف هاست . . . .

مثل اینکه شنبه هم یه جلسه ای بوده در مورد همین موضوع که تو این جلسه طولانی آقای باقری می خواسته موضوع رو یه جور هایی جمع و جور کنه !!! یه چند نفرهم حمایتش کردند . . . ولی در نهایت با اعتراض چند تن از کارشناس مسئولین که نهایتا به بالا گرفتن کار و مشاجره لفظی هم کشیده میشه . . . . قرار بر استعفای دست جمعی میگردد .


---------------------------------------------------------------------------


با سلام
دوستان عزیز مستحضر باشید  قانون خدمات کشوری  به شرکت های که بصورت  در آمد هزینه فعالیت می کنند اجازه داده تا از قوانین خاص مالی خود جهت پرداخت پاداش استفاده کنند بنا بر این طبق ماده ۲۱-۲۲ شرکتهای دولتی ما می توانیم ۲ بار در سال پاداش بگیریم. مدیران عالی شرکت در جریان هستند . ژی گیر حق خود باشیم.


--------------------------------------------------------------------------


ببخشید  شما این حرفها را به چه کسانی گفتید؟
چه کسانی باید استعفا بدهند؟
و کجای کار اشتباه بوده؟
باید چکار می کردیم  که نکردیم ؟ آیا اگر پیشنهادات شما را قبول می کردند و نتیجه نمی داد امروز طور دیگربی حرف نمی زدید؟
هنوز امید است بدلیل اینکه دوستان ما برای یک جمع متخصص زحمت کش  دارند تلاش می کنند و به لطف خدا به نتیجه میرسند . اگر هم نشد آنها تلاش کرده اند و انقدر وجود دارند که با شهامت بگویند رفتیم  تلاش کردیم نشد دوستان شرمنده ایم .هرچند می دانم نیازی نیست


------------------------------------------------------------------------


سلام مدیران الکترونیک که خود در سید (رتبه) مراقبت قرار گرفتند  ویک شدند پس چرا غصه دیگران را بخورند و موقعیت خود را به خطر بیندازند.بد زمانه ای شده هر کسی که مشکلش حل می شود فکر همکار گرفتارش هم از ذهنش پاک می شود. حالا دیگه مشکل برای دیگرونه  دیگه هم هیچوقت  سراغ ما نمی آید. مدیران ما خودشان که کار نمی کنند اگه کسی هم کار کنه به فکر ریشه کن کردنش هستن.من  که برای مبارزه با این بی همتی از گرفتن فوق العاده خاص  انصراف علنی و می دهم. و در روزنامه کثیرالانتشار پخش می کنم.


----------------------------------------------------------------------


لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود، می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد. ((نارسیس))


--------------------------------------------------------------------------


با عرض سلام خدمت تمام همکاران محترم  من تقریبا هر روز به این سایت سر میزنم و بیشتر دوست دارم نظرات سایر دوستان را ببینم
دوستان گرامی تفاوت الکترونیک و مراقبت .تفاوت دیروز و امروز نیست بلکه داستانی است که از سالها قبل و توسط خود ماالکترونیکی ها رقم خورده وقتی که ما قبول کردیم بالاترین ضریب ما در ریتینگ پایین تر از بالاترین ضریب مراقبت باشد .وقتی که در ماده ۶ قبول کردیم ضریب آنها بالاتر باشد . وقتی در بند ۱۰ ماده ۶۸ قبول کردیم بالاترین ضریب ما ۴۶ باشد و بالاترین ضریب آنها ۴۸ و .....در اوائل جلسه اشاره شده نیز صحبت از کوتاه نیامدن بود و ... ولی در آخر جلسه نمیدانم ..........انشاءا... خدا آخر و عاقبت ما را با این تصمیم گیران و مدیران بخیر کند فکر میکنم با توجه به اینکه در آخرین تغییرات مدیران هواپیمایی نیز در لیست با ضریب ۱ جا گرفته اند دیگر آقایان نیازی به ضریب الکترونیک نداشته اند و قانعشان کرده اند که یک جوری همکاران را هم ساکت کنند که نتیجه تمام تلاشها و دوندگی های جامعه را هم به باد دادند!!!!!!!!


-----------------------------------------------------------------------


بروبچه های الکترونیک هنوز به قدر و منزلت خود واقف نیستند فقط تجمع مسالمت آمیز چاره ساز است و بس.


------------------------------------------------------------------------

نظرات 19 + ارسال نظر
همکار دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

من خواهشم از مدیر محترم وبلاگ اینه تو این شرایط اطلاع رسانی درست و به موقع داشته باشند چون خیلی از شهرستانی ها هم دوست دارند به هر شکل ممکن از حقشون دفاع کنند حتی با استعفا یا اگه لازم شده باشه از راههای دیگه

بهار ( الکترونیک ) = بهار در بهار سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:17

باید مقاومت تا برابری ضریب الکترونیک با مدیران و مراقبت ادامه یابد . مدیران مجبورند برای منافع خودشان هم که شده بپذیرند فقط مقاومت تا پیروزی که نزدیک است انشا اله . javascript:void(0);

مدیر بی لیاقت چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06

متاسفانه تو مجموعه الکترونیک آدمهای ضعیف النفس کم نیست و دلشون رو به این چندرغاز خوش کردن باقری هم از این موضوع برای پیش بردن اهدافش استفاده میکنه باقری خودش و پسرش ضریب یک میگیرن و براش مهم نیست بقبه چی میگیرن دو سه سال دیگه بازنشسته میشه و وامها رو درو میکنه و میره پشت سرش یه خرابه جا میزاره اگه ضرایب اعمال بشه تو بقیه پرداختیها هم اعمال میشه ولی بعضی از دوستان حالیشون نیست چه اتفاقی داره میافته و جدول ضرایب رو قبو کردن مجموعه الکترونک باید بیدار بشه و از رسولی نژاد بابت این حق کشی شکایت بکنه و تا دیر نشده جلوی اعمال این ضرایب رو بگیره.

مراد بی حاصل چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

با سلام
ادمین عزیز جا داره الان نظر بنده رو در مورد خرید پالان مناسب را درج نمایید چون واقعا نیاز مبرم داریم می ترسم دیر بجنبیم پیش خریدشم گیرمون نیاد .

آقا دکتر چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:07

همه ما مدیون زحمات آقایان مهندس جبله و مهندس قاضی میرسعید هستیم ..... قطعا آیندگان هم مدیون ایندو هستند . . . . کسانی که پای حرف خود هستند و از هیچ تهدیدی نمی ترسند . بیایید لااقل کمی مثل آنها نترس باشیم و پای حق خود بایستیم ! بیایید برای مدت کمی منافع مالی را کنار بگذاریم تا به نتایج بیتر و بهتری برسیم ! کمی از آنها یاد بگیریم !!!!! بیاید و همت کنید !

خبر گزار چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:11

متاسفانه شنیده شده برخی از اعضای جامعه از جمله و-خ موافق با 75 هستند و در مقابل پیگیری اعضای دیگر کارشکنی می کنند.

gg چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:10

همکاران الکترونیک مشهد نامه ای با امضای همگی به مدیر کل مبنی بر انصراف خود از گرفتن فوق العاده خاص تا برقراری عدالت و احقاق حق نوشته اند

خبرگزار ۲ چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

سلام
خیانتی که در این دوره شد بدتر از گذشته و گذشتگان بود
یکی اومد و همه را خام خود کرد و بهره برداری کرد
ای داد از این همه بی خردی
عجب بازی راه افتاده!!!

منتخب چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

آقای Admin اگر امکان داره یک chat room پیاده سازی کنید تا همکاران سریعتر و online با هم تبادل نظر کنند -
ضمنا بقول یک از دوستان نه مدیر کل شیر است و نه کارمندان بلکه همگی از نظر برخورد با تبعیض مثل گوسفند هستیم و . . . بقول دوستی دیگر . . . همه از لحاف بیرون است .
دیدیم که از جلسه کارشناسان همه هیچ آبی گرم نشد .
باشیم تا صبح دولتمان بدمد ، حقمان همین است .

حتما
در اسرع وقت این کار انجام خواهد شد
ممنون از عنایت شما

دادستان چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

من آقای میر سعید رو میشناسم
حقیقتا انسان متعهد به کار و متدینی هستش ای کاش همه ما الکترونیکیها مثل ایشون تعصب الکترونیک در کنار دانش می داشتیم البته مطمئنم با کارایی که آقایون (مثلا همکار )مراقبت می کنند در آینده میرسعیدها خیلی بیشتر میشن
همینجا از همه کسایی که برای الکترونیک دل میسوزونند از جمله آقای میرسعید و آقای جبله کمال تشکر رو دارم ومیگم ما هممون در کنار شما همکارای عزیز برای احقاق حقمون هستیم

کارمند بی عرضه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16

آقای فخاری مطابق منافعه اش یار هر مدیر کلی میشه و به همون جهت میچرخه ما نباید به امثال ایشون دلخوش باشیم اگه بقیه هم کمی مثل آفای قاضی میر سعید جرات داشتن وضع ما خیلی بهتر میشد
ما باید خودمون اقدام کنیم.

دادستان جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:22

بازم دم بچه مشدیا گرم
اکه بقیه دوستان هم نامه نگاری کردن اطلاع رسانی کنن من شنیدم چند فرودگاه دیگه هم اینکارو کردن

کارمند اداری مالی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:40

شنیده ها حکایت از آن دارد که به دلیل مشکلات مالی صدور احکام فوق العاده خاص متوقف شده و پیش نهاد شده که نصف مبلغ فوق پرداخت شود و باقی جز دیون باشد

سلام شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:45

سلام خدمت تمام همکارام محترم و گرامی
دوستان گرامی متاسفانه در این دوره ادعای تعیین جایگاه و حق و حقوق واقعی الکترونیک تبدیل شده به دعوای درصد ُو با توجه به ضربه ای که دوستان مدعی در آخرین لحظات رسیدن به نتیجه به پیکره الکترونیک و هدف این جریان وارد کردند با توجه به جو حاکم بعید میدانم حالا حالا ها بتوان به هدف رسید با این جریان انحرافی و مدیریت موجود و ادعای سیاست داشتن و کاربلد بودن همه چیز باید از ابتدا شروع شود .
به نوعی هرچه رشته بودیم پنبه شد و برگشتیم سرخط و شاید عقبتر

شایعه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17

شایعه شده آقای فخاری در حال معامله با مدیر عامل می باشد.که 75%را تصویب کرده و خودش باز خرید شود .آقای فخاری اگر خلاف واقع می باشد دفاع کنید.
همچنین شنیده شده که قرار است همکاران الکترونیک در اعتراض به ضریب 75 و همچنین کاهش تعداد روزهای ماموریت عسلویه تا اطلاع ثانوی به ماموریت نروند

الکترونیکی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

جامعه چرا یه همایش صنفی نمیذاره تمام بچه های الکترونیک از تمام کشور نماینده شونو بفرستن وتصمیم گیری کنند

میر غضب یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

با تصویب ضریب 75% رسولی نژاد گورشو کنده و شرکت فرودگاهها منفجر میشه کسی حق نداره در باره حقوق قانونی پرسنل الکترونیک معامله کنه.

خواب خرگوشی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:25

مخالفت مجلس با فوریت طرح اعطای تسهیلات کاری به کارکنان مراقبت پرواز




نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح ارتقای ایمنی کنترل ترافیک هوایی در خصوص اعطای تسهیلات کاری به کارکنان مراقبت پرواز مخالفت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، با یک فوریت طرح ارتقای ایمنی کنترل ترافیک هوایی در خصوص اعطای تسهیلات کاری به کارکنان مراقبت پرواز مخالفت کردند.

در این طرح که به امضای ۳۸ نفر از نمایندگان رسیده بود پیچیدگی ذاتی حرفه مراقبت پرواز به دلیل استرس بالا حین فرآیند کنترل پرواز، تصمیمات آنی و قرار گرفتن در شرایط اضطراری از جمله دلایلی عنوان شده که این حرفه بتواند جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شود و کارکنان آن تسهیلات کاری دریافت کنند.

لازم به ذکر است این طرح با ۷۹ رای موافق، 138 رای مخالف و ۲۳ رای ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر با مخالفت نمایندگان مجلس مواجه شد.



هنوز منتظر باشید ات بارون بیاد. تازه این طرح هنوز به طور کامل رد نشده و قراره با یه سری تغییرات دوباره به مجلس بره..
آقای باقری و دوستان،آقای فخاری و دوستان خسنه نباشید

به هوش باشید دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:48

این لینک رو حتما ببینید


http://www.icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=220084


در صورت تصویب این طرح، ساعت کار نوبتهای عملیاتی کنترل ترافیک هوایی برای شیفتهای شب و ایام تعطیل با ضریب یک و نیم و شیفتهای عصر با ضریب یک و دو دوازدهم محاسبه میشود و مشمولان این ماده اجازه کار بیش از 12 ساعت متوالی را نخواهند داشت و حداکثر اجازه می یابند معادل نصف ساعت کار موظف ماهانه اضافه کار انجام دهند.

در صورت تصویب نهایی، حرفه مراقبت پرواز جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب میشود و علاوه بر مرخصی استحقاقی سالانه، حداکثر تا یک ماه مرخصی کار در محیطهای غیرمتعارف به آنان تعلق میگیرد و همچنین ساعات کار هفتگی شاغلان موضوع این قانون با توجه به حجم ترافیک، سختی کار، سابقه خدمت و کار در نوبتهای کاری غیرمتعارف به تناسب در هفته حداکثر تا 10 ساعت تقلیل مییابد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس این طرح به صورت عادی در نوبت بررسی قرار گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد