نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

ازمیان نظرات شما 1

بنام خدا
دوره ۲۰ انقلابی
با سلام :
با توجه به درخواست بعضی از همکاران مبنی درج مطالب نامه ای که اینجانب به بعضی از دوستان ارسال کرده بودم طبق درخواست ایشان در سایت نود الکترونیک اطلاع رسانی می شود با آرزوی موفقیت برای تمام مهندسین متخصص الکتر.نیک هواپیمایی :
چندی پیش مراسم تجلیل بازنشستگی بعضی از همکاران الکترونیک که از دانشجویان ورودی دوره ۲۰ الکترونیک بودند، در اداره کل برگزار شد. از یکطرف خوشحال و قدردان ومستفبل اینگونه مراسم شدیم و از طرفی تأسف خوردیم که دیگر شاهد حضور این دوستان خوب و عزیز در کنار خود نیستیم و مسلماً خاطره و عملکرد دلسوزانه و متعهدانه کلیه همکاران متخصص بازنشسته گذشته وآینده، در تاریخ الکترونیک هواپیمایی ماندگار خواهد بود.
شاید لازم بود . . . .



بعضی مطالب در این مراسم مطرح شود که نشد ولی با توجه به تماس ها و گفته های بعضی همکاران پس از مراسم، لازم دیدم آنها را بیان کرده تا هم از یکدیگر شناخت بیشتری داشته و هم انشاءالله تجدید نظر در بعضی عملکردهای خود داشته باشیم.
چرا دوره ۲۰ انقلابی؟
دوره ۲۰ انقلابی همان دوره ۲۰ الکترونیک است .دوره ورودی سال ۱۳۵۸ . جوانان کوکتل مولوتف بدست و مؤمن و پرشور دوران انقلاب اسلامی .کسانی که با داشتن حس و شور و تفکر انقلاب و مطیع امام بودن، خود را مؤظف به پاسداری از انقلاب و ارزش های آن میدانستند و با همین تفکر بود که بهنگام ورود به دانشکده(آموزشگاه عالی هواپیمایی کشوری آنزمان) در کنار سایر دانشجویان از سایر دوره ها، درودیوار دانشکده را پر از پلاکارتهای انقلابی کرده بودند و با توجه به فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص انقلاب فرهنگی دانشگاهها بمدت چند ماه دانشکده را در اختیار داشتند و بطورشبانه روز در آنجا سکونت داشتند..تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان، برپایی نماز جماعات در حیاط دانشکده، دعوت از سخنرانان بنام آن موقع ، فرمانبری از دستورات امام(ره) برای دانشجویان ، مقابله با تفکرات و تلقینات ضد دینی و مذهبی علیه نظام جمهوری اسلامی، تشکیل کمیته ای خود جوش و هماهنگ با دیگر ارگان های فرودگاهی یه جهت پاسداری و حفاظت از خروج منابع کشوردر ترمینال مسافری ، و... بخشی از ویژگیهای دانشجویان این دوره بود و بدین خاطر با توجه به شرایط زمانی و روحی و رفتاری این گروه، پس از آن ،دوره ۲۰ الکترونیک به دوره ۲۰ انقلابی معروف شد.پس از اتمام دوره پرایمری اکثر آنها به نقاط محروم کشور انتقال یافته و بخدمت مشغول شدند.این افراد علیرغم داشتن توانایی های بالای خود همواره عشق به آن داشتند که با خود دستگاههای الکترونیک هواپیمایی کار کنند و آچار بدست باشند. افرادی که غریبانه و مخلصانه دوران ۳۰ سال خدمت خود را به پایان رساندند. هر چند افراد انگشت شماری از این دوره هنوز درالکترونیک مشغول بکار هستند که در آینده نزدیک ایشان نیز بازنشسته میشوند ولی افتخار میکنم که همکلاسی این عزیزان بوده و امیدوارم همواره در پناه خدا و زیر سایه حضرت ولی عصر(ع) در کنار خانواده خود سلامت ، عزیز و سرفراز باشند.
و اما یک گلایه::
در شرایطی فعلی که دم ازیکپارچگی و وحدت الکترونیک میزنیم، در برگزاری مراسم هفته پیش که بسیار هم پسندیده و لازم بود، دعوت نکردن از دیگر همکاران که آنها نیز همزمان با این دوستان بازنشسته شدند، موجب رنجیدگی و تعجب گردید. چگونه میتوان یکپارچه بود وقتی که بین خودمان اختلاف میگذاریم؟ مطرح کردن مواردی مثل بودجه هر اداره و دوری راه ، بهانه هایی هستند که میدانیم با حداقل هماهنگی با سایر فرودگاهها (ولو در شهرستان ها)میتوان آنها را بر طرف کردو از این همکاران نیز دعوت نمود.(حتی از دوستان بازنشسته در فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد که در نزدیکی ستاد هستند نیز دعوت نشد).
اینکه برای این عزیزان در واحد کاری خودشان مراسم داخلی گرفته شود کجا و آنکه بطور رسمی و در حضور سایر همکاران در اداره کل طی مراسم ویژه معرفی وقدردانی شوند کجا؟
اکنون که بیش از هر زمان دیگردر اداره کل، وجود صمیمیت و رفاقت بین حوزه محترم مدیریت و مسؤلین گرامی و پرسنل عزیز الکترونیک حس میشود انشاءالله تفکر شهروند درجه ۱ و درجه ۲ که میراث ناخوشایند مدیران پیشین بوده وجود نداشته باشد و به عمل الکترونیک یک پارچه باشد .



ارادتمند کلیه مهندسین متخصص الکترونیک هواپیمایی
محسن قشقایی دوره ۲۰ الکترونیک

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10

انشاءالله واحدی برای رفاهیات و پیگیری مسائلی اینچنین از سوی اداره کل تشکیل که علاوه بر پیش بینی آینده امر اطلاع رسانی را انجام تا حرمت پیش کسوتان بیش از پیش نگه داشته شود میتوان برای این مهم صندوقی در نظر گرفت تا با مبلغی هزینه مراسم تجلیل از بازنشستگان عزیز راتامین شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد