نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

تجمع اعتراضی همکاران - چهارشنبه 23 اسفند

9 صبح : آغاز تجمع همکارن مهرآباد ، ستاد ، مرکز کنترل ، رادار ، اتوماسیون ، فرودگاه امام و برخی شهرستان ها در مقابل در ورودی اصلی شرکت و پیوستن سایر همکاران

با افزایش تعداد همکاران ، مشکلات ترافیکی در خیابان معراج پیش آمد ، همکاران فرودگاه امام و همچنین برخی شهرستانها نیز خود را به این اجتماع رساندند ، نیروی انتظامی جهت کنترل اوضاع تعدادی نیرو و ماشین به محل اعزام نمود .

تعدادی افراد ناشناس شروع به فیلم برداری از همکاران نمودند که با واکنش بجا و منطقی همکاران مواجه شد و در نهایت محل را ترک نمودند .


10:15 : حرکت همکاران به سمت داخل شرکت با شعار " مدیر بی کفایت . . . اسعفا استعفا "

واکنش پرسنل اداری شرکت فرودگاه ها درنوع خود جالب بود .

در طبقه ششم ، روبروی اتاق مدیرعامل ، همکاران همگی درخواست استعفای ایشان را داشتند ، پادرمیانی آقایان باقری ، امیرانی و اسماعیل نیا نتیجه ای نداشت و اعتراض همکاران هر لحظه بیشتر و بیشتر می شد . در نهایت درخواست مذاکره با هیئت مدیره اعلام شد و همه همکاران به آمفی تئاتر شرکت هدایت شدند .


10:50 آمفی تئاتر : بدلیل بسته بودن درب ورودی آمفی تئاتر ، در سالن طبقه همکف تجمع ادامه یافت . مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره برای پاسخ گویی به همکاران به طبقه همکف آمدند . همکاران با دیدن مدیرعامل شعار های قبلی خود را با شدت بیشتری ادامه دادند و خواستار عذرخواهی سریع و استعفای ایشان شدند .


جلسه با آیاتی از کلام الله قرآن مجید آغاز گردید . در ادامه مدیرعامل شروع به صحبت نمودند که با اعتراض شدید همکاران مواجه شد و در نهایت قرار شد صحبت ایشان شنیده شود . 


چندین بار صحبت ایشان با اعتراض همکاران قطع گردید و پس از یک کش و قوس حدودا یک ساعته در خواست شد که ایشان صحبت نکنند . آقای امیر مکری نیز پیرو صحبت های قبلی ادامه دادند که کلام ایشان نیز با اعتراض قطع گردید .


در بین این بحث ها ، آقایان میرسعید ، عتیقی ، فراهانی ، مطهری نژاد ، فخاری ، محمایی ، خدنگ و گودرزی صحبت های بسیار مهمی ایراد نمودند و به نکات بسیار دقیقی مبنی بر قانون گریزی و اعمال تبعیض توسط شخص مدیرعامل شرکت اشاره نمودند .


12:40 : در نهایت با توجه به استدلال های بی منطق اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و همچنین وقت کشی آنها ، تصمیم بر ترک آمفی تئاتر گرفته شد و علیرغم درخواست تعدادی منبی بر باقی ماندن در سالن ، اکثرهمکاران سالن را ترک نمودند .


در پایان طی بحث هایی که در سالن صورت گرفته شد ، قرار شد هیئت مدیره یک جلسه اضطراری در بعد از ظهر تشکیل دهد تا در این مورد بحث شود .


نظرات 16 + ارسال نظر
دادستان چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

نتیجه جلسه به اصطلاح اضطرایریشون چی شد کسی خبر داره؟
کی مشخص میشه؟
اگه نیجه نده باید همگی به اعتراضاتمون ادامه بدیم راهی که شروع کردیم باید تا آخرش بریم وخواهیم رفت

همکار چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

خدایا این رفاقت واتحاد را ازما نگیر
بچه ها دم همتون گرم باید یه جایی جلوی این افکار غلط و پوشالی گرفته می شد

حرف حق چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

طبق آخرین اخبار بر همان ضریب 95 درصد تاکید داشته اند.

الکترونیک شهرستان چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

میشه از طریق کشاندن پای صداوسیما واخبار ۲۰:۳۰به موضوع فیصله داد.

برابری چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

از همدلی و اتحاد همکاران گرامی نهایت سپاس و تشکر را داریم ان شاا... به اهدافمان برسیم.دوستان محترم برابری ضریب فوق العاده ویژه هم حقمان است.

مراد بی حاصل چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

با سلام
هرگز گروهی بر یک کار متحد نشدند مگر آن که کارشان قوت گرفت وپیمانشان استحکام یافت حضرت علی (ع)
بدون شک در شرایط کنونی که تورم وگرانی رمق وتوان قشر حقوق بگیر را گرفته ونفس هایش را به شماره انداخته در یافت معوقه التیامی شیرین وگواراست ولی زنده باد بر شرف ومرام دوستانی که یکصدا فریاد زدن درد ما فقط درد نان نیست بغض ما بغض سنگین تبعیضی است که از سوی نا پدری لجباز و جاهل ایجاد شده وخواسته ما ترمیم حیثیت و وجه شغلیمان و عزل و بر کناری عامل ومخدوش کردن ان است تا اینبار گستاخانه ما را به شلاق اختلاف 19 به 20 گذشته ننوازند بلکه ایندگان با افتخار توانایی خود را بر اساس مرجعی برابر بر اساس شایستگی و لیاقت با قامتی استوار فریاد کنند
بدون تردید تنها راه نجات ما ایستادگی در برابر متوهمانیست که با خود برتر بینی عامل این تفرقه انگیزی شده و عزل وبر کناری کسی است که با لجاجت و زیر پا گذاشتن ساده ترین اصول مدیریت بر این تبعیض دامن زده است .

محمد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:28

نتیجه جلسه اضطراری هر چه هم باشد، بعد آن همه توهین و بی توجهی مدیر عامل به پرسنل خدوم الکترونیک ما بایستی نسبت به احقاق حقمان که برکناری آن جناب است اهتمام ورزیم. شنبه یادمان نرود حتما لطفا شرکت کنیم

فریاد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:30

دم هر جی الکترونیکی هست گرم.
بچه ها تا برکناری رسولی نژاد و برقراری ضریب یک کوتاه نباید اومد.
ما بچه های شهرستان هم در مرحله بعد تحصن به تهران خواهیم آمد.

آرین پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:30

با سلام
همکاران فرودگاهها از طریق مدیر کلشان مراتب اعتراضشونو اعلام کنند

mehdi پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25

واقعا عالی بود بعد از مدت ها همکارا یک دست بودند طرح بنر هم عالی بود نباید بگذاریم هییت مدیره غیر مسول بین ما تفرقه بندازن با قدرت بیشتر باید ادامه داد انشاله شنبه وزارت خانه

اسدی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:16

با سلام وخسته نباشید به همه همکاران الکترونیک
روز جهارشنبه ثابت نمودیم که اگر بخواهیم می توانیم اینجانب دست تک تک همکاران الکترونیک را می بوسم وبراین بوسه افتخار می کنم .23 اسفند 1391 نقطعه عطفی در تاریخ شرکت فرودگاههای کشور شد ودر تقویم این شرکت ثبت ودرج گردید.مدیر وبلاگ ضمن تشکر از شما لطفا مطالب بنده را درج کن

الکترونیکی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

سلام بنده هم اونجا بودم محکم وایسیم تا جواب خیانت رسولی نژاد عزلش از مدیرعاملی با رسوایی بشه کوتاه نیاید

مجید پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:28

بچه ها دست تک تک تون رو از راه دور میبوسم شما با این کارتون جایگاه الکترونیک در شهرستان ها خیلی ار تقاء دادین
به خیلی ها فهموندین که هنوز ابرمردهایی هستند که جلوی زورگویی و حرف ناحق رو بگیرند

همکار پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

جهت اطلاع دوستان مراقبت تعریف مهندس در سایت ویکیپدیا:
مهندس کسی است که تلاش میکند که یک ساختار عملیاتی و عملی از مفهومی را ایجاد کند و در یکی از رشته‌های مهندسی آموزش دیده باشد و یا به طور حرفه‌ای در آن رشته مشغول به کار باشد. مهندسان از فناوری، ریاضیات، و دانش برای حلّ مسائل کاربردی استفاده می‌کنند.
مهندس با درک بهتری که از قوانین هستی دارد علاوه بر طراحی تولید و راه اندازی در زمینه نیاز های حال و آینده بشر باید از قدرت تحلیل خود در رسیدن به بهترین بازده تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهد .مهندس کسی است که مساله را به شکل فرمول در می اورد.


حرف حق جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:57

اتحاد رمز پیروزی

صادق جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:03

دست همه دوستان و سرورانی که در روز چهارشنبه جهت احقاق حق الکترونیک اقدام کردند ، درد نکند خیلی ممنونم.نشان دادیم که هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد