نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

نــــَـــوَدِ الکترونیکِ هواپیمایی

این وبلاگ محل تبادل نظر همکاران پر تلاش عرصه الکترونیک هواپیمایی می باشد

از میان نظرات شما 2

 ظاهرا این نامه باعث تعلیق نویسنده آن شده است !!!!

--------------------------------- 

به نام خدا
خدمت یا خیانت
فرودگاهها در تمام جهان آلوده ترین مناطق زیستی به شمار میروند. زیرا
1- آلوده ترین از نظر تراکم امواج مضر
2- آلوده ترین از نظر آلودگی صوتی
3- آلوده ترین از نظر آب و هوا ( آلودگی خروجی اگزوز هر هواپیما برابرآلودگی خروجی اگزوز ده هزار خودرو)
درضمن طبق سنوات گذشته، فرودگاهها اولین نقاطی هستند که در آغاز هر درگیری مورد هدف قرار میگیرند. و .......


شاید تصور کنید که زندگی در شهرهای بزرگ طبعاتی چون سرطان را به همراه دارد، ولی آمار مرگ و میر همکاران فرودگاهی در شهرهای کوچک نیز نشانگر امر فوق است.
اینجانب بعد از 22 سال سابقه کار در سازمان هواپیمائی کشوری و شرکت فرودگاههای کشور شاهد چندین مرحله ارتقاء حقوق و دستمزد از طرف دولت بوده ام که با کم کاری مدیران غیر محترم سازمان و شرکت فرودگاههای کشور و یا حتی سنگ اندازی بعضی از دوایر برای سهم خواهی بیشترمنجر به از دست رفتن فرصتهای بسیار عالی شده است که نمونه اخیر نیز یکی از آن موارد است.
در حرکت اخیر دولت درنظر داشت به بهانه مشاغل خاص و زیانبار و بی ارزشی ریال و افزایش قیمتها، مصوبه ای را برای کاهش فشار به کارمندان دولت به اجرا بگذارد که عزیزانی، بی توجه به گستردگی مشاغل و تخصص ها در شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور و وضعیت اسفبار آلودگیهای فرودگاهی که بهانه خوبی برای نمایش زیانبار بودن اشتغال در این مکان بود را تبدیل به فرصت صنفی کرده و برای مصادره این فرصت به نفع خودشان با توجه به موقعیت پیش آمده به جهت تصرف پستهای معاونت و مدیر عاملی اقدام کرده و حقوق حقه حدود 5000 پرسنل زحمتکش فرودگاهی را به غنیمت بردند. جالب این است که تلاش آنها برای نگرفتن این ضریب توسط دوایر دیگر چندین برابر تلاش آنها برای گرفتن آن توسط خودشان بوده، که همین امر نشانگر ضعف شخصیت انسانی این افراد است. زیرا که اگر قرار میشد به همه پرسنل شرکت فرودگاهها ضریب برابر بدهند ریالی از جیب آنها کاسته نمیشد.
آنطور که در خبرها مشخص شد بعضی از سازمانها با اتحاد درون سازمانی خود توانستند ضرایب چند برابری را به عنوان مشاغل خاص و زیان آور برای خود ثبت کنند. در حالی که با تلاش معکوس عزیزان در دایره ای مشخص و با شیطنتهای ابلهانه آقای رسولی نژاد و همت و تأیید آقایان دست اندرکار نظیر شوشتری و ... ضریبی بالاتر از یک نیز نصیب دایره مطبوعشان نشد.
سئوال اینجاست که:
آیا واحد و اداره ای در شرکت فرودگاههای کشور وجود دارد که در معرض خطر و آلودگیهای ذکر شده نباشد؟
آیا به زودی فرصتی اینچنینی برای افزایش حقوق به دست خواهد آمد؟ یا اینکه در مرحله بعدی نیز همانند این مرحله و مراحل گذشته سهم حضرات معلوم الحال و متکبر بیشتر از دیگر دوایر خواهد بود؟
مدیران ما در شرکت فرودگاههای کشورنیز همانند ما کارمندان دون پایه در قبال دریافت حقوق و مزایا از شرکت فرودگاههای کشور میبایست حافظ منافع شرکت باشند. آیا هستند؟
اگر مدیری در مقابل چشمانتان سیلی محکمی به صورت فرزند شما بزند، شما به جهت ملاحظه موقعیت شغلی ایشان و ترس از نابودی موقعیت شغلی خودتان همچنان به آن مدیر لبخند میزنید؟
آیا امروز مدیران ارشد شرکت فرودگاهها در سوزاندن اینگونه فرصتهای دست نیافتنی سیلی محکمی به صورت ما و فرزندانمان ننواخته اند؟
حتما جواب این است که زیانده بودن شرکت و نبودن بودجه کافی برای همه گیر کردن این مزایا باعث این رفتار شده است. ولی سؤال این است:
وقتیکه همهء آسمانها و بیشترین و مرغوبترن زمینهای یک مملکت در اختیار یک شرکت بوده و باز هم زیانده باشد، آیا زیانده بودن آن شرکت غیر از بی کفایتی مدیران آن شرکت است؟
مگر غیر از این است که در گذشته و حال اغلب مدیران شرکت فرودگاهها، قبل یا بعد از بازنشستگی در خدمت شرکتهای هواپیمائی و دیگر پیمانکاران بوده و هستند.
آیا مطالبات شرکت فرودگاهها از دیگر شرکتها، با خدمتگذاری سروران ما به آنها قابل وصول است؟
آیا خدمت بی دریغ سروران ما به دیگر شرکتها اجازه افزایش درآمد شرکت فرودگاهها را میدهد؟
والسلام
شاید به جهت این نوشتار طبق روال معمول برای بنده حقیر حکم تشویش اذهان عمومی را رقم بزنند. اما لازم به ذکر است که عوام در شرکت فرودگاهها فقط و فقط عده قلیلی از مدیران ارشد فرودگاهها هستند که به دلیل جابجائی طبقاتی در نظام مقدس قادر به درک مطالب فوق نبوده و نخواهند بود. چرا که به دلیل بالا بودن سطح دانش لازم برای خدمت در این سنگر مقدس، خواص در شرکت فرودگاهها در اکثریت بوده و مطالب فوق را پیشاپیش درک نموده اند. و ذکر این مطالب به جهت یاد آوری بوده و همانند همّت مان هیچ ارزش دیگر ندارد.
جهان سوم جائیست که همه هم دردیم........ ولی همراه نیستیم
اسماعیل مطهری نژاد

نظرات 59 + ارسال نظر
آنتن یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:57

درود بر شرافت وهمیت شما آقای مطهری نژاد،فقط وفقط به خاطر شجاعت جنابعالی و منطقی که در کلامتان می باشد.

متاسفانه عدم همدلی پرسنل عملیات هوانوردی و حتی همکاران الکتروتیک نیز زمینه ساز چنین رفتار گستاخانه ای می شود.
در زمینه تحریم عسلویه ، باین که خیلی از فرودگاهها با همدلی این کار را انجام دادند ولی دو سه فرودگاه ما که همه می دونیم 3 تا 3تا مامور فرستادند(منظورم بچه های اصفهان و شیراز و... نیست که بهشون بر بخوره !البته بعید می دونم)
با تشکر از همکارانی که این امر را میسر کردند.

این مبلغ فوق العاده خاص با کم کردن ریتینگ ،اینقدر مضحک وخنده داره که وقتی بیاد تو حکم می فهمید دوستان چه گلی به سر عملیات زدند.

متاسفانه با حذف پاداش و کم کردن ساعات اضلفه کاری (برای دوستان عملیات به بهانه واهی و افزودن آن به دوستان اداری ومالی )
و عدم واکنش به آن توسط همکاران ،شاهد زدن ماموریت های صوری برای مدیران و معاونین و مسولین مالی و اداری در اواخر سال هستیم، تا کمبود مبلغ پاداشی را که به ما نمی دهند برای آن ها جبران کند.
در زمینه آیتم حق اشعه ، به دلیل بخل برخی از دوستان و مدیران رده بالای الکترونیک ،چنین حقی از همکاران گرفته شد،که بعید میدانم با مدیریت فعلی همکاران به حق خود برسند.


با این حال و با این اوضاع به امید روزهای بهاری بعد از این زمستون نفس گیر وطولانی

کوچک همه همکاران یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:48

آقایان و همان مدیرانی که مخاطب آقای مطهری نژاد هستند بدانند که کوچکترین آسیبی به ایشان برسد اول خودشان واژگون خواهند شد .... اینان فکر نکنند چون مدیر هستند هر کاری که دلشان بخواهد میتوانند بکنند ... آنقدر همکارهای با نفوذ و قدرتمند در این شرکت وجود دارد که با اشاره ای آنها را میتوان کله پا کرد ولی فعلا سکوت کرده اند که ببینند همین آدمهای نا محترم چه عکس العملهایی نشان میدهند , اینها مطمئن باشند که هیچ ریاستی بر پایه ظلم برقرار نمیماند و در اول آبروی خودش را خواهد برد و بعد دوره قابچینها را به باد میدهد ؛؛؛؛

حالا بچرخ تا بچرخیم

خوشبختانه خبررسیده است که با حمایت همکاران الکترونیک مهرآباد ، ایشان مجددا مشغول به کار شدند و حکم تعلیق ایشان لغو گردیده است .

دادستان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:13

دمت گرم داداش خدا خیرت بده حرف دل ما رو زدی

حرف حق یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:05

همیشه حرف حق تلخ بوده وآنچه آقای مهندس مطهری نژاد مطرح کرده اند نه تنها حرف دل بچه های الکترونیک بلکه کل مجموعه شرکت می باشد.با این تفاوت که ایشان جرات به خرج داده بیان نموده اند.وظیفه ما حمایت از آنچه ایشان بیان کردند می باشد.

الکترونیک دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:34

دوستان عزیز الکترونیک بهتر هست که بریم دنبال حق اشعه ، الکترونیک از نزدیک با دستگاههای مضر کار میکنه نه مراقبت ، ما در فرودگاهمون تکن نیروی هوایی داریم که پرسنلش حق اشعه میگیرین و پس از 20 سال هم بازنشسته میشن . در حال حاضر فقط واحد ایکس ری تهران حق اشعه میگیره آخه واسه چی فقط تهران . متاسفانه الکترونیکیا با خودشون مشکل دارن و متحد نیستن . بعضی فرودگاهها عسلویه رو تحریم کردن باز یه عده فرصت طلب پیدا شدن و از خدا خواسته دارن میرن عسلویه . باید متحد بشیم و الا اوضاع همین به همین منوال ادامه دارد .

محمد دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:30

درود بر مطهری نژاد الحق که از شجاعت شما لذت بردم که امام ما فرموده است" هیهات من الذله" همین که شجاعانه زیر مطالبش امضا میکنه دست مریضاد داره ما که همچین جراتی نداریم من از همون اول هم گفتم این آقا (رسولی نژاد) اومده شرکت رو به هم بریزه کسی باور نکرد!!!

ایکس دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:43

بیان از شجاعت آقای مطهری نژاد غاصر است

sadegh دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

از آقای مطهری نژاد به خاطر شجاعتشان تشکر میکنم،
واقعا نیاز به اتحاد و همدلی بیشتر بین همه همکاران میباشد.

شاهد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:23

آتش های زیر خاکستر روزی دامن کسانی که به دنبال تفرقه صنفی در شرکت فرودگاهها هستند را خواهد گرفت لازم است مدیران به جای کار های مغرضانه که دودش تو چشم همه خواهد رفت به فکر پیشرفت و پیشبرد اهداف هواپیمائی باشند و احترام به همکاران احترام به خود است و بالا بردن سطح معیشتی همکاران باعث دلگرمی این خانواده بزرگ و در نهایت پیشرفت صنعت است پس بیائیم در جهت هدف مشترک گام برداریم./

safa سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:54

سلام . برادران عزیز از ماست که بر ماست . همان طور که برادر عزیزمان اشاره کردند همکاران ما برای رسیدن به پست همی حق و حقوق ما را ضایع کرده و در آینده نیز شاهد یک چنین شیرین کاریهایی از جانب آنها خواهیم بود . وسلام

محمد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:12

ضریب 1 و 75/. از دفتر رسولی نژاد خارج و پیگیری شد و این در حالی است که جامعه الکترونیک با کلی زحمت و مشقت از این دفتر به آن دفتر بدنبال گرفتن امضاء برای 95/. است . عزیزان کلید حل این مشکل در دفتر رسولی نژاد است و تا وقتی ایشان در آن دفتر مشغول به کار است راه به جایی نخواهیم برد بیایید با هم خواستار استعفاء و برکناری ایشان باشیم

عمــ-_-_-_-_-_ــاد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:19

آخرین اخبار رسیده از شرکت گواه اینمطلب است که احکام همه بجز الکترونیک یا زده شده یا در حال زدن است
حالا چرا ؟خدا میداند
یا قراره زیادش کنند یا کمش!

از تفرقـــــــــــه و سخنان تفــــــــــرقه افکن بپرهیــــــــــــــــــــــــــــزید
مطمئنا با یکپارچه شدن نتیجه مطلوبتر خواهد بود

مهران محمائی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:34

اقدام آقای مطهری قابل تقدیر و نظر ایشان نظر کل پرسنل الکترونیک می باشد.

علی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:31

من از آقای مطهری نژاد ودیگر ممکاران که به خاطر همکاران الکترونیک وقت میگذارند متشکرم ما شما را حمایت میکنیم و میتوانیم حقمان را با منطق مانند همیشه به گوش مسئولین برسانیم. ونیازی به توهین نیست وهر مسئولی هم نباید به خاطر یک حرف اقدام به اعمال عجولانه کند هرچند عمل ایشان قانونی نیست و ایشان نمیتواند به خاطر مسائل شخصی کارمندی را معلق کند
با تشکر از شما همکاران گرامی



ضمنا جناب آقای ایکس ((قاصر))

سلام بر همکاران عزیز و ارجمند چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:24

ظاهرا این اتحاد ما یکجا جواب داد و آن کمبود نیروی متخصص الکترونیک است که هیچکس حاضر نیست به آن انفرادی برود تا ماموریتها به بیست روز برگردد .در سال 87 ماموریت در قبال 12 روز 27 روز حکم میزدند بروید حکمهای آن موقع را نگاه کنید ولی چرا مبلغ قرارداد شرکت با آنکه 14 میلیارد تومان شده چرا روز ماموریتها را کم کرده اند باید به همان 27 روز برگردد این اتحاد را حفظ کنید تا کاملا حرف ما به کرسی بنشیند

...... حقوق بین المللی یک مهندس برق در دو سال پیش 6800 دلار بود و حقوق یک کارشناس مراقبت پرواز 6500 دلار اگر بخواهید لینک آن را در اختیار میگذارم تا ببینید .................

همکار چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:17

شجاعت آقای مطهری نژاد قابل تقدیر است. کاش قدری از این شجاعت رو مدیران ما میداشتند.

آزاد مرد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

همه باید یکصدا خواهان استعفای رسولی نژاد بشیم.

الکترونیک مشهد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

درود بر مطهری نژاد که حرف حقش حرف همه دلهای سوخته است و ننگ بر مدیران نالایق ستادی که نه تنها طرفدار حق نیستند گفتن حق از طرف دیگران را نیز بر نمی تابند
مسئولان بدانند "مطهری نژاد" همچون صاحب نامش پاک است و نمی توانند هیچ وصله ای به ایشان بچسبانند
اسماعیل جان سلام و درود خدا بر دو برادر شهیدت و برتو که با گفتن حرف حق اجرت نزد خدا کمتر از برادران شهیدت نیست .

الکترونیک چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

باتشکر از زحمات کلیه دوستان وهمکاران مخصوصا جناب مهندس مطهری امیدوارم مسولین کمی مدبرانه تصمیم گیری کنند و یه خورده اینده نگری داشته باشند. از کلیه دوستان خواهشمندم که تا حصول نتیجه پی گیر قضیه باشند
بیایید کمی فکر کنیم ایا نمیشد در این شرایط با حقوق کم که فرصتی مناسب پیش امده بود حقوق همه همکارا زیاد میشد چرا بعضی ها دوس دارند خیلی بیشتر حقوقشون زیاد بشه
ایجاد مرزبندی در تفکرات مدیریتی از نمادهای ضعف مدیریت میباشد و ایجاد همبستگی نشاندهنده قدرت مدیریت هست.............

اتحاد پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:15

دوستان بالاخره زحمات و پیگیریهای دوست و برادر وهمکار عزیزمان آقای مهندس جبله به نتیجه رسید و پرداخت مابه التفاوت اضافه کارهای سالهای 88 و 89 به امضا ، ودستور پرداخت آن صادر شد که در این راستا تمامی مجموعه شرکت فرودگاهها از جمله پرسنل اداری و خود مراقبتیهای تکرو و آقایان مدیران و رسولی نژاد خود خواه که اضافه کارهای آقایان مطمئنا از 175 ساعت کمتر نبوده ، مدیون مجموعه الکترونیک و درراس آن آقای جبله هستند و برای این کار بزرگ که در شب عید هیچگونه پرداخت فوق العاده ای وجود ندارد و یک مبلغ چشمگیری نصیب آقایان از سر خیر الکترونیک رسیده حتی به خود زحمت یک تشکر بصورت حداقل برابری ضریب یک درصد که حق الکترونیک است رانمیدهند و در این راستا حتی مانع تراشی نیز میکنند و به جای اتحاد وبرابری که میتوان به دیگر حقوق از دست رفته رسید را جای آنرا به پشت پا زدن به مجموعه بزرگ الکترونیک تبدیل نموده ند
و دیگر اینکه دست همه همکاران دراین اتحاد درد نکند که تحریم ماموریتها دارد کار خودش را میکند و ازالان دوستان به ظاهر مدیر به دست وپای تامین نیرو درشهرستانها افتاده اند ومیخواهند بیشتر در مقابل آقایان بالا دستی ، الکترونیک را خوارتر نمایند که این اتحاد جلوی تصمیمات پلیدانه آقایان را گرفته است وتا گرفتن حق مسلم الکترونیک این راه ادامه داشته و در اینجا اعلام مینماییم اگر نتیجه مطلوب حاصل نگردد درمواردی مشابه نیز بسط داده میشود

تاسیسات تهران پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:13

با سلام
تا وقتی همه واحدها فقط به منافع صنفی خودشون فکر کنند همین اوضاعه باید یکصدا شد . باید به فکر دیگر اقشار زحمت کش در فرودگاه هم بود من فکر نمیکنم صحبتها ی آقای مهندس مطهری نژاد صنفی بوده باشه. ایشان حرف دل همه مارا زده است . خدا خیرش بده بالاخره یک نفر از عملیاتی ها پیدا شد از همه دفاع کرد

مطلع پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

با سلام
در خصوص محاسبه و پرداخت مابه التفاوت در اضافه کارها ِ موضوع به هیچ شخص خاصی بر نمیگردد چون مدیران خودشون بیشتر از همه منتفع میشن . اگر آقای اتحاد دنبال درست کردن یک سوپر من بهت مثلا بگن آقای فلانی زد تو گوش رییس شرکت . ( البته اگر دیده باشن که آقای فلانی موقع دیدن مدیر عامل تا کمر خم نمیشه )

همکار الکترونیک پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:24

سلام من هم با ایشان موافقم میتوان با اتحاد با دیگر دوایر عملیاتی کارهای بزرگی انجام داد متاسفانه ما از این توان بیخبریم و از آن استفاده نمیکنیم بامید روزی که همه همکاران فرودگاهی از این پتانسیل استفاده نمایند

همت بالا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

بازم همت آقای جبله که همیشه زنده باشه و در کل مجموعه الکترونیک اگه نفع و سودی میخواد برای همه میخواد نه مثل مراقبت که میگه از دماغ فیل افتادم و اگه امتیازی بگیره مثل لاشخورها حاضر نیست کسه دیگه ای سهیم بشه.

دوستدار جامعه عملیاتی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

دانایی هر فرد حکم میکند که بین اپراتوری و یا به عبارتی استفاده از تکنولوژی روز جهت انجام مقاصد مختلف از یک طرف و گرایشهای علمی از سوی دیگرتفاوت ماهوی قائل شود و اگر بخواهیم بپذیریم تحریمها را در سیستم هواپیمایی چه کسانی دور می زنند بویژه آنکه پروازها به حداقل رسیده است- فرد غیر مغرض به مجموعه های فنی و مهندسی رای میدهد که علیرغم کاهش نیرو و بالار فتن تجهیزات و خرابی آنها به تلاش مضاعف مشغولند تا چرخ صنعت هوایی کشور از گردش باز نایستد. از سوی دیگر بر کسی پوشیده نیست با پویا نگهداشتن تجهیزات ناوبری- سوئیچینگ و امکانات مکالماتی بر روی زمین و با هواپیما- رادار و دیگر سیستمهای عملیاتی در دیگر بخشها امکان برقراری تماس اپراتور مراقبت پرواز فراهم میگردد. در حقیقت جمعی تلاش می کنند تا فردی بتواند هدایت هواپیما را طبق مکالمات از قبل تعریف شده و دستورالعمل مربوطه هدایت و امکان جابجایی مسافران وبار هوایی و دیگر خدمات مرتبط فراهم می گردد. آن موقع به حقوق همه تعرض شود چون صدای اپراتور بر روی آنتن شنیده می شود؟؟!! علیرغم آنکه در جامعه علمی و متخصص الکترونیک هستند افرادی که می توانند به برخی از این نامهربانیها پایان داده و به دستور مقامات مافوق مدیرعامل شرکتی که باید مدیر همه باشد نه یک کسوت خاص!!! را وادار به اجرای عدالت نمایند اما امید است حرمتی که تاکنون برای ایشان نگهداشته شده است را مدیر عامل محترم پاس داشته و قبل از اینکه لیوان بیافتد و آب ریخته به ظرف باز نگردد و حسرت در دل ایشان و برخی از همکاران که با کج اندیشی کوته نظری می کنند بماند- انشااله هر چه سریعتر در این عصر تورم و هزینه های سر بار که دولت محترم نیز گامی برای رفع این مشکلات با طرح اینگونه ظرائب بر داشته است و با اقدامی به موقع به این بی عدالتی ها پایان داده و در محیط کاری آلوده چه از حیث آلودگی هوا- آلودگی شدید صوتی و از همه مهمتر آلودگی مضر فرکانسی به بالا بردن انگیزه و ایجاد خاطره ای مثبت در ذهن متخصصین کشور در حوزه الکترونیک و مجموعه های محق دیگر اقدام و بجای طرح اعداد تبعیضی به دنبال دریافت ضرایب بالاتر از ۱ و ۲ برای همه تلاشگران عملیاتی باشند. مسلما تفرقه بین واحدهای عملیاتی به نفع هیچکس نخواهد بود و بجز حرمت شکنی ها و فراهم شدن برخی زمینه های اختلاف سودی نخواهد داشت که در افروختن آتش افرادی که با افکار تبعیض امیز جهان سومی(و نه دنیای پیشرفته خواهان عدالت برای همه اقشار)با آتش بازی می کنند نیز خواهند سوخت و فکرنمی کنیم در دنیایی که به برد برد فکر می کنند این تفکر بدور از منطق هر عقل سلیم و فرد معتقد به دنیای آخرت باشد.
از طرف یک همکار دوستدار تمامی جامعه عملیاتی هواپیمایی

مهدی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23

با سلام خدمت همکاران عزیز
و بخصوص همکاران شاغل در فرودگاههای کوچکتر

ضمن تشکر از جناب مهندس مطهری نژاد
لطفا در مورد تحریم ماموریت ها جدیت لازم را داشته باشید تا جواب دهد . از ابتدای سال آینده هیچ کس پاسخ مثبتی به ماموریت ها ندهد .

خبر های پنهان پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:42

دوستان اطلاع داشته باشید که بابت ضریب ۱ به هر یک ازمدیران به مرحمتی آقای رسولی نژاد بین ۷۰۰ تا یک میلون تومان اضافه شده که قابل اعتراض می باشد ضمنا هیچ چیزی برای آقای رسولی نژاد در این روزهای پایان کار دردناک تر از این نیست که پست مدیر عاملی از ایشان باز پس گرفته شود و ما قول میدهیم اجازه نخواهیم داد با این پست بازنشسته شوند.

خبرهای پنهان پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:13

دوستان طی خبر های رسیده آقای رسول نژاد و دوستانشان اقدام به خرید سیستم ATISبرای فرودگاه امام کرده اند با توجه به اینکه یکی از مهندسین الکترونیک مهرآباد سیستم ATIS با کیفیت عالی که به مدت 1 سال تحت تست بوده و عملیاتی می باشد ودر حال حاضر در فرودگاه مشهد مشغول به کار می باشد اینکار مصداق مشهود اصراف میباشدو با عنایت به اینکه خبر های رسیده حاکی از خرید از یک شرکت خارجی که نمایندگی آن در مشهد می باشد بوی زدو بند و لفت و لیس می آید که خیانت واضح تر از این نمی تواند باشد.

عدالتخواه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:17

سلامتی همه عزیزانی که حرف حق رو میزنند و از کسی جز خدا واهمه ندارند صلوات

الکترونیک پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:39

مهندس جبله که این همه زحمت کشید پیشنهاد میدم یه نفر از بچه ها همین مدیر سایت بانی بشه تا بتونیم از طرف همه الکترونیک با یه هدیه نا قابل زحمات ایشان را تا حدودی اجر نهاده باشیم مدیر سایت موافقی؟

با هم پشت ما کوهه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:28

آنچه مشخص است، عدم پیگیری و حمایت ادارات کل الکترونیک از حقوق مسلم و بحق پرسنل الکترونیک است که باعث میشود افرادی مثل رسولی نژاد دست به هر اقدام صنفی در جهت منتفع نمودن مراقبت پرواز زده و نظرات تنگشان باعث دیده نشدن بخشهای دیگر مجموعه های فرودگاهی شود. ما همراه بخشهای دیگر، فقط با پشتیبانی از هم و یکدل شدن میتوانیم به خواسته های بحق خودمان برسیم. پس بیاییم با هم باشیم.

کارشناس پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:23

آقای اتحاد این تفاوت تطبیق اضافه کار با تفاوت تطبیق فوق العاده ویژه از زمین تا آسمان فرق داره این حکم توسط دیوان عدالت صادر شده و مرجع شکایت کننده هم در شرکت فرودگاههاه نیست.

فریاد پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:06

آای مطهری نژاد. دمت گرم. با پشتت هستیم. داداش از هیچی نترس. هیچ کاری نمی تونند بکنند.شما نمونه بارز یک فرد شجاع هستید. دمت گرم.
آقای جبله. ای ول بابا. کارت بیسته. خیلی لوتی هستی. می خوامت.

یزدان جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49

شکی نیست که حرفهای اقای مطهری درسته ولی ادب حکم میکرد از به کار بردن کلمات سبک پرهیز میشد و ما باید خودمون رو جای اونها قرار بدیم ببینیم ایا توان همچنین کلماتی رو درباره خودمون داریم

مجید جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03

احسنت به شجاعت و همت آقای مطهری نژاد ، این که سریعا در مقابل انتشار این نامه آقایان ! عکس العمل نشان داند یعنی اینکه صدای ما به همین سرعت به مسوولین می رسد ، خدا رو شکر ،
کاش این نامه رو همیشه نصب العین قرار دهند تا شاید از این به بعد ،به جای تبعیض ، به دنبال بهبود وضعیت رفاهی و اجتماعی پرسنل شرکت باشند.

همکار جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

از آقای مهندس مطهری نژاد تشکر میکنیم. فقط و فقط اتحاد و همدلی کلید پیروزی ما است. نبایست هیچگونه تفاوتی میان ما و همکاران مراقبت باشد. در ضمن دوستان در موضوع عسلویه لطفا اتحاد داشته باشید.

ali جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:52

بابا دمت گرم خوب زدی تو برجک شون

جواب میخواهیم شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

نمیدانیم این شبها رسولی نژاد خوب می خوابند یا نه و آیا حرفها و نظرات پرسنل الکترونیک را میشنوند یا نه امیدواریم اگر میشنوند حداقل وجدانی بیداری داشته باشند که با پایمال نمودن این همه حق وحقوق پرسنل خواب راحتی نداشته باشند و از اینکه فقط به پرسنل و همکاران کنونی و قدیمیشان خدمت میکنند غره نشده باشند. جناب این را بدانید که پرسنل زیر مجموعه هیچگاه از حق و حقوق خود عقب نشینی نکرده و شما را نه تنها به خدا و روز قیامت واگذار نخوهند کرد (هر چند در آن درگاه هم بایستی جوابگو باشید البته اگر جوابی داشته باشید) بلکه خواستار جوابگویی هر چه سریعتر و روشن تر شما هستند.

همکار مراقبت پرواز شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

با آرزوی همدلی و همصدایی تمامی همکاران.

ناشناس شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:53

جناب آقای مهندس مطهری نژاد ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی سالی خوش برای شما و خانواده محترم
از نامه شما سپاسگذاری می شود و امید است که مجموعه مدیران شرکت فرودگاهها در جهت احقاق حق کلیه پرسنل شرکت گام بردارند و در این مسیر از اعمال تبعیض های ناجوانمردانه بپرهیزند.

دوست یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

باسلام خدمت دوستان وهمکارانی که صبورانه منتظر احقاق حق خود هستند.
ظاهرا دوستان انجمن با خیال خوش نشسته اند در حالی که همکاران مراقبتی حقوق های شش هفت میلیونی در روز های گذشته دریافت کرده اند و این در حالی است که حتی درصد الکترونیک تعیین نشده و همه در کنار گود منتظر ایستاده اندتا سال به پایان برسد وحقوق ما پایمال شود البته مبلغ ذکر شده بجز تفاوت اضافه کار است که بنام حق جبله معروف شده است.
این مطلب جهت آگاهی همکاران است و اینکه باید خودمان به فکر باشیم ومنتظر انجمن نمانیم و از خود حرکتی نشان دهیم.

سامان دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:17

دست مریزاااااااااد بچه ها...ایول....دست همتون رو به خاطر این اتحاد میبوسم.تحریم ما بر علیه سیاست های ضد الکترونیکی و صهیونیستی مسئولین شرکت فرودگاههای کشور داره کار خودشو میکنه.بد جوری به فلاکت افتادن و دارن برا پیدا کردن نیرو جهت تامین کشیک های عسلویه بال بال میزنن.خاک پای همه بچه های محجوب و نجیب الکترونیک هواپیمائی سراسر ایران هستم.بنازم این اتحاد رو.به رجس خونی حضرات مدیران اصلا گوش ندید که هدفی جز متلاشی کردن این اتحاد و همبستگی رو ندارن.بچه ها بدونید که شما ها صاحب تخصصی هستید که جز خود شما کس دیگه ای نمیتونه جایگزین شما ها باشه.و همین امر لرزه به اندام آقایان به اصطلاح مدیر انداخته.آخه یکی نیست به این آقایون بگه که داداش من جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود؟؟؟!!!این حضرات مجبور هستن که نهایتا پیش خواسته های ما سر خم کنن.اینرو مطمئن باشید.فقط و فقط خواهش میکنم تا حصول نتیجه قطعی یعنی احقاق حقوق الکترونیک(افزایش روزهای ماموریت عسلویه آنهم نه 15 روز بلکه همانند اوایل به 27 روز و دیگری افزایش ضریب الکترونیک از 75% به 100%)تحریم ها رو ادامه بدید و از هیچ تهدیدی هم هراس نداشته باشید.امروز با یکی از دوستان و همکاران الکترونیک تبریز تماس تلفنی داشتم.ایشون میگفتن که جلسه ای رو آقای مهندس ژاله رئیس اداره الکترونیک تبریز ترتیب داده بودن و از مدیر کل فرودگاه تبریز آقای رستمی و معاونت عملیات هم دعوت کرده بودن.به گفته این دوست عزیزم آقای رستمی در این جلسه کاملا از قضیه تحریم ماموریت ها توسط الکترونیک ابراز ناخرسندی کردن و گفتن که این خط و این هم نشان شما ها با این روش به هیچ جا نمی رسید .بنا به نقل قول این همکار آقای رستمی در یک سخن گهربار فرمودن که سعی کنید همیشه شکرگزار باشید و هرچیزی که از طرف سیستم به شماها داده(در حقیقت تحمیل)میشه ببوسید و بزارید رو چشمتون.ایشون همچنین فرمودن که ما ایرانی ها فرهنگ قدردانی رو بلد نیستیم و همین زیاده خواهی مردم در جامعه باعث بروز اینهمه مشکلات شده. (آقای رستمی چشم نخوری داداش)
خلاصه اینکه دوستان اول و آخر قضیه بالاخره آقایون مجبور خواهند شد به خواسته های الکترونیک تن بدن.برای همه عزیزان همکارم آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

الکترونیکی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

نظر من راجع به زحمات مهندس جبله چی شد

مجیدی نیا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:45

اگر شما جای آقایان بودید مثل ایشان رفتار می کردید

منتخب دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

سلام بر :
1- همت
2- شجاعت
3- همیت قسمتی
4- اتحاد
5- ادب
6- همه برای یکی و یکی برای همه
7- . . .
پیشنهاد های انجام کار قانونی :
1- نرفتن ماموریت بصورت بصورت داوطلبانه
2- انجام ماموریتها فقط در ساعات اداری
3- عدم انجام اضافه کار و طبعتا عدم دریافت اضافه کار
4- . . . شما چه میگویید ؟

حرف حق سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

از تمامی بچه های الکترونیک بابت اتحادشون ممنونم.مطمعنم بااین اتحاد می تونییم حقمون رو پس بگیرییم.تحریم ماموریت های کیش وعسلویه بهترین گزینه است. نمونه این شجاعت آقای مطهری نژاد هستش اگر چه به تمامی بچه های الکترونیک ایمان دارم.

شایعه یا واقعیت؟ سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

شنیدم با 95% هم مخالفت شده. درسته؟

حرف حق سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

طبق آخرین اخبار وزیر با ضریب 1 بچه های الکترونیک موافقت کرده اما رسولی نژاد با این ضریب مخالفت کرده.حالا دشمنی این آقا بابچه های الکترونیک بیشتر مشخص می شه.

ZDN سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:28

با سلام خدمت سروران گرامی متاسفانه بعلت بی اطلاعی از قضیه تحریم ماموریتها یه شیفت عسلویه بهم خورده بلیط هم به لطف کارپرداز محترم خودم تهیه کردم ولی همین فردا برای کنسل کردنش اقدام میکنم از عزیزان دست اندر کار خواهش میکنم لطفا اطلاع رسانی کنن تا موارد اینچنینی به گوش همه برسه بسیار نظر خوبیه اصلا چه بهتر که از یه تاریخ خاص (مثلا ابتدای اردیبهشت)تحریم رو شروع کنیم که همه هم خبر داشته باشن؟ چون که منابع چرب مالی رو میتونه تحت تاثیر بذاره و منابع مالی هم یعنی نفس آقایون مفت خور!! از مدیر سایت تقاضا دارم نظرمو بذاره توی سایت شاید برای کسانی مثل من موثر باشه
بازم شرمنده روی گل بزرگواران هستم

همکار الکترونیکی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:55

در پی صحبت آقای (حرف حق) و در آخرین خبرهای واصله از منابع دقیق و و اصلی باید بگویم که جناب رئیس جمهور و هیئت وزیران و کارشناسهای دولتی ومتخصص در این امر مشاغل خاص با ضریب 1 الکترونیک موافقت کردند ولی آقای رسولی نژاد در آخر با اجرای آن مخالفت کردند پس بشناسید که تا الان چه کسی چوب لای چرخ می گذاشت . همکاران عزیز این آقا خصومت اساسی با قشر زحمت کش الکترونیک دارند و از اینکه حقوق الکترونیک را اینگونه پایمال میکند باید بگویم که بچه های ما ساکت نخواهند نشست و انشاالله بزودی با یک خبر بسیار شاد کننده به استقبال سال نو خواهیم رفت ...

این آقا فکر نکند که این میز و پست به ایشان وفا خواهد کرد به هیچکس وفا نکرده .... تا بوده همین بوده ، ولی چرا کسی نمی فهمد که ...... ولی آنچه مسلم است این است که این آقایان یک عمر لعن و نفرین تمام همکاران عملیاتی علی الخصوص مهندسین الکترونیک را به دنبال خواهند داشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد